ma
door maschaap Apr 14, 2014 om 11:10
Auto & vervoer

Aanvraag turkse visum

waarom betaal je 25 euro voor een visum online bij turkeije visum .nl .en waarom 15 euro bij bijvb anwb

1714 5 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Apr 14, 2014 om 11:40
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Omdat Turkije visum kennelijk meer geld wil vangen. Eenvoudige keuze, naar de ANWB.

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2014 om 11:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo maschaap,

Dat antwoord kun je lezen op de site waar je dit kunt aanvragen:

Waarom kost een visum € 25 bij jullie?

Wij bieden de mogelijkheid om een visum aan te schaffen via iDeal of Mister Cash, waar dit niet mogelijk is bij de Turkse overheid. Hiervoor maken wij onder andere kosten voor de transactie, betalen wij BTW en zijn er personeelskosten. Dit is de reden waarom wij een bedrag van € 25 vragen.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Apr 14, 2014 om 12:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kan nog steeds een visum aanvragen op de Turkse luchthaven. Dat dit alleen online kan, is uitgesteld tot november 2014:

Aanvankelijk maakte de Turkse overheid bekend dat vakantiegangers vanaf 10 april hun visum alleen nog online kunnen bestellen. De maatregel gaat nu echter pas in november 2014 in, mede onder druk van de internationale reiswereld. Het is voorlopig nog mogelijk om ter plaatse een visum aan te kunnen vragen op een Turkse luchthaven.

Volledig artikel: KLIK

Apetjoek
door Apetjoek - Apr 14, 2014 om 12:32
234 Antwoorden / 16 Vragen

Visum voor Turkije kost 25 euro vanaf 11 april 2014

Het visum op de luchthavens in Turkije kost per 11 april 2014 25 euro per persoon. U kunt het visum per pin of contant betalen.

De prijs van het e-visum, wanneer u deze direct bij de Turkse Overheid aanschaft, blijft 20 USD kosten (15 euro). De wachttijd bij de balies op de luchthaven is vaak lang. Daarom raadt eVisumTurkje.nl het aan om een e-visum voor Turkije aan te vragen.

is een besparing in arbeidskosten.
en als u het te duur vind gaat u toch naar een ander land op vakantie ,griekenland of zo .

ma
door manwijf - May 10, 2014 om 13:14
574 Antwoorden / 1 Vragen

@kowalski
Is het onredelijk om te vragen waar dit prijsverschil in zit?