da
door daimond Oct 5, 2010 om 19:20
Computers & telefonie

Adsl kontrakt

adsl heb mj een contract aangesmeerd die ik niet wilden hebben, heb hem ook gelijk opgezegd en de helen pakket terug gestuurd binnen de afgesproken tijd , toch verplichten zij mi nu dat ik aan een jaarcontract vast zit en ze pakken gewoon geld van mij rekening, ik heb ook niets ondertekend kan dit zo maar ?

1078 8 Rapporteer

genius
door genius - Oct 5, 2010 om 19:55
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo daimond,

De vraag die je stelt is een "beetje" onduidelijke / vaag.
Je hebt het over een adsl (dit is een type van verbinding / aansluiting) en de naam van het bedrijf wordt ook niet vermeld.

Kan je de vraag iets ruimer omschrijven?

Dankjewel!

M.vr.gr.

G.

an
door anicu - Oct 6, 2010 om 19:22
110 Antwoorden / 0 Vragen

Jaja. Er belt iemand over ADSL en jij blijft maar aan de lijn en beleefd blijven? Leer nu eens dat je gewoon de hoorn neer moet leggen zodra er iemand je iets aansmeert via de telefoon.

genius
door genius - Oct 6, 2010 om 20:32
886 Antwoorden / 4 Vragen

@anicu

Een "normale" reactie kan er zeker niet vanaf.

edwardus
door edwardus - Oct 7, 2010 om 20:12
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Grappig is dat, ik krijg nooit zomaar een adsl abonnement zonder iets besteld te hebben, wat doe ik verkeerd?

ADSL!Totaal is een spin-off van Computer!Totaal magazine. Je hoeft niet te hebben ondertekend, een telefonisch gesloten abonnement is ook rechtsgeldig en je kunt je dus ook online aanmelden.

[quote]Heb ik een bedenktijd als ik een bestelling heb geplaatst?
U heeft het recht de order kostenloos te annuleren binnen 7 dagen na datum tekening van deze order. Stuurt u hiervoor uw annuleringsbrief naar: ADSL!Totaal, t.a.v. afdeling Sales Support, Antwoordnummer 10255, 4800 VB BREDA (postzegel niet nodig).

da
door daimond - Oct 8, 2010 om 21:29
4 Antwoorden / 2 Vragen

dit heb ik gedaan en toch kreeg ik dat pakket van ze thuis , toen naar ze toe gebeld en het pakket gelijk terug gestuurd, kreeg toch de rekening met zeggen van hun dat het niet binnen de tijd is opgezegd

da
door daimond - Oct 12, 2010 om 18:47
4 Antwoorden / 2 Vragen

mijn vraag over adsl totaal is opgelost

da
door daimond - Oct 12, 2010 om 18:48
4 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=daimond schreef op dinsdag 5 okt 2010, 19:20]adsl heb mj een contract aangesmeerd die ik niet wilden hebben, heb hem ook gelijk opgezegd en de helen pakket terug gestuurd binnen de afgesproken tijd , toch verplichten zij mi nu dat ik aan een jaarcontract vast zit en ze pakken gewoon geld van mij rekening, ik heb ook niets ondertekend kan dit zo maar ?

genius
door genius - Oct 12, 2010 om 19:05
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo daimond,

Beter zo! Bedankt voor het terugmelden!

M.vr.gr.

G.