ty
door tygerin May 15, 2007 om 20:15
Geldzaken & recht

2 loonbeslag

ik heb een loonbeslag lopen via de gerechtsdeurwaarder en nu heeft diezelfde deurwaarder nog een loonbeslag gelegd kan dat zomaar ivm beslagvrije voet of moeten ze wachten tot het eerste loonbelsag is afbetaald? heb al veel moeilijkheden met ze gehad dus krijg via hun ook niet echt een serieus antwoord wie kan mij helpen?

196 1 Rapporteer

diertjes
door diertjes - May 15, 2007 om 20:30
299 Antwoorden / 3 Vragen

Er kunnen meerdere loonbeslagen worden gelegd. Hoeveel beslagen er ook liggen: de beslagvrije voet blijft gewoon intact. Door het tweede beslag zal het dus langer duren voordat uw loon beslagvrij is. Groet, M@rtin