jd
door jdbeste1 May 5, 2015 om 21:00
Huishouden & energie

Alarmsysteem huis

Ik ben op zoek naar een alarmsysteem voor mijn huis. Niet al te ingewikkeld .Ook hoeft er geen doormelding bij te zitten naar een meldkamer. Wel moet er bij inbraak een sms/ melding gemaakt worden naar een mobiel. Wie heeft ervaring met zo'n systeem. Het liefst monteer ik het ook nog zelf.

1352 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 5, 2015 om 22:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Daar is al eens een topic over geweest. Misschien hebt u iets aan de reacties.

Klik hier

jd
door jdbeste1 - May 5, 2015 om 22:59
24 Antwoorden / 73 Vragen

Ok Tijger1..........bedankt voor je melding. Ik wist dat idd niet..maar ik wel exact hetzelfde zoals ik het ook wil. Ik heb al informatie opgevraagd bij de leverancier.

Helemaal top

Mvg Jan

tijger1
door tijger1 - May 5, 2015 om 23:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Graag gedaan.