rebek
door rebek Aug 16, 2015 om 20:19
Voeding & gezondheid

ALDI ijskoffie

Volgens de ALDI wordt ijskoffie LIGHT niet vaak genoeg gedronken zodat het uit het assortiment gaat.
Bij alle adi's in een straal van 10km is light vaak al binnen n dag weg. al zit t in 8 traitjes.
Hoe is jullie ervaring?

2768 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 16, 2015 om 20:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

......Volgens de ALDI wordt ijskoffie LIGHT niet vaak genoeg gedronken zodat het uit het assortiment gaat. .....
Tja, dat heeft natuurlijk niets met onze ervaring te maken, maar is gestoeld op verkoopervaringen.
Dat doen ze niet zo maar.
Gebeurt wel met meer producten.

door 1953 - Aug 16, 2015 om 20:23
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zou dit eerder bij discussies thuishoren?!

Wist niet eens dat zij het in het assortiment hadden gehad. Nou loop ik de deur bij Aldi niet plat en kijk er ook niet naar in het schap.

ro
door robertel - Aug 16, 2015 om 20:27
58 Antwoorden / 1 Vragen

Als Aldi het artikel uit het assortiment haalt is het natuurlijk ook niet meer verkrijgbaar in andere filialen....

jo
door jorisw - Aug 16, 2015 om 21:17
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=rebek schreef op zondag 16 aug 2015, 20:19]Volgens de ALDI wordt ijskoffie LIGHT niet vaak genoeg gedronken zodat het uit het assortiment gaat.
Bij alle adi's in een straal van 10km is light vaak al binnen n dag weg. al zit t in 8 traitjes.
Hoe is jullie ervaring?

En dat is niet omdat ze de inkoop ervan al hebben teruggeschroefd? ALDI weet echt wel welke producten winstgevend zijn en welke niet. Als ze dat niet weten is het een groot wonder dat ze al zo lang zo succesvol zijn.

jo
door jorisw - Aug 16, 2015 om 21:18
4340 Antwoorden / 1 Vragen

En je kunt het nog altijd zelf maken. Zo moeilijk is dat niet. IJs crushen, melk erbij, naar smaak 1 of 2 espresso's (als je het makkelijk wilt doen neem je van die Nescafe espresso sticks), suiker of caramelsiroop en wat room (al is het dan niet meer light natuurlijk, maar wel lekker).

valerius-2
door valerius-2 - Aug 16, 2015 om 23:20
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik denk dat het komt dooreen andere klantenkring die bij de Aldi komt dan bij A.H.

rebek
door rebek - Aug 17, 2015 om 01:29
228 Antwoorden / 97 Vragen

Om mijn vraag te verduidelijken, voor de Aldi ijskoffie drinkers onder ons...

Is ijskoffie LIGHT snel op of blijft het veel staan als de overige koffie bijna op is?

diumenge
door diumenge - Aug 17, 2015 om 06:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En dan @rebek? Wil je de Aldi dan overtuigen het product in het schap te houden? Supermarkten bepalen nog altijd zelf welke producten ze voeren en de verkoopcijfers zijn een goede indicator om een product wel of niet te voeren. Een paar reacties hier veranderen dat echt niet.

tenormin
door tenormin - Aug 17, 2015 om 11:18
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Is toch bij veel supers hetzelfde. Als een product niet 'loopt' gaat het uit de schappen, soms heel jammer als het net iets is wat jij juist wel een prima artikel vind. En inderdaad, de enkele gebruiker hier op de site kan daar ook niets aan veranderen. Ze, de super, of dat nu Aldi is of Appie; ze moeten wel een beetje verdienen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 17, 2015 om 12:21
16774 Antwoorden / 202 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zondag 16 aug 2015, 23:20]Ik denk dat het komt dooreen andere klantenkring die bij de Aldi komt dan bij A.H.

AH doet exact hetzelfde en zelfs in die zin dat bij de ene vestiging iets wel gehandhaafd blijft en bij een andere vestiging niet. Let maar eens op de bordjes bij AH: verdwijnt uit het assortiment.

En aanvullend op hetgeen tenormin@ stelt: iedere retailhandel doet dat, groothandelmoverigens ook. Wordt er niet voldoende op verdiend dan ----> eruit. (M.u.v. lokkertjes die ook verleiden tot andere aankopen)