hi
door hilmie Feb 10, 2010 om 12:42
Geldzaken & recht

Achterhaalde korting bij leenbakker

Hallo,

6 febr10 hebben we gordiojnen besteld bij leenbakker. We moesten een aanbetaling doen. De levering duurt ongeveer 2 wkn. Nou zagen we in de folder die 7 feb. in is gegaan dat er op diezelfde gordijnen 40% korting zit. Kunnen wij hier nog wat mee? we vinden het niet echt fatsoenlijk dat ze ons een dag van te voren hier niet van op de hoogte hebben gesteld.

Vriendelijke groet,

Mevr.de Buck

8249 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marcel75
door marcel75 - Feb 10, 2010 om 12:46
5124 Antwoorden / 4 Vragen
0

Dat is het risico van het vak. Het had ook andersom kunnen zijn. Had u dan het hogere bedrag willen betalen? Waarschijnlijk niet. U hebt namelijk een koopovereenkomst gesloten tegen een bepaalde koopprijs (namelijk de op dat moment geldende koopprijs). En die overeenkomst is gewoon geldig.

U kunt altijd de vraag stellen bij Leenbakker, maar of u de korting krijgt is afwachten. Let trouwens op: vaak gelden die kortingen niet voor op maat gemaakte gordijnen.

sk
door skyjack - Feb 10, 2010 om 14:20
121 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kort gezegd kan je hier inderdaad niets mee doen, maar mogelijk is dit nog helemaal niet zo nadelig als u zelf denkt.

Vaak biedt Leen Bakker gratis maken op de normaal geprijsde gordijnen. Bij de afprijzing moet de klant zelf de maakkosten betaling. De stof kan dan wel veel goedkoper zijn, maar uiteindelijk kan je toch duurder uit zijn.

getty
door getty - Feb 10, 2010 om 15:17
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Vaak weten de verkopers niet wat er in de folder komt te staan, dus het is mogelijk geen kwade wil geweest. Ga gewoon eens met ze in gesprek, misschien krijgt u nog wat korting uit coulance.

testcase
door testcase - Feb 10, 2010 om 22:54
189 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik vind het zeker niet ongepast. En ik zou zeggen vragen staat vrij...
Wie weet, maar recht heeft u nergens op.

gw
door gwdb - Dec 30, 2011 om 17:30
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een nette winkel vertelt u van te voren dat de stof in de winkel goedkoper wordt, zeker als deze nog eens bestelt moet worden, kijkt u eens op internet met klachten en Leen Bakker, ze halen de laagste score in hun branche (75% wordt niet opgelost), dus naar een andere winkel als dat nog kan. U kunt ook uw geld terugvragen en dan de stof alsnog direct met 40% proberen te kopen, als ze hem weer op voorraad hebben dat moet toch kunnen.

edrick3
door edrick3 - Dec 30, 2011 om 17:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@gwdb,

Al eens naar de datum van dit topic gekeken?

Beetje 'mosterd na de maaltijd'!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Uy
Uyong - Apr 15, 2024 om 13:38
Geldzaken & recht

Toch een factuur bij 'gratis' bureau WOZ-waarde

Ik heb vorig jaar een bureau ingeschakeld wat bezwaar zou maken tegen de WOZ-waarde. Dat was vorig jaar nog kosteloos voor mij en ik liep geen risico.
De gemeente heeft na uitstel begin dit jaar een uitgespraak gedaan over dit bezwaar. Het bezwaar is ongegrond. Nu brengt het bureau maar liefst 800 euro in rekening, omdat vanaf dit jaar hun kosten niet meer vergoed worden door de overheid. Ik ... Lees meer

l.
l.couteaux - Apr 15, 2024 om 14:59
Voeding & gezondheid
Zendium tandpasta

Zendium tandpasta

Het viel mij op dat de tubes tandpasta van Zendium zo snel leeg waren.
Er kwam elke keer een stoot lucht uit alvorens er tandpasta op mijn borstel kwam.
Niet bij één tube maar eigenlijk altijd.
Ik heb twee ongeopende tubes tegen het licht aangehouden en ja hoor...Duidelijk te zien dat ze slecht zijn afgevuld.
Gewoon een heel stuk waar geen tandpasta te zien was.
Mag dat ... Lees meer

Bi
Biel - Apr 15, 2024 om 16:55
Winkels & webshops

Post.nl herkent Engels adres niet

Zo nu en dan stuur ik een brienvenbuspakje naar Engeland (V.K.). Dan wil ik via de app van post.nl frankeren. Dan hoef ik niet naar het postkantoor.
Enkele malen kreeg ik na het intikken van het adres (verstrekt door geadresseerde) de melding dat het adres onbekend was. Dus toch naar het postkantoor met zlefde adres) en daar geen enkel probleem. Het pakje werd verstuurd en bezorgd.
Waaro ... Lees meer