jo
door jordy0255 Sep 22, 2014 om 16:06
Computers & telefonie

Acer Laptop

Hallo,

Ik had 2 jaar geleden bij de block in IJmuiden een laptop gekocht
En die is een jaar geleden failliet gegaan ik had er 2 jaar extra garantie bij genomen genaamd Garantie Plus Plan en ik weet niet hoe ik dit nu verder moet regelen ik had de fabrikant gebeld en die zeiden dat ik met jullie contact zou moeten opnemen om dit verder te kunnen regelen ik heb de bon alles er nog bij ik hoop zo snel mogelijk iets van jullie te horen

MVG, Jordy Buding.

1558 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Sep 22, 2014 om 16:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo jordy0255,

Nou, wij hier op dit forum regelen echt geen garantie voor je.
Geven hooguit wat raad en advies.

Advies: plaats je klacht bv. (ook) hier. of klik hier.

Als een zaak failliet is vervallen meestal de afgesloten regelingen.
Soms neemt een andere firma de garantie over.

zoekster
door zoekster - Sep 22, 2014 om 16:27
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Uitermate amusant (en belachelijk), dat een fabrikant zegt dat u dit bij Kassa moet regelen. Heeft u daar soms de extra garantie van gekocht??

Waar u achter moet zien te komen is of dat Garantie Plus Plan een verzekering is die ergens is afgesloten. Soms is het zo dat de verkoper zelf die extra garantie aanbiedt, maar vaak zit er een ander bedrijf achter de extra garantie. Een verzekeringsbedrijf of Acer zelf. Hoewel ik vermoed dat dat laatste niet het geval is.
Lees die bijkoopgarantie eens goed door en kijk of u ergens uit op kunt maken welk bedrijf de bijkoopgarantie heeft verstrekt. Als dat Block zelf is dan kunt u niet veel meer beginnen.

gerbera
door gerbera - Sep 22, 2014 om 22:19
7359 Antwoorden / 14 Vragen
0

Ik ben bang dat u niets meer heeft aan de extra garantie. De Block had deze in eigen beheer en had daarvoor een eigen reparatiedienst.

fl
door flessebon - Sep 22, 2014 om 23:06
418 Antwoorden / 7 Vragen
0

Heb gelezen dat de verlengde garantie sinds 1-10-2011 onder zijn gebracht bij ACTUA Verzekeringen in Rotterdam. Kijk dus even goed de papieren na. Misschien toch nog een lichtpuntje voor Jordy.

zoekster
door zoekster - Sep 23, 2014 om 00:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=flessebon schreef op maandag 22 sep 2014, 23:06]Heb gelezen dat de verlengde garantie sinds 1-10-2011 onder zijn gebracht bij ACTUA Verzekeringen in Rotterdam. Kijk dus even goed de papieren na. Misschien toch nog een lichtpuntje voor Jordy.
Je hebt gelijk, wat goed dat je dat wist!

ik las het op het Vivaforum. Daar hebben ze het ook over de Garantie Plus verzekering en inderdaad van Actua.

Dus ga daar uw garantie claimen! klik HIER

Zo heeft u toch wat aan het Kassaforum gehad ;-)

tijger1
door tijger1 - Sep 23, 2014 om 00:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Waaruit volgt dat de fabrikant volkomen gelijk had met de verwijzing naar dit forum.;-))

zoekster
door zoekster - Sep 23, 2014 om 00:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ach ja, laatst verwees de telefonische klantenservice van Vodafone ook al door naar het Kassaforum.
Ik ga toch eens opslag vragen ;-)

tijger1
door tijger1 - Sep 23, 2014 om 00:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Of supersterren;-))

19
door 1953 - Sep 23, 2014 om 02:00
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

In feite is na het faillissement van Block vorig jaar juridisch gezien de overeenkomst beëindigd, ook voor de garantieaanspraak. Fabrieksgarantie is dan nog tot de mogelijkheid, voor extra aangekochte garantie is die vervallen.

fl
door flessebon - Sep 23, 2014 om 09:11
418 Antwoorden / 7 Vragen
0

Bij Wastora was dat niet het geval. Laat je dus niet ontmoedigen door 1953 als je een garantieverzekering na 1-10-2011 hebt afgesloten. Die is ondergebracht bij een derde partij en niet meer door Block in eigen beheer geregeld. In het bericht van Zoekster staat de link.

mahadma
door mahadma - Sep 23, 2014 om 09:43
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Als door de verkoper indertijd de premie volledig is betaald aan actua moet TS zeker daar zijn. Dan heeft het faillissement daar niets mee van doen.

zoekster
door zoekster - Sep 23, 2014 om 09:54
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=mahadma schreef op dinsdag 23 sep 2014, 09:43]Als door de verkoper indertijd de premie volledig is betaald aan actua moet TS zeker daar zijn. Dan heeft het faillissement daar niets mee van doen.
Ik twijfel geen moment dat het direct is betaald, want daar kreeg Block provisie op en bovendien mogen ze anders het garantiebewijs niet verstrekken aan de klant.

fl
door flessebon - Sep 23, 2014 om 10:04
418 Antwoorden / 7 Vragen
0

Dat is toch goed nieuws. Ben benieuwd wat ze voor Jordy gaan doen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer