er
door eryboom Sep 30, 2014 om 11:57
Computers & telefonie

9977 nummers

Kreeg ongevraagd sms'jes binnen van 9977 in 2 dg.8x waarvan in rekening wordt gebracht € 19,84. Heb inmiddels kunnen blokkeren. Maar moeten die kosten niet door T-Mobile worden betaald, die moeten die SMS'jes toch tegen kunnen houden.

5463 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 30, 2014 om 12:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lees hier wat u moet doen om uw geld terug te krijgen.

Klk

me
door mellyjennie - Dec 30, 2014 om 15:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben ook ongevraagd smsjes gehad. Raar vanaf 2010 al klachten over dit nummer op internet. Bij mij werden elke week 4x smsjes van 3euro binnen 1 minuut verstuurd. Ik had geen idee wat voor smsjes het waren en delete ze. Nu blijk ik 4 weken lang 4 smsjes van 3 euro te hebben ontvangen. Mijn provider zegt dat ik zelf ben gestart met smsen. Maar dat heb ik echt niet gedaan.
Ik vind het belachelijk dat er al vanaf 2010 mensen de dupe worden van deze sms dienst en er niet duidelijk is, wie dit zijn en wat voor sms dienst dit is.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 30, 2014 om 16:44
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Maar ergens moet u nummer zijn door gegeven.