ro
door rotom5357 Aug 25, 2014 om 22:01
Auto & vervoer

Aankoop Navigatie Auto Opel Astra

Onlangs nieuwe navigatie aangekocht en uiteindelijk na het openen van de verpakking hadden we een Dvd ipv een CD Terug gemaild voor om te ruilen maar dit ging niet de verpakking was geopend Aan de binnenzijde van de verpakking stond de gebruiksaanwijzing dus eerst openen en dan pas kunnen lezen hoe te gebruiken kunnen jullie iets voor mij betekenen

623 8 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Aug 25, 2014 om 22:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En de DVD is niet te gebruiken? Waarom niet?

macwouter
door macwouter - Aug 26, 2014 om 03:24
825 Antwoorden / 9 Vragen

Wat heeft een navigatie met een Opel Astra te maken? Of heeft u iets speciaals? Een DVD? Zeg mijnheer geeft AUB wat meer informatie. Wat moeten wij hiermee. In 2014 hebben wij allemaal een navigatie op onze smartphone.

brainless
door brainless - Aug 26, 2014 om 08:54
324 Antwoorden / 0 Vragen

Als de update geschikt is voor uw auto/radio (staat op het hoesje vermeldt) dan maakt het niet uit of het een DVD of CD is.
Op de DVD staat zelfs iets meer info (de capaciteit is nl groter).

costnix
door costnix - Aug 26, 2014 om 08:55
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@macwouter
In een auto navigeren met een smartphone? Op zo'n minuscuul schermpje? Dat is toch wel grappig bedoeld! Hoop ik. Een dedicated GPS zal altijd beter presteren en kost niets in het gebruik.

costnix
door costnix - Aug 26, 2014 om 08:59
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De kaarten van tegenwoordig passen niet meer op een DVD. U heeft een computer, die geen DVD-speler bevat maar een CDROM exemplaar? die computer is rijp voor het museum.
Het is al sinds de negentiger jaren van de vorige eeuw, dat software waarvan de verpakking geopend is, niet geretourneerd kan worden.

gerbera
door gerbera - Aug 26, 2014 om 16:20
7358 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=costnix schreef op dinsdag 26 aug 2014, 08:55]@macwouter
In een auto navigeren met een smartphone? Op zo'n minuscuul schermpje? Dat is toch wel grappig bedoeld! Hoop ik. Een dedicated GPS zal altijd beter presteren en kost niets in het gebruik.
Wie heeft het over een smarphone, goed lezen!!! er staat navigatie.

De kaarten van tegenwoordig passen niet meer op een DVD.

Waar staan ze nu dan op ???? als ze ook al niet meer op een DVD passen.

aurora1
door aurora1 - Aug 26, 2014 om 16:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Een dedicated GPS? Dus klik hier? Als ik het goed zie dan staan daar o.a. smartphones tussen.

costnix
door costnix - Aug 26, 2014 om 19:06
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@gerbera
Ik bedoelde CDROM.
De andere opmerking was @mcwouter en dat stond luid en duidelijk boven mijn bericht.
Mijn ervaring met een ECHTE GPS begon in begin van de jaren negentig. Ik weet waarover ik spreek.