door 1953 Nov 1, 2015 om 21:32
Computers & telefonie

Account beëindigen Ziggo-gebruikers.nl

Wil het account van de Ziggo-gebruikers.nl beëindigen.

Op Ziggo-gebruikers.nl niet de mogelijkheid om het account op te heffen.

Weet iemand de juiste weg?

1478 22 Rapporteer

door 1953 - Nov 2, 2015 om 00:32
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=costnix schreef op maandag 2 nov 2015, 00:10]Zeg Zggo op en het account wordt automagisch verwijderd.

Dat gebeurt al over iets minder dan 24 uur!

door 1953 - Nov 11, 2015 om 13:07
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=digioma schreef op maandag 2 nov 2015, 12:23]En anders toch maar even overdenken of je dit echt wil... het schijnt (vanmorgen Radio 1) dat Ziggo op kanaal 14 halverwege deze maand een zeer uitgebreid sportkanaal gaat openen, dat alleen beschikbaar is voor digitale abonnees van deze zender. Allerlei sporten met bekende commentatoren (Jack van Gelder is genoemd) en anderen en ook bijv. voetbal van Spaanse clubs etc. Waarschijnlijk een reddingsactie omdat toch veel mensen de afgelopen tijd hun abonnement op Ziggo hebben opgezegd.

Is geen antwoord op mijn gestelde vraag.

door 1953 - Nov 11, 2015 om 13:07
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=marita567 schreef op maandag 2 nov 2015, 13:36]@digioma ,

U hebt gelijk deze sportzender is 12 november op kanaal 14 voor alle digitale abonnees gratis .

Is geen antwoord op mijn gestelde vraag.

edrick3
door edrick3 - Nov 17, 2015 om 00:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo 1953,

Lees eens hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Nov 17, 2015 om 00:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Trouwens: al eens bij de Ziggo klantenservice geïnformeerd hoe dit te doen?

Cookies
door Cookies - Nov 17, 2015 om 00:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 1 nov 2015, 21:44]Trouwens: al eens bij de Ziggo klantenservice geïnformeerd hoe dit te doen?

Het gebruikersforum is voor gebruikers van Ziggo producten, dus klantenservice heeft daar niks mee te maken.

Cookies
door Cookies - Nov 17, 2015 om 00:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=1953 schreef op zondag 1 nov 2015, 21:32]Wil het account van de Ziggo-gebruikers.nl beëindigen.

Op Ziggo-gebruikers.nl niet de mogelijkheid om het account op te heffen.

Weet iemand de juiste weg?

Volkomen logisch natuurlijk om hier die vraag te stellen (NOT!) i.p.v. op het gebruikersforum zelf.

costnix
door costnix - Nov 17, 2015 om 00:20
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zeg Zggo op en het account wordt automagisch verwijderd.

Cookies
door Cookies - Nov 17, 2015 om 00:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=costnix schreef op maandag 2 nov 2015, 00:10]Zeg Zggo op en het account wordt automagisch verwijderd.

Onzin. Ziggo heeft niks te maken met het gebruikers forum.

jo
door jorisw - Nov 17, 2015 om 00:20
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 2 nov 2015, 07:32][quote=costnix schreef op maandag 2 nov 2015, 00:10]Zeg Zggo op en het account wordt automagisch verwijderd.

Onzin. Ziggo heeft niks te maken met het gebruikers forum.

Ik zie weer een leuk nieuw draadje aankomen: "Ziggo zijn oplichters omdat ze mijn account op een andere site niet opheffen."

reflecs
door reflecs - Nov 17, 2015 om 00:20
1859 Antwoorden / 4 Vragen
di
door digioma - Nov 17, 2015 om 00:21
646 Antwoorden / 29 Vragen

En anders toch maar even overdenken of je dit echt wil... het schijnt (vanmorgen Radio 1) dat Ziggo op kanaal 14 halverwege deze maand een zeer uitgebreid sportkanaal gaat openen, dat alleen beschikbaar is voor digitale abonnees van deze zender. Allerlei sporten met bekende commentatoren (Jack van Gelder is genoemd) en anderen en ook bijv. voetbal van Spaanse clubs etc. Waarschijnlijk een reddingsactie omdat toch veel mensen de afgelopen tijd hun abonnement op Ziggo hebben opgezegd.

marita567
door marita567 - Nov 17, 2015 om 00:21
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@digioma ,

U hebt gelijk deze sportzender is 12 november op kanaal 14 voor alle digitale abonnees gratis .

