Abonnement onduidelijke voorwaarden
op 20 oktober heb ik mijn abonnement verlengt met een Sim Only 1,5 GB met 4G. Ik heb expres de 1,5 GB aan internet genomen omdat deze samengaat met 4G. Ik verbruik deze hoeveelheid aan internet bij lange na niet.
Echter blijkt 4G helemaal niet te werken op mijn telefoon. Ik ben hier tijdens telefonisch contact met de klantenservice, in de Hi winkel en op de site hi.nl nooit op gewezen terwijl ik hier wel naar heb gevraagd! Tijdens het afsluiten van dit abonnement is nergens te zien met welke telefoon 4G compatibel is. Dit kun je uiteindelijk wel zien, (zo blijkt vandaag na telefonisch contact met Hi) na het afsluiten van een abonnement in ‘Mijn abonnement’ op hi.nl. Ik moet dan wel heel goed zoeken voordat ik de button ‘werkt mijn toestel met 4G’ heb gevonden, terwijl dit volgens mij informatie is die bij het afsluiten van een abonnement zichtbaar moet zijn.
Nu heb ik vandaag heel veel gebeld met Hi en ik ben langs alle afdelingen doorgestuurd. Niemand kon wat voor me doen en sommige mensen van de klantenservice waren ronduit onaardig. Jammer dat wanneer je al zo lang abonnee bent er niet met je meegedacht wordt. Ik heb dit bericht ook als klacht gemaild naar Hi en wacht nog op antwoord, maar ik zie meerdere berichten over Hi hier voorbij komen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer