sn
door snahedlo Sep 30, 2014 om 19:06
Geldzaken & recht

Afspiegelingslijst

Ik heb vandaag van mijn leidinggevende te horen gekregen dat ik code rood heb ivm de afspiegeling. Er wordt ontslag aangevraagd. De organisatie helpt te zoeken naar een herplaatsing. Kan ik de afspiegelingslijst opvragen, om te kijken of het op een eerlijke manier is gebeurd? Er is vorig jaar namelijk gezegd dat ik grote kans had dat ik boventallig zou worden met een contract van 36 uur?

796 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 30, 2014 om 20:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U werkt zeker in de zorg? Gern lid van de bond (geworden) na die opmerking van verleden jaar?

Stel uw vraag op Rechtswinkel.nl daar geven arbeidsjuristen antwoord.

target
door target - Oct 1, 2014 om 15:28
297 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, vragen kan altijd. Of je bevestigend antwoord krijgt is de vraag.

Ik volg tijgertje zijn advies. Ga rechtshulp zoeken.
Ook als het ontslag rechtmatig is, want ook dan heb je soms nog bepaalde rechten.