ro
door roelant Apr 17, 2014 om 16:06
Computers & telefonie

Aantal MB

Telfort heeft een actie:
Met de Internet Bundel EU kunt u 50 MB aan internet gebruiken in de EU voor 5, -.

Is 50 MB genoeg als je 1 of 2 keer per dag op facebook wil kijken en ev een foto wil plaatsen. Ik ben 4 dagen in het buitenland

659 12 Rapporteer

getty
door getty - Apr 17, 2014 om 16:20
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Facebook checken moet geen punt zijn, echter volgens mij kost het plaatsen van foto's wel wat meer mb's. Maar waarom niet even bellen met Telfort, die kunnen aangeven wat het plaatsen van fotos ongeveer aan mb kost.

door 14peter - Apr 17, 2014 om 16:24
567 Antwoorden / 2 Vragen

Dat ligt eraan hoe groot de foto's zijn.

diumenge
door diumenge - Apr 17, 2014 om 16:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

50 MB moet voor het beschreven gebruik ruim voldoende zijn. Foto's worden sowieso kleiner gemaakt voor Facebook. Je moet uiteraard geen filmpjes gaan kijken. Of het in de praktijk ook genoeg is ligt aan de manier van registreren van het gebruik. Pas van iemand vernomen die ook deze bundel had dat na een paar MB werd aangegeven dat de volledige 50 MB was verbruikt...

tijger1
door tijger1 - Apr 17, 2014 om 16:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien hebt u hier wat aan?

Klik hier

aurora1
door aurora1 - Apr 17, 2014 om 16:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als je die dagen wifi kunt gebruiken dan hoeft het je niets te kosten, lees anders ook nog even klik hier door.

ab
door abcde - Apr 17, 2014 om 16:50
146 Antwoorden / 11 Vragen

Waarschijnlijk bent u voordeliger uit als u heel eventjes de roaming uitschakelt zodat u gewoon op de gebruikelijke manier kunt internetten. Dit doe ik zelf ook in het buitenland, elke inlog bleef beperkt tot een paar dubbeltjes. Niet vergeten daarna de roaming weer aan te zetten!

tijger1
door tijger1 - Apr 17, 2014 om 16:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=abcde schreef op donderdag 17 apr 2014, 16:50]Waarschijnlijk bent u voordeliger uit als u heel eventjes de roaming uitschakelt zodat u gewoon op de gebruikelijke manier kunt internetten. Dit doe ik zelf ook in het buitenland, elke inlog bleef beperkt tot een paar dubbeltjes. Niet vergeten daarna de roaming weer aan te zetten!

Op welke gebruikelijke manier dan? Er is niet overal wifi.

diumenge
door diumenge - Apr 17, 2014 om 17:12
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens mij bedoelde @abcde juist even de raming aanzetten, even snel internetten, en dan weer uitzetten. Bij zéér beperk gebruik kan dat voordeliger zijn, maar een paar foto's verder en je bent duurder uit.

ab
door abcde - Apr 17, 2014 om 18:50
146 Antwoorden / 11 Vragen

Dank je wel Diumenge! :-)

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 17, 2014 om 20:16
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Deze bundel stop automatisch bij het verbruik van 50 MB. Maar dit soort gegevens zijn toch nooit realtime? Hoe zou dit in praktijk uitpakken?

ab
door abcde - Apr 17, 2014 om 20:24
146 Antwoorden / 11 Vragen

@Lekkerisdat: stel ik verbruik 51 MB, dan zal 50 MB uit de bundel komen en 1 MB uit het 'normale' buitenlandtarief.

door 1953 - Apr 17, 2014 om 20:44
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Het is niet iets om over naar huis te schrijven die 50 Mb, een schijntje!