ma
door mariuleo Jan 8, 2012 om 20:36
Voeding & gezondheid

Afslankslippers

Hallo Kassa,
heb in een Folder het volgende gelezen: Afslank slippers
Val kilo's af dankzij unieke Afslank Slippers. Getest op TV bij KASSA! Kassa
17 maart vroeg mevrouw Ellen Bonet in "De Verlenging" van het programma Kassa zich af of deze Afslank slippers echt werken. Mevrouw De Veld-Kuiper nam de proef op de som en besloot deze slippers 30 dagen te testen. Zaterdag 28 april werd de uitslag van deze test in de uitzending bekend gemaakt. Uit de test blijkt dat mevrouw De Veld-Kuiper maar liefst 5 kilo is afgevallen in 30 dagen!
Nu wilde ik weten of jullie deze daadwerkelijk getest hebben??? Want mijn Vader is een trouwe kijker van jullie programma, maar hij kan zich deze Uitzending niet herhinneren!.
Met vriendelijke Groet

2843 4 Rapporteer

dobby
door dobby - Jan 8, 2012 om 20:39
749 Antwoorden / 1 Vragen

Hm... misschien contant betaald? in munten? (en dan het liefst nog met kleinere waardes ook?) - dan val je wel flink af hoor.. *smirk*

mahadma
door mahadma - Jan 8, 2012 om 21:38
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Wat ik geloof:

of de afslankslippers getest zijn? Weet ik niet.

of de afslankslippers alleen je portemonee / bankrekening doen afslanken? Ja.

dat het op dit moment, januari, weer de reclame maand is voor afslankmiddelen en stoppen met roken hulpmiddelen.

mahadma
door mahadma - Jan 8, 2012 om 22:34
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Klik hier en je leest een eerdere vraag/antwoord over afslankslippers. Het is overigens een prachtig scrabblewoord, minstens 9 x woordwaarde.

ma
door mariuleo - Jan 8, 2012 om 22:39
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor dit antwoord.....ik laat er mijn vingers van