ke
door keesm1951 Jun 30, 2014 om 13:35
Winkels & webshops

AH reclame bezorgen

Geachte,
AH maakt reclame voor het bezorgen van artikelen,maar in vele plaatsen,( denk alleen in de randstad),vind dat een misplaatste reclame,en vind dat niet kunnen,want middelburg,vlissingen,goes,domburg,enz,word niet bezorgd

1242 10 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 30, 2014 om 13:59
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Dan is er kennelijk niet voldoende vraag in de door u genoemde steden. Ook de PLUS heeft deze reclame: toets ik mijn postcode in is het antwoord: helaas, in uw postcode wordt er niet bezorgd.

gerbera
door gerbera - Jun 30, 2014 om 16:23
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Het is een extra service die geleverd wordt, en de reclame klopt dus wel..ze bezorgen aan huis. Dat dit niet overal gedaan wordt kan verschillende oorzaken hebben zoals tenormin al aangeeft.

zwemmer
door zwemmer - Jun 30, 2014 om 16:30
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Vraag eens naar de reden daarvan bij AH, dat kan via de site.

mahadma
door mahadma - Jun 30, 2014 om 16:33
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Als ze stellen dat ze OVERAL in NL aan huis bezorgen, tja, dan heb je een punt. Maar ze spreken over bezorgen aan huis. En dàt is weer wat anders.

costnix
door costnix - Jun 30, 2014 om 16:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik reclame wordt altijd bezuinigd op de waarheid. Dit percentage varieert van 1 tot 100 procent.

tenormin
door tenormin - Jun 30, 2014 om 18:03
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=costnix schreef op maandag 30 jun 2014, 16:50]Ik reclame wordt altijd bezuinigd op de waarheid. Dit percentage varieert van 1 tot 100 procent.

Dat moet ik toch tegen'schrijven'. Want als je je super wilt laten bezorgen zal je, zoals al geschreven eerst je postcode in moeten voeren. Het is pertinent niet waar dat supers beweren dat ze overal bezorgen. Qua logistiek is dat ook bijna onmogelijk. Ander voorbeeldje? Telefonie, is ook niet overal in Nederland mogelijk, mobiel dan en veel kleiner, maar toch: ook zij maken reclame, toch?

pi
door pieterwolters - Jun 30, 2014 om 18:41
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=costnix schreef op maandag 30 jun 2014, 16:50]Ik reclame wordt altijd bezuinigd op de waarheid. Dit percentage varieert van 1 tot 100 procent.

Als er een loopje wordt genomen met de waarheid moet je dat gewoon melden bij de Reclame Code Commissie. Die treden dan wel op.

diumenge
door diumenge - Jun 30, 2014 om 19:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ze kunnen alleen bezorgen als er veel mensen in een zelfde buurt gebruik van maken, anders is het gewoon niet te betalen. Dat zal de reden dus wel zijn. Het is dus een service die ze bieden, maar niet overal in het land.

mahadma
door mahadma - Jun 30, 2014 om 19:12
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Als je het vraagt bij je lokale super(tje) willen ze misschien het ook wel thuisbrengen ..........

boppe1943
door boppe1943 - Jun 30, 2014 om 21:27
1129 Antwoorden / 98 Vragen

AH adverteert met een bezorgservice, maar er wordt niet gesteld dat die service voor het hele land geldt. Je moet je postcode invullen en dan zie je of die bezorgservice ook voor jouw buurt geldt.