Airfryer defect
Eind juni kocht ik een philips airfryer. Helaas liep de lade al snel dusdanig stroef dat ik hem er niet ver genoeg uitgetrokken kreeg. Hierdoor is de binnenbak er niet goed uit te halen. Met deze klachten ging het apparaat 4 weken geleden naar de reparatiedienst van Philips. Na ruim 3 weken wachten kwam hij eindelijk weer terug. Helaas loopt de lade nog steeds stroef en de binnenbak is ook beschadigd. Meteen heb ik weer contact gezocht met philips. Wederom wordt gevraag me foto's te sturen en hij mag weer naar de reparatiedienst. Hij staat bijna meer bij e-care dan dan ik er gebruik van kan maken. Mag dit zomaar? Ik heb er veel werk mee om telkens contact te leggen met de klantenservice en dat apparaat weer te versturen. Voor mij de volgende keer geen philips meer. Jammer. Als je iets ter reparatie aanbiedt verwacht je na zolang wachten toch dat er ook wat gemaakt is?
Even advocaat van de duivel spelen: is de airfryer echt defect of gebruik je m verkeerd? Mijn ouders hebben ook die Philips en het is niet het meest handige apparaat in gebruik.
De lade loopt telkens vast. de ovenfunctie werkt gewoon. Ik was van de week bij de blokker en daar liep de lade van de airfryer heel soepel.
Via Philips kan ook, dan doe je een beroep op de fabrieksgarantie. Bij de verkoper doe je een beroep op een non-conform product. Daarom kunt u nu het beste dit meteen melden bij de verkoper. Neem het gesprek op, want waarschijnlijk zeggen ze dat u het met Philips moet regelen, dan heeft u meteen bewijs dat de verkoper u doorstuurt naar Philips en heeft u zo ook weer uw recht op een goed product via de wet binnen. (wettelijke garantie)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer