su
door superbenn Apr 23, 2015 om 03:14
Computers & telefonie

Abonnement telefoon valt tegen

Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 3 weken geleden een nieuw toestel gekregen bij mijn Vodafone abonnement, de HTC One M9.

Nu ik hem een tijdje in gebruik heb, valt hij toch heel erg tegen, bijvoorbeeld de accu die veels te snel leeg loopt, sneller dan vergelijkbare telefoons, en de telefoon komt nu steeds met een foutmelding, waardoor ik de telefoon niet kan bedienen, en die foutmelding blijft maar komen, als ik op "Ok" druk of "verzenden" komt de melding direct weer.

Ik denk dat nu de enige oplossing is om het toestel in fabrieksherstel te zetten en hopen dat hij het dan weer goed doet, met helaas geen behoudt van de foto's, want applicaties opent het toestel niet meer, en de computer wilt het toestel ook niet meer lezen.

Wat ik ook storend vindt is het stof dat steeds uit de boxen springt bij het kijken van een filmpje, elke keer na een dag werken, en ik zit op de bank een filmpje te kijken wordt ik verrast door een stofwolk die me tegemoet springt.

Ik ben eigenlijk dus wel klaar met dit toestel.

Is het mogelijk als ik morgen avond naar de Vodafone winkel toe ga en een nieuw toestel vraag ipv van deze?

Het toestel bevat in ieder geval geen gebruikers sporen, geen krasjes niets en er zit een screenprotector op vanaf het begin af aan dus als die eraf gehaald wordt is ook het scherm als nieuw.

Iemand een idee of dit mogelijk is binnen de eerste maand van gebruik?

Ik hoor het graag!

Ben

902 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bo
door boiler - Apr 23, 2015 om 04:38
64 Antwoorden / 0 Vragen
0

Even een paar dingen op een rijtje zetten:

De accu: dat was al bekend bij de introductie van dit toestel, kun je in feite niets meer mee.
De foutmeldingen: het schijnt dat het toestel niet goed is. Ga terug naar de winkel en leg duidelijk uit wat het probleem is, dit lijkt me namelijk niet normaal. Vraag ook even of ze iets met de foto's kunnen doen en kunnen kijken naar de niet werkende app's
Het stof: Snap ik niet, welke boxen bedoel je? Is het geen stof dat zich ophoopt vanuit je werkomgeving?
Een nieuw toestel krijg je niet zomaar. Als je een verzekering hebt afgesloten meestel wel, gebruikelijk is echter dat men het toestel ter reparatie opstuurt.
Hoe het toestel er uitziet is verder niet echt van belang, na een maand kan hij er niet afgeleefd uitzien...

pi
door pieterwolters - Apr 23, 2015 om 06:58
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat voor foutmelding krijg je?

De overige punten die je noemt zijn geen redenen om het toestel terug te brengen. Bijvoorbeeld de accuduur: er zal altijd een toestel zijn dat slechter presteert dan andere telefoons. Hoe lang kan je er nu mee werken en wat doe je allemaal?

sl
door slobberbone - Apr 23, 2015 om 08:11
508 Antwoorden / 2 Vragen
0

Weinig kans en dan ook nog omruilen voor een ander merk toestel ?.

Je zal hem toch moeten resetten, accuduur kan je weten van te voren. En ook een goede hardcase voorkomt stof dus die nog aanschaffen.

su
door superbenn - Apr 23, 2015 om 09:22
4 Antwoorden / 3 Vragen
0

@boiler, het stof is gewoon van mijn broekzak, ik heb hem daar altijd in, ik werk zelf in een niet stoffige omgeving, maar de boxen aan de voorkant van de telefoon, zodra er geluid uitkomt met wat bass springt er stof uit

@pieterwolters Het proces com.google.process.gapps is gestopt. *MELDEN* *OK*

@Slobberbone Ik gebruik al een goed hoesje die ik uit Amerika heb laten komen, echter zijn de boxjes nooit bedekt, want dan zou er natuurlijk geen optimaal geluid uit de telefoon komen

su
door superbenn - Apr 23, 2015 om 09:25
4 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ook valt trouwens de camera enorm tegen, erg blokkerig beeld voor 20 megapixel

su
door superbenn - Apr 23, 2015 om 09:42
4 Antwoorden / 3 Vragen
0

@pieterwolters ik kan hem nu wel een hele dag gebruiken, wat redelijk kort is voor een nieuwe smartphone want mijn m7 kon ik 2 dagen mee in het begin en gebruikte hem redelijk veel, nu als ik hem veel gebruik is ie binnen 4 uur leeg, bijvoorbeeld met een spel spelen, dan is bijna elke minuut 1% batterij eraf

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer