el
door elfa Mar 14, 2010 om 20:26
Auto & vervoer

Aankoop electrische fiets

wij 68-70jaar willen een electrische fiets kopen.We hebben AOW dus kunnen geen dure fiets kopen.Wie heeft ervaring met de raleigh epowerfiets van 1649.=voor 1300.=
Heb kunstknie en rugklachten.graag voor-en nadelen ?graag reactie! bedankt

3851 7 Rapporteer

erpmessage
door erpmessage - Mar 14, 2010 om 22:57
19 Antwoorden / 2 Vragen

Op de site van seniorweb staan vaak ook elektrische tweedehands fietsen te koop.

Succes!

grindweg
door grindweg - Mar 15, 2010 om 21:27
2308 Antwoorden / 28 Vragen

het prijs verschil zit veelal in het stroom gebruik cq actieradius... bekijk die verschillen. en koop bij een betrouwbare fietsen maker.. ga bij 3 fietsen makers langs en van alle drie krijgt u een antwoord. door daar conclusies uit te trekken komt u goed aan uw gegevens . en kijk ook op internet naar de reveuws. let ook goed op of op en af kan stappen op een elektro fiets. veel fiets plezier.

elenay
door elenay - Mar 15, 2010 om 21:46
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Hier een aantal fietsen die getest zijn.

[Klik hier voor de test

En lees ook deze even:Best geteste hoeft niet de duurste te zijn.

Ik zie in mijn omgeving de meeste ouderen rijden op een Sparta en die schijnt erg goed te bevallen.

Hier kunt u de test lezen van de Sparta:
Sparta komt als beste uit de test, klik hier.

Heeft u eenmaal een keuze gemaakt dan zou u kunnen overwegen of desbetreffend merk ook tweederhands verkrijgbaar is bij de fietsenwinkel of op internet.

Op internet kunt u dat gemakkelijk zoeken door in uw zoekbalk in te tikken van:

tweederhands elektrische fietsen

of tweederhand ( en dan het merk van de fiets)

Succes ermee, gr. Elena

magicscanman
door magicscanman - Mar 16, 2010 om 11:45
261 Antwoorden / 0 Vragen

Mocht u besluiten om een 2e handsje te kopen .Kijk dan hoe oud de batterij is meestal zijn ze naar een aantal jaren op

digitaal
door digitaal - Mar 16, 2010 om 13:08
49 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb geen ervaring met de door u genoemde electrische fiets,maar het lijkt mij zo wie zo verstandig om advies te vragen bij de zaak waar u van plan bent om een fiets te kopen.Daar kunnen ze u de voor en nadelen vertellen van de diverse merken.Ook een proefrit is vaak geen probleem.Dat lijkt me de beste optie,want het is natuurlijk een grote aankoop en dan moet het wel goed zijn.Zelf denken wij aan de nieuwe sparta E-motion C2 of E-motion T2 voor €1499,-. Prachtige fietsen met veel mogelijkheden en niet de meest gekke prijs.Heb ook nog even een link voor u met wat meer info over electrische fietsen ed. Veel succes met de aankoop en laat u goed informeren door de vakman zou ik zeggen.

http://www.elektrischefietsen.com/index.html

tdehond
door tdehond - Mar 16, 2010 om 13:17
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Google ook even op fiets van uw keuze + klachten om te kijken wat voor problemen al boven water zijn gekomen bij gebruikers.

pl
door plhb - May 2, 2010 om 14:47
10 Antwoorden / 3 Vragen

Vergeet na aanschaf niet geld te reserveren voor het onderhoud. Velen vergeten dat. Dat is nogal kostbaar; vooral de vervanging van de accus na een jaar of drie is erg kostbaar. Daarom staan er heel veel elektrische fietsen op marktplaats en zo te koop; met uitgeputte accus natuurlijk.