ja
door jamiecarlos Oct 28, 2014 om 11:36
Computers & telefonie

Administratiekosten Vodafone

Beste Kasa,
Ik heb een 2 jarig abonnement gehad bij Vodafone, nou is het zo dat mijn loon het eerste van de maand binnenkomt inplaats van de derde week. Ik heb toen gebeld naar Vodafone Klantenservice of er iets te regelen was omtrent de betalingen van mijn rekeningen.
De medewerker vertelde mij dat ik gewoon het geld moest overmaken naar een rekeningnummer die ik heb gekregen en dat dit geen enkel probleem was.

Nu heb ik vanaf Maart 2014 tot en met September 2014 ruim 5 euro per maand aan administratiekosten moeten betalen (dit is mij niet verteld in door de klantenservice).

Nou had ik ook op internet gevonden dat vanaf 2009 er helemaal geen administratiekosten meer in rekening gebracht mogen worden tenzij er een andere betaalmogelijkheid is dan accept giro (en dat heeft Vodafone niet, ze kunnen dit niet omzetten).

Ik heb Vodafone meerdere keren geschreven over dit bericht maar ze willen geen fout erkennen, zij zeggen dat zij een keer uit coulance geld hebben overgemaakt en dat dit naar hun mening goed is.

Kunt u mij helpen, en sta ik nou in mijn recht omtrent administratiekosten ?

Met vriendelijke groet,

Jamie Heinsius

668 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 28, 2014 om 12:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ze hebben wel een andere betaalmogelijkheid, en dat is automatische incasso. En dat is "gratis". Ze doen dus niets "fout".

Afgezien daarvan krijgen de meeste mensen pas hun salaris in de vierde week. Sommigen krijgen het om de vier weken en dan schuift het helemaal, dus verstandiger is het te zorgen dat er nog genoeg geld op uw rekening staat, als Vodafone wil incasseren.

19
door 1953 - Oct 28, 2014 om 13:03
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

U bent een betalingsregeling aangegaan met Vodafone - ook niet de gemakkelijkste.

Uw anders betalen moet door Vodafonemedewerker(s) handmatig worden verwerkt en zodanig dat er arbeidsintensieve kosten mee gemoeid gaan elke maand.

Waarom niet een maand vooraf (extra) reserveren, opdat dan Vodafone weer automatisch kan innen en u maandelijks € 5,00 bespaard.

pi
door pieterwolters - Oct 28, 2014 om 13:23
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als het kunnen betalen van een telefoonabonnement afhangt van de week waarin je salaris wordt gestort heb je denk ik grotere problemen dan die 5 euro administratiekosten.

aurora1
door aurora1 - Oct 28, 2014 om 14:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Neem anders na afloop van dit contract een goedkoper abonnement dat uw wel op tijd kunt betalen of neem eventueel prepaid. Te laat betalen kost in de regel overal extra.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer