ke
door kees88 Jul 17, 2015 om 18:54
Computers & telefonie

Abonnement vodafone

Op 29 juni 2015 bestelde ik bij Vodafone via de website een nieuwe iPhone 5c. Dit deed ik omdat mijn huidige contract af zo lopen op 10-8-2015. Na ontvangst van het toestel bleek dat er geen activatie code aanwezig was voor mijn simkaart, tevens bleek na een dag gebruik dat Bluetooth niet werkte.
Ik na een winkel van Vodafone alwaar ik netjes werd geholpen en men adviseerde mij om het toestel aan te bidden voor reparatie, nu dat deed ik toch maar niet want ik had een nieuw toestel besteld en geen kapotte.
Dus volgens de richtlijnen van Vodafone het gehele abonnement geannuleerd. En toen begonnen de problemen
ten eerste was terug zetten van het nieuwe abonnement naar het oude niet binnen 4 a 6 weken mogelijk. dus dit zou betekenen dat ik per 10-8-2015 geen telefoon meer heb en dat Vodafone hier helaas niets aan kon doen, dit kreeg ik te horen uit de mond van een klanteserver.
In een woord belachelijk

912 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 17, 2015 om 19:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar waarom hebt u op die datum dan geen telefoon meer? U hebt toch nog de oude en de sim?

Dat er wellicht twee keer een verkeerd bedrag zal worden geïncasseerd, zal nadien beslist rechtgetrokken worden.;-))

edrick3
door edrick3 - Jul 17, 2015 om 20:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Tja, Vodafone.
Maar weer wachten op de webcare.

ho
door hopetobehelping - Jul 17, 2015 om 20:30
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste kees88,

als u uw abonnement heeft verlengd en daarna geannuleerd dan dient Vodafone dat gewoon netjes uit te voeren en snel te verwerken.

Als ik u was zou ik uw 'myVodafone' goed in de gaten houden.
Controleer met enige regelmaat of ze uw oude (nu geldige) contract al weer in ere hersteld hebben en of de einddatum van uw contract klopt.

Dit is wat consuwijzer aangeeft als u een klacht over uw telecomaanbieder heeft, klik hier.

Als ik u was zou ik de klantenservice blijven bestoken (wel via het gratis nummer), u mag gerust flink kwaad worden. Dat Vodafone er niets aan kan doen dat dit 4-6 weken zou duren is natuurlijk grote onzin. Aan de (eerste lijns) klantenservice die u aan de lijn krijgt als u belt moet u niet teveel waarde hechten. Flink boos worden en als het goed is dringt u dan door tot de 2e lijns en wordt u teruggebeld. Dan krijgt u iemand aan de lijn die wellicht meer voor u kan betekenen (is mijn ervaring).

Al weer enige tijd geleden heb ik zelf ook een contractverlenging geannuleerd bij Vodafone. Het duurde inderdaad even voordat de annulering netjes verwerkt was (en ik deze ook terug zag in myVodafone). Maar nadat ik een aantal maal zeer gepikeerd heb gebeld was het wel binnen een dag of 10 geregeld (nog veel te lang uiteraard, de verlenging hebben ze er heel wat vlotter inzitten). Ze boden daarna nog een korting bij de verlenging aan maar ik was er klaar mee en ben toen overgestapt naar een andere provider.

Verder zou ik als ik u was het klachtenformulier op de site van Vodafone invullen, klik hier. U zou het ook nog op het forum van Vodafone kunnen plaatsen en het op facebook bij Vodafone plaatsen. Hoe vaker u zichzelf laat horen hoe groter de kans is dat het snel wordt opgelost.

Als uw abonnement op 10-8-2015 afloopt dan wordt uw lopende abonnement gewoon verlengd, waarbij u dan een opzegtermijn heeft van 1 maand. U heeft dan geen nieuwe telefoon maar wel nog uw huidige telefoon, hoop dat die het nog even goed blijft doen.
Als uw annulering verwerkt is kunt u een nieuwe verlenging aanvragen waarbij u dan een ander toestel kiest. U kunt er uiteraard ook voor kiezen om over te stappen naar een andere aanbieder (let wel goed op de dekking op de plaatsen waar het voor u belangrijk is) en bij die nieuwe aanbieder dan een telefoon uitzoeken.

Hoop dat de annulering van uw verlenging snel verwerkt wordt zodat u weer vrij de keuze kunt maken die u wilt.


vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 20, 2015 om 10:24
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste kees88,

Ik wil graag het een en ander voor je nakijken. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
- ordernummer

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer