cornelis71
door cornelis71 Jul 9, 2014 om 22:49
Elektronica & tv

Actie senseo twist

Goedenavond, vandaag mijn bij Blokker bestelde senseotwist koffiezetapparaat ontvangen. Was een aanbieding op de website van Blokker prijs 79.95 euro met 20 euro terug van philips. Ben gelijk gaan zoeken naar informatie hoe ik die 20 euro kon terugvragen. Zie ik tot mijn verbazing dat de aktie liep tot half juni 2014! Mag dit zo allemaal! Heb een mail naar Blokker gestuurd, daar nog geen antwoord op gehad. Had Blokker de aanbieding niet moeten verwijderen? Groetend

1463 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jul 10, 2014 om 01:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het zou er inderdaad al lang afgehaald moeten zijn, maar er staat wel duidelijk bij:

Ontvang nu 20 euro retour bij aankoop van deze Senseo!*
De actie geldt voor aankopen tussen 24-04-2014 t/m 15-06-2014.
Retour via Douwe Egberts.
*Bekijk de volledige actievoorwaarden op: www.senseo.nl/retouractie

endemion
door endemion - Jul 10, 2014 om 02:44
237 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien eens met het apparaat onder je arm een blokker filiaal binnenstappen om verhaal te halen. Wellicht dat ze vooral als er andere klanten omheen staan je gewoon 20€ uit de kassa geven en anders kun je er ook meteen op aandringen dat ze 'm terug nemen en dat je je volledige aankoopbedrag (dus inclusief bezorgkosten als dat los berekend is) terugbetalen.

Cookies
door Cookies - Jul 10, 2014 om 02:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=endemion schreef op donderdag 10 jul 2014, 02:44]en anders kun je er ook meteen op aandringen dat ze 'm terug nemen en dat je je volledige aankoopbedrag (dus inclusief bezorgkosten als dat los berekend is) terugbetalen.

Daar hoef je helemaal niet op aan te dringen, want het (ongebruikte) artikel mag gewoon teruggebracht worden in de winkel. Bezorgkosten krijg je ook terug.

Online aankopen beneden het aanschafbedrag van € 129,95
U kunt artikelen die u via de website van Blokker heeft aangeschaft waarbij het aankoopbedrag onder de € 129,95 ligt op twee manieren retourneren:

1. In een filiaal van Blokker
De winkel zal u verzoeken om de (uitgeprinte) factuur van het te retourneren product te tonen. U krijgt direct uw geld terug inclusief de door u betaalde oorspronkelijke verzendkosten of u ruilt het artikel om tegen een ander artikel.

2. Naar Blokker opsturen via de post
U kunt zelf het artikel per post terugsturen naar Blokker, wel adviseren wij u om eerst contact op te nemen met de Blokker klantenservice. Het artikel moet binnen 30 dagen geretourneerd zijn, met bijgevoegd een Retour & Garantieformulier.
De klantenservice verzorgt de restitutie van het betaalde bedrag binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel of binnen 30 dagen na aanmelden van het artikel, afhankelijk van de manier van retourneren. U ontvangt per e-mail bericht wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven.

cornelis71
door cornelis71 - Jul 10, 2014 om 13:57
167 Antwoorden / 60 Vragen

Allemaal dank voor de adviezen, alleen is het jammer dat ik hem al gebruikt heb. Je moet tenslotte ergens beginnen. Maar ik ga toch persoonlijk bij Blokker langs met de factuur. Groetend

gerbera
door gerbera - Jul 10, 2014 om 23:24
7361 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=cornelis71 schreef op donderdag 10 jul 2014, 13:57]Allemaal dank voor de adviezen, alleen is het jammer dat ik hem al gebruikt heb. Je moet tenslotte ergens beginnen. Maar ik ga toch persoonlijk bij Blokker langs met de factuur. Groetend
Ook nu nog staat het vermeld maar toch echt heel duidelijk t/m 15-6-2014, dus geef u weinig kans. Zo jammer dat men gewoon ff niet goed leest want nu heeft Blokker het weer gedaan.

zoekster
door zoekster - Jul 10, 2014 om 23:53
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Je kunt die voorwaarden ook missen. Als je vanaf de beginpagina het artikel meteen in je winkelmand plaatst, kom je ze nooit tegen. Die actie is nu bijna een maand voorbij, moet gewoon van de site af.

En nog wat vreemds, er staat bij het apparaat
gratis bezorging vanaf 20 euro en vervolgens, thuisbezorgd voor 2,99.
Lekker duidelijk allemaal.
Na flink wat doorspitten op de site blijkt die gratis bezorging ook weer een actie te zijn die over 3 dagen afloopt.