mb
door mb88 Nov 8, 2013 om 16:32
Computers & telefonie

Abonnement onduidelijke voorwaarden

op 20 oktober heb ik mijn abonnement verlengt met een Sim Only 1,5 GB met 4G. Ik heb expres de 1,5 GB aan internet genomen omdat deze samengaat met 4G. Ik verbruik deze hoeveelheid aan internet bij lange na niet.
Echter blijkt 4G helemaal niet te werken op mijn telefoon. Ik ben hier tijdens telefonisch contact met de klantenservice, in de Hi winkel en op de site hi.nl nooit op gewezen terwijl ik hier wel naar heb gevraagd! Tijdens het afsluiten van dit abonnement is nergens te zien met welke telefoon 4G compatibel is. Dit kun je uiteindelijk wel zien, (zo blijkt vandaag na telefonisch contact met Hi) na het afsluiten van een abonnement in ‘Mijn abonnement’ op hi.nl. Ik moet dan wel heel goed zoeken voordat ik de button ‘werkt mijn toestel met 4G’ heb gevonden, terwijl dit volgens mij informatie is die bij het afsluiten van een abonnement zichtbaar moet zijn.

Nu heb ik vandaag heel veel gebeld met Hi en ik ben langs alle afdelingen doorgestuurd. Niemand kon wat voor me doen en sommige mensen van de klantenservice waren ronduit onaardig. Jammer dat wanneer je al zo lang abonnee bent er niet met je meegedacht wordt. Ik heb dit bericht ook als klacht gemaild naar Hi en wacht nog op antwoord, maar ik zie meerdere berichten over Hi hier voorbij komen.

378 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 8, 2013 om 17:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....DUBBELPOST.....

Klik hier.

mb
door mb88 - Nov 8, 2013 om 18:34
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ja, ik zie het. Ik kan het bericht alleen niet meer verwijderen helaas.