el
door elisekimberley Jul 9, 2010 om 00:15
Auto & vervoer

Afslank slippers

ik heb op het internet afslank slippers gezien op deze site staat ook dat kassa ze heeft getest.ik wil weten of dit klopt voordat ik straks de kat in de zak koop...
mvg elise de pater

9458 14 Rapporteer

stacey
door stacey - Jul 9, 2010 om 00:33
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Kijk even bij eerdere vraag hierover : Klik op deze link

Groetjes,

sillycious
door sillycious - Jul 9, 2010 om 00:59
55 Antwoorden / 6 Vragen

Elisekimberley, hier ga je toch écht niet instinken he? Ieder weldenkend mens zal begrijpen dat je dan net zo goed op klompen kan gaan lopen om af te vallen.

birdies
door birdies - Jul 9, 2010 om 06:31
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Afslankslippers??? Dit kan men toch niet serieus nemen?? Alleen als je vele kilometers per dag op die slippers loopt zul je vast wel wat afvallen.

harrie
door harrie - Jul 9, 2010 om 06:47
765 Antwoorden / 36 Vragen

Natuurlijk werkt het !!!!
Je portemonee wordt er slanker van........

knoop4x9
door knoop4x9 - Jul 9, 2010 om 09:11
533 Antwoorden / 0 Vragen

Afvalslippers? laat me niet lachen, zo lang er nog mensen zijn die er in geloven raken we de afslankindustrie en al die goeroe,s niet kwijt.
Gewoon gezond eten en bewegen, neem is de fiets en laat die auto staan.

Mvrgrt Nico

druifje01
door druifje01 - Jul 9, 2010 om 10:52
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Om Stacey, zie zijn verwijs hierboven, bij te vallen 2 vragen:

1) welke waarde je hecht je aan een kassatest?
2) wat was de uitkomst van de test?

Allemaal zinsbegoocheling.

edrick3
door edrick3 - Jul 9, 2010 om 13:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@elisekimberley,

In de categorie Auto & vervoer - Aanschaf?
De auto laten staan en lekker gaan wandelen op goede wandelschoenen!

gerardk
door gerardk - Jul 9, 2010 om 14:16
175 Antwoorden / 8 Vragen

Afslanken in 6 minuten

http://www.youtube.com/watch?v=hsiQptl_Y9E

ps
door psychodad - Jul 9, 2010 om 14:53
8 Antwoorden / 0 Vragen

Goochemerd.

Zijn het geen Afdankslippers.?

ki
door kibo - Jul 9, 2010 om 15:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

ze werken echt!!!!!!! Je moer er alleen erg veel kilometers mee lopen......

sy
door sylli - Jul 12, 2010 om 23:48
250 Antwoorden / 40 Vragen

Beste EliseKimberly: maakt het serieus wat uit of Kassa de afslankslippers heeft getest?!
Tenzij je met die slippers aan dagelijks 20 kilometer loopt (wat je voordien waarschijnlijk niet deed), koop je dus ALTIJD een kat in de zak!!!!!

ni
door nientje1989 - Feb 20, 2011 om 14:49
8 Antwoorden / 0 Vragen

om ook daadwerkelijk een antwoord op je vraag te geven(ook al zijn we ondertussen een tijdje verder) ik heb de aflevering gezien waarin het bij kassa was.

helaas is het alleen getest op 1 persoon dus is het geen betrouwbare test. maar de persoon die ze gebruikt had was wel daadwerkelijk een paar kilootjes kwijt. helaas kun je hier niet veel uit halen want misschien heeft deze persoon ook onbewust minder gegeten of meer beweging gehad.

ni
door nientje1989 - Feb 20, 2011 om 14:54
8 Antwoorden / 0 Vragen

hier nog een link over dit onderwerp (tip: bekijk de video ook even)

http://www.vetvrij.com/afslankslippers.html

Lsk520
door Lsk520 - Feb 20, 2011 om 17:59
827 Antwoorden / 2 Vragen

Spam!