de
door derklammert1937 Jul 15, 2014 om 10:37
Computers & telefonie

Afspelen van opgenomen dvd YouTube

Ik heb een video opgenomen van YouTube, via laptop op DVD gezet en wil deze op de tv afspelen via Samsung DVD recorder. Kan niet gelezen worden.

1309 15 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 15, 2014 om 10:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo derklammert1937,

Speelt de dvd wél af op de computer?
Met welk programma heb je de dvd gebrand?
Wat is de extensie van de van youtube opgenomen video?

mahadma
door mahadma - Jul 15, 2014 om 12:00
11521 Antwoorden / 51 Vragen

Is de dvd "gefinalised"?

de
door derklammert1937 - Jul 15, 2014 om 17:06
5 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 15 jul 2014, 10:56]Hallo derklammert1937,

Speelt de dvd wél af op de computer?
Met welk programma heb je de dvd gebrand?
Wat is de extensie van de van youtube opgenomen video?

de
door derklammert1937 - Jul 15, 2014 om 17:09
5 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 15 jul 2014, 10:56]Hallo derklammert1937,

Speelt de dvd wél af op de computer?
Met welk programma heb je de dvd gebrand?
Wat is de extensie van de van youtube opgenomen video?
[/quote

DVD kan wel via computer afgespeeld worden]
Programma is Ashampoo Burning Studio
Extensie is MP$

aurora1
door aurora1 - Jul 15, 2014 om 20:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens in de gebruiksaanwijzing van de Samsung of u wel de juiste soort schijfjes heeft gebruikt en ook of MP4 daarin wel afgespeeld kan worden (als het schijfje wel is gefinaliseerd door/met Ashampoo).

aurora1
door aurora1 - Jul 15, 2014 om 20:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Om zelf op reacties te reageren hoeft u niet te quoten. U kunt op deze pagina naar beneden scrollen en in het grijzige vak onder Reageren uw reactie tikken en dan op Reageer rechts onderaan klikken.

ph
door philip36 - Jul 15, 2014 om 20:11
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Zoek eens in de gebruiksaanwijzing welke video-formaten de DVDrecorder kan afspelen.
Er zijn wel computerprogramma's welke een los videobestand kunnen omzetten naar een DVD formaat.
Kijk eens voor meer info op:
http://computertotaal.nl/smartphone/videoformaten-26105

edrick3
door edrick3 - Jul 15, 2014 om 20:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

TS schrijft elders:

Muziekfilmpje (Helene Fischer) MP4, gedownload van YouTube met Freemaker Video Download en geconverteerd naar AVI.
Op dvd gezet met Ashampoo Burning Studio.
DVD kan niet afgespeeld worden op TV via DVD recorder (Samsung) maar wel op computer.
Wat moet ik doen om dvd toch via de recorder af te spelen op TV?

pi
door pieterwolters - Jul 15, 2014 om 20:24
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Vergeet dat gedoe met die DVD's. Koop gewoon voor 35 euro een Chromecast en speel direct Youtube af op je tv.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 16, 2014 om 08:24
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Heb je dit al gelezen?

de
door derklammert1937 - Jul 16, 2014 om 10:01
5 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo lekkerisdat,

Wist dit niet. Bedankt.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 16, 2014 om 11:29
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=derklammert1937 schreef op woensdag 16 jul 2014, 10:01]Wist dit niet. Bedankt.
Het komt er op neer, dat het eigenlijk niet mag. Aangezien vele toch wel belangrijke diensten bij Google afnemen, zoals Gmail, Adsense etc. zou dit mogelijk nadelige gevolgen kunnen hebben. Dat is de enige reden waarop ik het opmerk.

Om films en muziek te downloaden kun je beter andere bronnen gebruiken zoals torrent en/of Usenet.

ge
door gerboe - Jul 16, 2014 om 12:06
806 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo deklammert1937, u moet uw bestand converteren naar DVD formaat waarna u een echte DVD schijf kunt branden en afspelen via uw Samsung speler/recorder. Dat kan bijvoorbeeld met ConvertXtoDVD dat hier gratis te proberen is.

de
door derklammert1937 - Jul 18, 2014 om 14:28
5 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Gerboe,

Programma gedownload en het werkt. Door jouw bericht ben ik nog gaan vlooien op internet en ook een ander programma gepakt. Andere gaf steeds een vervelende mededeling. Alles werk perfect.
Bedankt.

ge
door gerboe - Jul 18, 2014 om 15:07
806 Antwoorden / 0 Vragen

Geen dank. Fijn dat het nu werkt.