dr
door draaipainter55 Mar 28, 2015 om 18:44
Computers & telefonie

Aanmelden gebruikerprofiel

bij het opstarten van mijn vrouw haar desktop
computer krijgt ze de melding: De Service Use
Profiel service vehinderd het aanmelden,
gebruikersprofiel kan niet worden geladen.

Graag een oplossing.

1569 4 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - Mar 28, 2015 om 19:25
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste draaipainter55,

u bent niet de enige die dit probleem is tegengekomen.
Wellicht dat u met de informatie in de volgende link verder komt, klik hier.

Google op 'De Service Use Profiel service vehinderd het aanmelden windows7' indien bovenstaande link u niet verder helpt.

koekeloer
door koekeloer - Mar 30, 2015 om 11:58
562 Antwoorden / 18 Vragen

opstarten in safe mode en dan naar een eerder herstelpunt teruggaan.
Om te voorkomen dat dit nog eens zo omslachtig moet adviseer ik een 2e user aan te maken op de pc van je vrouw. Als de fout dan weer optreedt kun je als die andere gebruiker inloggen en dan een herstelpunt teruggaan.
Mijn vrouw had dit ook een tijdje op haar Dell laptop, maar de laatste maanden gaat het gelukkig goed.

vr1944
door vr1944 - Mar 30, 2015 om 15:15
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Dit probleem wordt door veel lezers gemeld en kan in sommige gevallen worden opgelost door in veilige modus Windows Systeemherstel toe te passen..Volgens Microsoft zijn er anders nog drie mogelijke oplossingen (zie http://support.microsoft.com/kb/947215/nl), de eerste pakt het probleem in de meeste gevallen al effectief aan. Start daarvoor de computer op in veilige modus door meermaals de F8-toets aan het begin van het opstarten van Windows in te drukken. Zodra Windows in de veilige modus is opgestart, kan de registereditor worden geopend (met de toetscombinatie Win-R, commando REGEDIT). Navigeer naar de registersleutel HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList.

vr1944
door vr1944 - Mar 30, 2015 om 15:18
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Ga naar https://www.schoonepc.nl/vragen/nb66-01_gebruikersprofiel_kan_niet_worden_geladen.html
Voor het volledige verhaal