2 nota`s voor een ns traject kaart
ik heb via mijn werkgever een traject kaart .Deze heb ik laten omzetten in een korter traject. Dit is via mijn werkgever gelopen. Daar is de nieuwe kaart ook binnen gekomen. dit was in dec 2012 ik kon door omstandigheden deze kaart begin april 2013 niet eerder ophalen. Tot die tijd heb ik op m`n oude kaart gereisd. Begin april mijn oude kaart ingeruild bij mijn werkgever en de nieuwe ontvangen . Nu zegt de Ns dat ik de periode dec tot april 2 kaarten had en zijn over die periode die 2 kaarten in rekening gebracht terwijl ik feiltelijk er een in mijn bezit had in die periode.
De werkgever deed hier niets mee en heeft die kosten ook vrolijk ingehouden van mijn salaris tot ongeveer 600 euro teveel in mijn beleving.
hoe moet ik hier in handeleln . De contact persooon van mijn werkgever handelt dit direct af met de contact persoon van de ns. Ik krijg van de ns te horen dat zij het regelen met het contact persoon van mijn werkgever en ik hierin buiten sta
De kosten van die kaart heb ik inmiddels moeten betalen
U moet inderdaad bij uw werkgever zijn. De NS staat hier geheel buiten. Maar het is niet vreemd als de werkgever de schuld bij u legt. U vermeld niet de reden waarom u pas na 3 maanden in staat was om uw kaart om te ruilen, waardoor uw werkgever niet in staat was om uw oude kaart op te heffen. Waarschijnlijk wordt het een gevalletje van eigen schuld, dikke bult.
Nadat een abonnement is afgesloten (geactiveerd) dient er betaald te worden ongeacht of het feitelijk wel of niet gebruikt wordt.
Het in en uitchecken is alleen nodig om vast te leggen dat men rechtmatig gebruikt maakt van het openbaar vervoer.
Zolang het oude abonnement wordt gebruikt zal dit niet afgesloten worden, nog afgezien van het feit dat abonnementen zelden tussentijds beëindigd kunnen worden.
U had u eerste kaart dus sneller moeten inleveren.
Je had er feitelijk juist twee in je bezit, fysiek had je er maar een. Zou de NS er volgens jou rekening mee moeten houden dat je je kaart niet kan ophalen? Als je 'm niet kon ophalen, waarom dan niet een paar maanden later bestellen?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer