se
door selsig21 Jan 28, 2015 om 13:49
Geldzaken & recht

Actie BCC

Actie BCC, deze week met de actie BTW weg ermee, helaas na een vraag over een artikel dat wij zochten, kregen wij de opmerking dat dit niet geld voor alle artikelen, wij vinden dit grove misleiding

4581 9 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jan 28, 2015 om 14:04
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Wat staat er dan bij de aanbieding alles zonder BTW?

Cookies
door Cookies - Jan 28, 2015 om 14:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=selsig21 schreef op woensdag 28 jan 2015, 13:49]Actie BCC, deze week met de actie BTW weg ermee, helaas na een vraag over een artikel dat wij zochten, kregen wij de opmerking dat dit niet geld voor alle artikelen, wij vinden dit grove misleiding

Hoezo misleiding? Het is wel de bedoeling dat je de actievoorwaarden even leest.

mahadma
door mahadma - Jan 28, 2015 om 14:07
11537 Antwoorden / 51 Vragen

De MediaM heeft een aktie vanaf woensdag 18 uur maar NIET OP ALLE ARTIKELEN, let op!!
Staat gewoon op de site, alleen wel effe zoeken en klikken.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2015 om 14:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo selsig21,

Van de site:
Tijdens een BTW-actie van een concurrent profiteert u optimaal van de unieke BCC Prijsgarantie. Wij passen onze prijzen direct aan, zodat u zeker weet dat u bij ons nooit te veel betaalt. Tot en met zondag zijn heel veel producten daarom drastisch in prijs verlaagd: ook bij BCC geen BTW!

Op bcc.nl herkent u de producten aan de tekst PRIJS VANDAAG VOOR U AANGEPAST.

..... wij vinden dit grove misleiding .....
Maar er staat duidelijk dat het niet voor ALLE producten geldt; alleen als er een 'bordje' bij staat.

koekeloer
door koekeloer - Jan 30, 2015 om 12:47
562 Antwoorden / 18 Vragen

Wat is eigenlijk Uw vraag hier ?

ja
door jan24 - Jan 30, 2015 om 16:00
109 Antwoorden / 4 Vragen

Voor alle duidelijkheid, u betaalt gewoon BTW over het gekochte artikel.
De belastingdienst ziet MediaMarkt en BCC al aankomen.
De geboden korting bedraagt de grootte van het BTW bedrag op betreffend artikel. Ook grove misleiding?
Lees voortaan even de voorwaarden, uitsluitingen vind je overal.

mahadma
door mahadma - Jan 30, 2015 om 16:20
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Voorbeeld: U koopt artikel X voor € 121,00 Incl. 21% btw. Dan gaar er € 100 naar de winkel en € 21 naar de belastingdienst.

Nu is er een BTW kortingsaktië:
U koopt artikel X voor € 100 + 21% btw = normaal € 121,00, maar vanwege de aktie betaalt u dus € 100,00 inclusief de 21% btw die de verkoper aan de belastingdienst afdraagt. Dus betaalt u op dat moment € 82,64 + 21% btw = € 17,36= € 100,00. U krijgt dus efficiënt een korting op de inclusief btwprijs van 17,36%, dus geen 21%.

ja
door jan24 - Jan 30, 2015 om 16:33
109 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 30 jan 2015, 16:20]Voorbeeld: U koopt artikel X voor € 121,00 Incl. 21% btw. Dan gaar er € 100 naar de winkel en € 21 naar de belastingdienst.

Nu is er een BTW kortingsaktië:
U koopt artikel X voor € 100 + 21% btw = normaal € 121,00, maar vanwege de aktie betaalt u dus € 100,00 inclusief de 21% btw die de verkoper aan de belastingdienst afdraagt. Dus betaalt u op dat moment € 82,64 + 21% btw = € 17,36= € 100,00. U krijgt dus efficiënt een korting op de inclusief btwprijs van 17,36%, dus geen 21%.
En zo is het precies!
Mahadma dank voor het rekenwerk!

audb
door audb - Jan 30, 2015 om 16:34
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Het geld alleen op goedkopere producten.
Alles wat iets te duur is wordt bij BCC namelijk onder een andere productie code verkocht ! ofwel de zelfde wasautomaat van Miele krijgt een andere productie nummer of zelfs een andere naam en dan kan je fluiten naar de korting. (eigen ervaring met een Beko wasmachine waar ik onderdelen van nodig had.)