m.
door m.braam Nov 17, 2009 om 14:47
Computers & telefonie

Aktie TV Film geen reactie

Op 9-10-2009 hebben wij via TV Film.nl/vodafone een tel. besteld. We kregen direct daarna een email met bedankt voor uw bestelling.

Alleen nu horen we niks meer van hun, bellen is ook niet mogelijk want we hebben nu al 4 dagen achter elkaar gebeld gemiddeld 30 min per gesprek maar er wordt niet op genomen.

Vodafone en TV Film zeggen beide u moet bij hun zijn wij kunnen er niks aan doen.

Maar volgende maand loopt het nummer af bij Tele2 en we hadden ook doorgegeven bij deze bestelling met nummer behoud.

- Wat kunnen we nu doen?
- Kunnen we ook opzoek naar een andere provider of zitten we hieraan vast?

Mvg,
Michael

1858 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 17, 2009 om 15:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Eerst afmelden voordeze actie vraag om bevestiging van de afmelding daarna pas een andere provider nemen.
Om dus alle risico uit te sluiten.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Nov 17, 2009 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

En als je nu geen reactie krijgt van hun?
Of dat je ze niet kan bereiken?

ve
door verwijderd - Nov 17, 2009 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Aangetekend verzenden en het bewijs goed bewaren met een copy van de brief.
Anders zou ik het ook niet weten of risico lopen een goedkoop prepaid toestel nemen en dan maar afwachten.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Nov 17, 2009 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Oke duidelijk maar waarheen moet ik iets aangetekend sturen?
Want bij VOdafone en TV Film hoef ik niet aan te kloppen dat hebben ze nu wel duidelijk gemaakt want we hebben hun zeker 3 keer aan de telefoon gehad.

Ik ben ook niet de enigste met dit probleem:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=75424

ve
door verwijderd - Nov 17, 2009 om 19:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

http://www.vodafone.nl/overvodafone/contact/http://www.vodafone.nl/overvodafone/contact/ Daar vind je de adressen van vodafone.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Nov 17, 2009 om 19:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

http://www.vodafone.nl/overvodafone/contact/
Hier vind je de adresse nvan vodafone.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Nov 17, 2009 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zoals ik al eerder zei de Vodafone doet er niks aan op dit moment.
Dus een brief daarheen heeft ook weinig zin.

Ik heb Vodafone al een mail gestuurd en ik stuur morgen een mail aan TV Film dat alles geannuleerd mag worden.

Wat een slechte service daar zeg.
Toch bedankt voor je hulp.

ve
door verwijderd - Oct 10, 2010 om 20:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

mijn vader heeft 2 maanden geleden ook via de actie van tv film een telefoon bestelt en hij is nog steeds niet binnen, we hadden een telefoon binnen maar dat was de verkeerde en die hebben we terug gestuurd en is aangekomen, als wij een nummer bellen word en eerst een kwartie niks gezegt en dan uiteindelijk word er opgenomen en dan zeggen ze we bellen wel terug waar je vervolgens wel naar kunt fluiten want ze hebben nog steeds niet terug gebeld, dus mijn vader belt terug zeggen ze ja je kunt een andere telefoon krijgen waar we nu dus ookal een week op zitten te wachten en ook nog steeds niet binnen is.
dus ik wil alleen maar zeggen dat je niet de enige met dit probleem bent.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer