Afmelding mailing na overlijden
Mijn huidige parter zijn vrouw is 2 jaar geleden overleden. Hij heeft op diverse malen laten weten aan de Bijenkorf dat toezending van enig reclame niet meer op prijs wordt gesteld op de naam van zijn overleden partner. Men heeft hem toe gezegd dat hij een kopie van de overlijdingsakte toe moest zenden om vervolgens uit het bestand verwijderd te kunnen worden. Vandaag precies 2 jaar geleden dat zijn partner is overleden komt er een dikke catalogus van de Bijenkorf binnen. Mijn partner is het meer dan zat en wil hier vanaf. Wat hij ook doet ze blijven toezenden. Kunt u ons helpen om radicaal met deze mailing van de Bijenkorf af te kunnen rekenen. Mijn partner wil ook geen kopie toezenden van de akte. De creditcard die hier aan vast zat is wel opgeheven.
Ik hoop dat u ons een goed advies kunt geven
Hopelijk is er een webcare van de Bijenkorf die hier het probleem voor u oplost. Bespottelijk om nu ook al een kopie van de overlijdensakte te moeten toezenden om van reclame af te komen.
[quote=zoekster schreef op dinsdag 27 nov 2012, 20:25]H Bespottelijk om nu ook al een kopie van de overlijdensakte te moeten toezenden om van reclame af te komen.
Het lijkt een beetje overdreven, maar het gaat er om dat iemand anders dan de geregistreerde persoon iets op wil zeggen. Er zijn helaas heel veel "lolbroeken" die er misbruik van zouden maken als je iemand anders account kunt wijzigen. Als een bedrijf zomaar na een verzoek van een derde dit zou stoppen is het huis ook weer te klein of fora zoals dit.
Ja hoor, er zijn allerlei lolbroeken die de reclame van de Bijenkorf van een ander gaan stopzetten met het bericht dat diegene is overleden.En toevallig is de creditcard die erbij hoorde ook opgeheven! Pffffff!
[quote=parel54 schreef op dinsdag 27 nov 2012, 19:41]Mijn huidige parter zijn vrouw is 2 jaar geleden overleden. Hij heeft op diverse malen laten weten aan de Bijenkorf dat toezending van enig reclame niet meer op prijs wordt gesteld op de naam van zijn overleden partner. Men heeft hem toe gezegd dat hij een kopie van de overlijdingsakte toe moest zenden om vervolgens uit het bestand verwijderd te kunnen worden. Vandaag precies 2 jaar geleden dat zijn partner is overleden komt er een dikke catalogus van de Bijenkorf binnen. Mijn partner is het meer dan zat en wil hier vanaf. Wat hij ook doet ze blijven toezenden. Kunt u ons helpen om radicaal met deze mailing van de Bijenkorf af te kunnen rekenen. Mijn partner wil ook geen kopie toezenden van de akte. De creditcard die hier aan vast zat is wel opgeheven.
Ik hoop dat u ons een goed advies kunt geven
Terugsturen die hele handel. "Retour afzender, geadresseerde overleden" erop zetten met dikke zwarte stift en hup in de brievenbus.
En anders, of ook, een brief op poten aan de directie.
Bij consuwijzer staat dit: Een organisatie waarvan u klant bent, of klant bent geweest, mag u geadresseerde reclame toesturen. U kunt hen wel vragen om hiermee te stoppen. Daarmee maakt u gebruik van uw 'recht van verzet'. Binnen drie maanden moet de organisatie dan stoppen met het sturen van geadresseerde reclame naar uw adres. U kunt gebruik maken van de voorbeeldbrief van ConsuWijzer.
Ik denk dat net iets verkeerd heb gedaan.sorry
Dit is me bekend ik had dat met een ander winkel keten heb toen een e-mail en ook nog eens
adreswijziging verstuurd met de postcode nog wel van het bedrijf zelf nooit meer een bericht gehad.
soms lukt het niet als eerlijk bent dan maar zo.
Als niets anders meer helpt: elke keer dat u post van hen ontvangt 'retour afzender' sturen en meenemen naar de brievenbus als u toch andere post heeft die u wilt versturen. Ze worden het wel een keer zat om voor de portokosten te moeten opdraaien.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer