waarschuw redactie
Gebruikersnaam:
peter koerhuis
Level:
Datum:
donderdag 1 aug 2013, 09:22
Categorie:
Elektronica & Telefonie - GSM's / mobieltjes 
Antwoorden:
10
Trefwoorden:
 

Ik heb 3 weken geleden bij T-Mobile, via internet, een nieuw abonnement afgesloten en daarbij een nieuwe smartphone, Galaxy S3-4G (I9305), ontvangen. Na deze opgeladen te hebben was de accus zeer snel leeg. Nu dacht ik eerst dat het kwam door het veelvuldig gebruik in het begin. Maar dat was niet zo, de klacht bleef.
Daarop heb ik contact gezocht met T-Mobile en het verhaal uitgelegd. Zij hebben mij een aantal, mogelijke, oplossingen aangedragen maar niets hielp. Daarop stelden zij dat de accu waarschijnlijk defect was. Moest ik mijn accu maar opsturen en dan zouden dit nakijken, dit kon een aantal weken duren. Nu kan ik niet zonder mijn smartphone en past de simkaart niet in mijn oude smartphone en ben ik dus niet bereikbaar. Mijn voorstel om een nieuwe accu op te sturen en dat ik daarna de oude zou retouren werd gereageerd dat het niet mogelijk is. Omwisselen via een winkel van T-Mobile kan ook niet.
Wat is de oplossing dan wel?