ja
door jan ini Jan 21, 2010 om 19:39
Elektronica & tv

Ik wil even reageren op de mail over de vaatwasser waarop ik aanbetaald heb Leuk de reacties! Maar awds is aan huis geweest ivm met eventuele reparatie in vertrouwen een aanbetaling gedaan voor de nieuwe heeft geen winkel is particulier en ik begin nu mijn bedenking te krijgen Ga er wel iets mee doen. gr Ini

1896 7 Rapporteer

kiran
door kiran - Jan 21, 2010 om 19:47
2791 Antwoorden / 0 Vragen
ma
door marielle2610 - May 26, 2010 om 20:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Ini,
Ik heb ook een aanbetaling gedaan op een reparatie aan mijn vaatwasser bij AWDS in Arnhem. Vandaag zou de machine gemaakt worden maar geen monteur is geweest. De afspraken van de afgelopen weken zijn ook al afgebeld ivm het ontbreken van het benodigde onderdeel. Ben benieuwd of jouw vaatwasser uiteindelijk nog geleverd is en zo nee, wat je hebt gedaan richting die zaak.

ja
door jan ini - May 26, 2010 om 20:08
1 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marielle2610 schreef op woensdag 26 mei 2010, 17:29]Hallo Ini,
Ik heb ook een aanbetaling gedaan op een reparatie aan mijn vaatwasser bij AWDS in Arnhem. Vandaag zou de machine gemaakt worden maar geen monteur is geweest. De afspraken van de afgelopen weken zijn ook al afgebeld ivm het ontbreken van het benodigde onderdeel. Ben benieuwd of jouw vaatwasser uiteindelijk nog geleverd is en zo nee, wat je hebt gedaan richting die zaak.

hallo Marieele .ik heb na veel dreigementen en telefoontjes mijn aanbetaling terug gekregen je kunt ook via de mail dreigen en vooral vol houden. Sukses! gr Ini

ri
door ricoo - Jun 20, 2011 om 22:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hier hetzelfde verhaal, 2 maanden terug nieuwe apparatuur besteld en geen reactie op telefoon, sms of email. slechte ervaring met dit bedrijf. nu nog steeds niet als alles mee zit wordt alles over een maand pas geleverd!

betaal noooit in het voren!!!!

abarth
door abarth - Feb 6, 2012 om 22:49
845 Antwoorden / 19 Vragen

Gelet op de naam van uw onderwerp heb ik het gevoel dat u uw wachtwoord moet veranderen.

an
door andreenwil - Apr 19, 2012 om 17:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

ook wij hadden veel problemen met awds
(m [edit]) na 320 euro aanbetaald e hebben niks meer gehoord of gezien
4 dec vaatwasser leveren........ geen awds
heel lang moeten dreigen en inschakelen van recht beistand uiteindelijk geld minus 60 euro (onderzoek kosten...pffff) terug ontvangen
dit is een grote flapdrol
die zonder er iets voor te doen geld in zijn zak wil steken
de telefoon word niet opgenomen
mail niet beantwoord
aanpakken deze man
het is een kruimeldief
die snel in zijn broek doet bij persoonlijke benadering
anewil

r.welgraven
door r.welgraven - Apr 19, 2012 om 18:12
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=duiven61 schreef op maandag 6 feb 2012, 21:08]Hierbij vraag ik nogmaals aan iedereen om aangifte te doen tegen AWDS en tegen M. [edit]en zijn (ex)vrouw C. [edit]. Voorzover ik weet hebben er al meerdere mensen aangifte tegen hem gedaan. Ik denk dat er nu ongeveer 8 of 9 personen zijn die aangifte hebben gedaan bij de politie Arnhem. Stuur, voordat je aangifte doet, wel een mail of nog beter een aangetekende brief naar zijn adres, [edit]. Ga je aangifte doen neem dan kopieen van alle correspondentie mee zodat deze bij de aangifte kunnen worden gevoegd. Nogmaals hoe meer mensen er aangifte doen hoe sterker we staan. Indien er vragen zijn dan kan er kontakt met me worden opgenomen. [edit redactie]

Jurjen, zet dit bericht ook even op http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/oproep-aangifte/

Daar is ook de nodige discussie gaande en behoefte aan jouw gegevens.