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 17, 2015 om 00:21
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Waarom daar het account beëindigen? Over een paar maandjes ben jij weer klant van Ziggo.
Alleen weet/besef je dat zelf nog niet.

akkerdistel
door akkerdistel Dec 8, 2015 om 16:55
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Rofl https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/elektronica-tv/bent-u-ook-nog-zo-verheugd-op-kpn

me
door mein33 - Nov 17, 2015 om 00:21
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op maandag 2 nov 2015, 16:53]Waarom daar het account beëindigen? Over een paar maandjes ben jij weer klant van Ziggo.
Alleen weet/besef je dat zelf nog niet.

Als dat echt zo zou zijn dan wordt het overstappen wel een heel kostbare zaak.
De minimale contractduur is 12 maanden en daarvoor zal betaald moeten worden ongeacht of de dienst wel of niet wordt afgenomen.
Als Ts een glasvezelaansluiting heeft en daar gebruik van maakt voorzie ik geen probleem.

diumenge
door diumenge - Nov 17, 2015 om 00:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=mein33 schreef op maandag 2 nov 2015, 17:51]
Als dat echt zo zou zijn dan wordt het overstappen wel een heel kostbare zaak.
De minimale contractduur is 12 maanden en daarvoor zal betaald moeten worden ongeacht of de dienst wel of niet wordt afgenomen.
Als Ts een glasvezelaansluiting heeft en daar gebruik van maakt voorzie ik geen probleem.We hebben het hier over TS 1953 hè. Die heeft, onder diverse aliassen, al diverse topics geopend over overstappen tussen Ziggo en KPN en vice versa,

me
door mein33 - Nov 17, 2015 om 00:22
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 2 nov 2015, 17:59][quote=mein33 schreef op maandag 2 nov 2015, 17:51]
Als dat echt zo zou zijn dan wordt het overstappen wel een heel kostbare zaak.
De minimale contractduur is 12 maanden en daarvoor zal betaald moeten worden ongeacht of de dienst wel of niet wordt afgenomen.
Als Ts een glasvezelaansluiting heeft en daar gebruik van maakt voorzie ik geen probleem.We hebben het hier over TS 1953 hè. Die heeft, onder diverse aliassen, al diverse topics geopend over overstappen tussen Ziggo en KPN en vice versa,

@diumenge,

@1953 opent een topic, één van de vele, waarbij ik ook regelmatig mijn twijfel heb om wel of niet te antwoorden.
Soms kan ik het niet laten en geef de ene keer een serieus bedoelde reactie en een andere keer doe ik dat met een bepaalde ondertoon.
Mijn bovenstaande opmerking heb ik gegeven n.a.v. een reactie van en aan @akkerdistel, die opmerking heeft u voor het gemak maar even weggelaten en daardoor kan de gedachte ontstaan dat deze opmerking gericht is aan Ts. , maar niets is minder waar.
Dat panellid hier meedoet met meerdere aliassen is niet nieuw, soms krijg ik de indruk dat iemand zijn/haar eigen topic beantwoord en levend houdt.
Trouwens wie garandeert mij dat u ook niet het alias @1953 in gebruik heeft, of misschien ben ik het zelf wel ;-)))
Laat iedereen meedoen op zijn/haar manier en als het topic niet bevalt dan is er geen enkele verplichting om erop te reageren.

vr.gr. mein33 alias ......., ..........., ........ enz. ;-))

diumenge
door diumenge - Nov 17, 2015 om 00:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@mein33

Ja ik weet dat je reactie t.a.v. akkerdistel was, maar daar die weer reageerde op de vraag van 1953 reageer je indirect ook daarop. Bij mijn reactie op jouw reactie op die van akkerdistel, ging ik er vanuit dat akkerdistel op hetzelfde doelde als ik. Maar... aan de andere kant weet je het maar nooit, misschien doelde akkerdistel wel op een toekomstige fusie tussen Liberty Global en KPN.

Ik haal overigens niets voor het gemak weg (weghalen is immers meer werk dan laten staan) en ook niet om bepaalde gedachtes te laten ontstaan, ik doe dat alleen om het enigszins overzichtelijk te houden en quotes in quotes (in quotes etc.) te voorkomen. Iedereen kan de oude antwoorden simpel teruglezen zolang de redactie ze niet verwijderd.

Wie garandeert je dat ik niet het alias 1953 gebruik? Dat kan ik je garanderen... niet dat je daar wat aan hebt, maar goed.

Tot slot,

"Laat iedereen meedoen op zijn/haar manier en als het topic niet bevalt dan is er geen enkele verplichting om erop te reageren."

Daar heb je helemaal gelijk in!

valerius-2
door valerius-2 - Nov 17, 2015 om 00:22
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 2 nov 2015, 19:57]@mein33

Ja ik weet dat je reactie t.a.v. akkerdistel was, maar daar die weer reageerde op de vraag van 1953 reageer je indirect ook daarop. Bij mijn reactie op jouw reactie op die van akkerdistel, ging ik er vanuit dat akkerdistel op hetzelfde doelde als ik. Maar... aan de andere kant weet je het maar nooit, misschien doelde akkerdistel wel op een toekomstige fusie tussen Liberty Global en KPN.

Ik haal overigens niets voor het gemak weg (weghalen is immers meer werk dan laten staan) en ook niet om bepaalde gedachtes te laten ontstaan, ik doe dat alleen om het enigszins overzichtelijk te houden en quotes in quotes (in quotes etc.) te voorkomen. Iedereen kan de oude antwoorden simpel teruglezen zolang de redactie ze niet verwijderd.

Wie garandeert je dat ik niet het alias 1953 gebruik? Dat kan ik je garanderen... niet dat je daar wat aan hebt, maar goed.

Tot slot,

"Laat iedereen meedoen op zijn/haar manier en als het topic niet bevalt dan is er geen enkele verplichting om erop te reageren."

Daar heb je helemaal gelijk in!

Eindelijk iemand die gelijk heeft, wel na zeer veel .....
Bij discussie kan ik mij het voorstellen maar bij vraag en beantwoord hoort dit in elk niet thuois vind ik.

me
door mein33 - Nov 17, 2015 om 00:22
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 2 nov 2015, 19:57]d.

Wie garandeert je dat ik niet het alias 1953 gebruik? Dat kan ik je garanderen... niet dat je daar wat aan hebt, maar goed.

@diumenge,

Ik geloof u op uw woord. ;-))

me
door mein33 - Nov 17, 2015 om 00:23
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@valerius-2,

Met alle respect, maar u had deze reactie ook gewoon achterwege kunnen laten, want u weet net zo goed als ik dat elk onderwerp,ongeacht waar het ook wordt geplaatst, op een discussie uitloopt.
Mogelijk krijgt deze discussie nu weer een nieuwe / andere wending n.a.v. uw opmerking en mijn reactie.
Vr.gr.

Cookies
door Cookies - Nov 17, 2015 om 00:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=1953 schreef op woensdag 11 nov 2015, 13:07][quote=marita567 schreef op maandag 2 nov 2015, 13:36]@digioma ,

U hebt gelijk deze sportzender is 12 november op kanaal 14 voor alle digitale abonnees gratis .

Is geen antwoord op mijn gestelde vraag.

Het antwoord op je vraag is al lang gegeven: die vraag moet je stellen op het Ziggo gebruikersforum!