os
door oscar11 Jul 5, 2014 om 20:49
Elektronica & tv

Aansluiten subwoofer op philips tv

Ik wil mn subwoofer aansluiten op philips tvmet ambilight. Volgens gebruiksaanwijzing moet ik via homeknop op afstandbediening dan ok dan weer home en dat setup krijgen. Maar ik krijg niet de mogelijkheid setup te selecteren. Waar vind ik setup?

18335 13 Rapporteer

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jul 5, 2014 om 20:58
937 Antwoorden / 2 Vragen

Zoek op google eens met het exacte model nummer, dan vind u wel een handleiding. of post hier het model nummer, dan kunnen we er wat meer mee. Welke subwoofer heeft u, met welke type aansluiting enz.

os
door oscar11 - Jul 5, 2014 om 21:08
7 Antwoorden / 5 Vragen

Philips 42 inch smart full hd led tv met ambilight, 42pfk7509/12
Swb50 staat op de onderkant van de subwoofer

Wordt meegeleverd met deze tv

Is bg voldoende info?

Vast bedankt voor evt reacties

Cookies
door Cookies - Jul 6, 2014 om 02:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je de nieuwste software al geïnstalleerd? KLIK

f.weele
door f.weele - Jul 6, 2014 om 09:33
1085 Antwoorden / 27 Vragen

gistermiddag toevallig de nieuwe philips smart tv van mijn buurvrouw ingesteld. Voor zover het overeenkomt dien je eerst op de "home knop" te drukken en dan kom je in het menu. Voor instellingen van geluid en beeld moet je dan het tandwielticoon selecteren en op OK drukken. Van hieruit kun je verder kiezen m.b.t. bepaalde instellingen. Je moet dus niet de homeknop> OK en dan weer de homeknop drukken, want dan kom je inderdaad niet verder. Lees pagina 49 van de gebruiksaanwijzing eens. Hier staat dat je naar help kunt gaan en dan b.v. "bron" moet selecteren om naar een aangesloten apparaat te gaan.
klik hier
Download de gebruiksaanwijzing.
m.vr.gr.

f.weele
door f.weele - Jul 6, 2014 om 09:36
1085 Antwoorden / 27 Vragen

p.s. gebuiksaanwijzing zit er tegenwoordig ook niet meer bij, alleen een snelstartgids waar je niet veel aan hebt.
m.vr.gr.

ro
door ron530 - Jul 6, 2014 om 10:05
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Philips gebruikt voor de meeste toestellen dezelfde gebruikersinterface, om in het menu te komen drukt u op de home toets. Misschien kunt u hier iets mee

1 - Druk op home, selecteer Setup en druk op OK.
2 - Selecteer TV-instellingen > Geluid > Geluidsuitgang.
3 - Druk op ? (rechts) en selecteer Draadloze luidspreker.
4 - Selecteer de naam van de luidspreker en druk op OK. De
luidsprekers van de TV worden uitgeschakeld. Als u een
draadloze subwoofer selecteert, blijven de luidsprekers van de
TV ingeschakeld.

os
door oscar11 - Jul 6, 2014 om 12:01
7 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo. Nog steeds aan het puzzelen. Dank voor jullie reactie.
Ga via configuratie naar tv instellingen naar geluid naar wireless sound en dan luidspreker toevoegen.

Dan volgt melding: kan niet vinden.

Wat zou ik dan moeten updaten en waar/hoe doe ik dat?

Hr/mw Weele heeft u bij de buurvrouw ook de subwoofer gekoppeld?
Wat zoek ik dan bij bron?

Hoop op uw reactie(s).

Bedankt alvast

ro
door ron530 - Jul 6, 2014 om 12:09
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Heeft u wel de juiste taal ingesteld want wireless sound is niet echt Nederlands.

os
door oscar11 - Jul 6, 2014 om 12:14
7 Antwoorden / 5 Vragen

De rest is meest nederlands. Vervolgreactie is ook in het nederlands. Opties erboven en onder bv volume hoofdtelefoon instellen. Dus denk niet dat dat ertoe doet

os
door oscar11 - Jul 6, 2014 om 12:16
7 Antwoorden / 5 Vragen

Ik krijg geen lijst met wel/niet gekoppelde apparaten

ro
door ron530 - Jul 6, 2014 om 12:25
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Al de tv de subwoofer niet kan vinden is de subwoofer waarschijnlijk niet als apparaat toegevoegd. In het set up menu is ook een icoon apparaten toevoegen te zien, ga eens naar dat icoon en laat de tv naar apparaten zoeken.

f.weele
door f.weele - Jul 6, 2014 om 12:58
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste oscar11, ik heb bij mijn buurvrouw alleen de kleur, helderheid en beeldscherpte ingesteld.
Zij heeft geen subwoofer en het is ook niet exact hetzelfde toestel, alhoewel de afstandbediening wel hetzelfde is en het menu waarschijnlijk ook. Bij "bron" kun je zien/zoeken of de subwoofer soms daar wordt vermeld. Mocht je er toch niet uitkomen, ondanks alle hulp in deze topic, dan kun je het beste contact opnemen met de leverancier of met Philips.
m.vr.gr.

os
door oscar11 - Jul 6, 2014 om 16:01
7 Antwoorden / 5 Vragen

Na herhaaldelijk dezelfde acties te blijven uitvoeren heeft ie 'm eindelijk geaccepteerd.
(Vind het vooralsnog geen vooruitgang, maar dat komt wellicht nog...)

Ik wil jullie bedanken voor het meedenken. Fijne dag verder.