fl
door florianmarsa Jan 17, 2015 om 19:55
Voeding & gezondheid

Afhalen van levensmiddelen

Ik ben al een jaar aan het mailen met AH dat ik de boodschappen online wil bestellen. Iedere keer krijg ik excuus dat het niet mogelijk is in mijn regio. Dan vindt ik dat het misleidende reclame is op tv. Wat vinden jullie daar nu van?

954 19 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 17, 2015 om 20:03
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Dit is de afdeling vraag/beantwoord en niet Discussie. Stel uw discussie daar op.

tenormin
door tenormin - Jan 17, 2015 om 23:15
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, u zult niet in een gebied wonen waar AH bezorgt. Zo heb ik hetzelfde "probleem" dat PLUS niet in mijn omgeving bezorgt. Moet men mee kunnen leven, toch. Is uw postcode er niet bij: berusten of andere supermarkt proberen.

mahadma
door mahadma - Jan 17, 2015 om 23:22
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Kijk eens bij Bol.com, daar schijn je ook levensmiddelen te kunnen bestellen, uw brood, als ze dat hebben is dan wel al een dag oud voor u heet ontvangt.

ne
door neodutchio - Jan 17, 2015 om 23:48
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ik krijg maandelijks akties van KPN met alles in 1 paketten. Wacht al jaren om aangesloten te worden, maar is nog steeds niet mogelijk.

U kunt het AH ook niet kwalijk nemen dat zij geen schifting kunnen maken waar welke aktie naar toe gestuurd moet worden,

valerius-2
door valerius-2 - Jan 18, 2015 om 00:10
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dan zal u gewoon een kennis of buur vragen om voor u de boodschappen mee te nemen, doe ik zelf ook voor buren die zelf moeite hebben en dit met spoed nodig hebben en de familie niet te bereiken is.

aurora1
door aurora1 - Jan 18, 2015 om 00:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer anders eens of andere supermarkten wel bij u bezorgen.

diumenge
door diumenge - Jan 18, 2015 om 00:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het gaat niet om bezorgen volgens de vraag, maar om online bestellen en vervolgens het bestelde afhalen bij de supermarkt. Niemand die de vraag even goed leest?

mahadma
door mahadma - Jan 18, 2015 om 00:40
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Heeft u wel eens aan u lokale (buurt)super gevraagd of hij/zij tegen een redelijke vergoeding wel bij u wil bezorgen?

mahadma
door mahadma - Jan 18, 2015 om 00:43
11538 Antwoorden / 51 Vragen

@Diumenge,

ik lees: "Ik ben al een jaar aan het mailen met AH dat ik de boodschappen online wil bestellen. Iedere keer krijg ik excuus dat het niet mogelijk is in mijn regio"

alleen on line bestellen lees ik, dus de consquentie is dan m.i. dat het licht op groen wordt gezet en de vrachtwagen voor komt rijden, ergo: bezorgen.

Online bestellen en afhalen bij de supermarkt is niet logisch, kan je het meteen zelf in je karretje doen, scannen/betalen en wegwezen.

diumenge
door diumenge - Jan 18, 2015 om 00:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@mahadma, ten eerste kijk naar de titel van de vraag. Ten tweede zijn er al zat supermarkten waarbij je online je boodschappen kan bestellen, die zetten ze dan voor je klaar en kan je ophalen wanneer het je het het beste uitkomt. Ten derde ging kassa vanavond o.a. over die service en niet over het thuisbezorgen.

Door een winkel lopen, scannen, in je kar doen en afrekenen is een stuk tijdrovender dan online alles bestellen en het ophalen wanneer het je uitkomt.

aurora1
door aurora1 - Jan 18, 2015 om 00:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Uhmm... het afhalen stond in het onderwerp dat ik even over het hoofd zag, maar mijn eerste reactie blijft ongeveer hetzelfde: kijken of het bij andere supermarkten wel afgehaald kan worden.
Over die reclame heb ik verder geen mening, ik sla reclame in de regel over.

mahadma
door mahadma - Jan 18, 2015 om 00:51
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Maar hoe dan ook er moet dan wel een AH in je buurt zijn, toch, als je het wil afhalen? Als die er niet is, wat ik dan weer in de vraag zie/vermoed, heb je het op de bestelservice on line.

diumenge
door diumenge - Jan 18, 2015 om 00:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kennelijk heeft de AH in de buurt die service (nog) niet.

aurora1
door aurora1 - Jan 18, 2015 om 00:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb die reclame opgezocht: klik hier en klik hier. Ik zie nergens dat die pick-up points overal zijn. Er is een overzicht van waar die pick-up points zijn maar de website is nu even buiten werking.
Ik vind het wel wat verspilde energie om daar een jaar lang over te mailen.

diumenge
door diumenge - Jan 18, 2015 om 01:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Klopt, AH.nl lijkt down te zijn. Deze (klik) doet het wel.

mahadma
door mahadma - Jan 18, 2015 om 01:04
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Ik vind het wel wat verspilde energie om daar een jaar lang over te mailen

Kennelijk is/was de ts een vaste ah klant.

door 1953 - Jan 18, 2015 om 03:41
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Is een discussiestuk!

UPC wekt bij mij ook de indruk, dat ik abonnee bij UPC kan worden, echter niet het verzorgingsgebied van UPC. Woon in het verzorgingsgebied van ZIGGO!

aurora1
door aurora1 - Jan 18, 2015 om 17:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Pick Up Points: klik hier.

costnix
door costnix - Jan 18, 2015 om 20:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@1953
Binnenkort zit u in het verzorgingsgebied van UPC :-(