Hv
door Hvdv Apr 20, 2015 om 20:46
Computers & telefonie

Adw cleaning

HALLO,HOE KRIJG IK HET GRATIS PROGJE ADW CLEANER GEDOWNLOAD EN EEN SNELKOPPELING OP HET BUREAUBLAD,WIE KAN MIJ HELPEN IK HEB WINDOWS 8.1
MVG HVDV

2345 7 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 20, 2015 om 21:21
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Geef je het advies om 't niet zomaar te gebruiken, mocht je het per se toch willen kun je het hier downloaden.

ps uw caps-lock knopje is aan vervanging toe.

ho
door hopetobehelping - Apr 20, 2015 om 21:54
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste hvdv,

u kunt het op diverse plaatsen downloaden, zie ook de link van akkerdistel.
Andere link is: adwcleaner.

Nadat u het gedownload heeft zal het in uw map met downloads staan. Klik er 1 keer op en vervolgens een 'rechter muisklik' en kies voor 'kopiëren naar bureaublad(snelkoppeling maken)' en dan heeft u ook een snelkoppeling.

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 20, 2015 om 22:05
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@hopetobehelping basisregel 3 van het internet; enkel en alleen software downloaden van/via de website van de makers zelf.

aurora1
door aurora1 - Apr 21, 2015 om 00:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@akkerdistel, heeft u wel gekeken naar/geklikt op de link op die site en waar die uitkomt?

edrick3
door edrick3 - Apr 21, 2015 om 07:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hvdv,

En hier kun je de handleiding in het Nederlands lezen en AdwCleaner veilig downloaden.

Met vr.gr.

f.weele
door f.weele - Apr 21, 2015 om 13:07
1085 Antwoorden / 27 Vragen

je kunt ook naar de volgende link gaan : klik hier en deze in de favorietenbalk of bladwijzerbalk vastpinnen. Er vinden namelijk regelmatige updates plaats van Adw Cleaner waarbij deze telkens opnieuw gedownload dient te worden.

m.vr.gr.

ltmvz
door ltmvz - Apr 21, 2015 om 13:28
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=hopetobehelping schreef op maandag 20 apr 2015, 21:33]
Nadat u het gedownload heeft zal het in uw map met downloads staan. Klik er 1 keer op en vervolgens een 'rechter muisklik' en kies voor 'kopiëren naar bureaublad (snelkoppeling maken)' en dan heeft u ook een snelkoppeling.
Dit zou ik niet doen, anders moet je de AdwCleaner in de Downloadmap laten staan.

Je kunt beter het bestand in de Downloadmap knippen en vervolgens (in de Windows Verkenner) plakken op het Bureaublad.