Ik heb op 30 mei 2014 een bestelling geplaats bij TELE2, om per 1 juni 2014 over te stappen van UPC naar TELE2.
Afgelopen maandag 2 juni 2014 heb ik getekend voor de ontvangst van de apparatuur van TELE2. Nu heb ik mij bedacht dat ik geen producten van TELE2 wil afnemen en wil mij beroepen op mijn bedenktijd, wat volgens mij 7 dagen na ontvangst van de bestelling ingaat.
Na vanmorgen pas na 43 en een halve minuut geholpen te worden na het bellen van 020 - 754 4444 wat GEEN gratis nummer is, wordt mij gemeld dat annuleren niet kosteloos mogelijk is, omdat wordt beweerd dat de bedenktijd ingaat direct na het plaatsen van de bestelling.
De bedoeling achter de bedenktijd is toch dat de consument in staat te stellen te beoordelen of een dienst of product wel aan zijn verwachtingen beantwoordt en zo niet, een overeenkomst binnen een redelijke termijn te ontbinden ?
Overigens heb ik nooit een bevestiging van mijn bestelling ontvangen en heb ik nooit een contract ontvangen.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Uit de link van Boppe: De rechter bepaalde onlangs echter dat de dienstverlening van internetaanbieder Tele2 niet op dat moment begint, maar pas als Tele2 de benodigde apparatuur heeft geleverd en toegang heeft verleend op haar netwerk.
om per 1 juni 2014 over te stappen van UPC naar TELE2. Afgelopen maandag 2 juni 2014 heb ik getekend voor de ontvangst van de apparatuur van TELE2.
Als je per 1 tele2 wilt hebben en je ontvangt de apparatuur PLUS signaal op 2 juni, heb je zondag wel zondert tv enz gezeten.
[quote=mahadma schreef op woensdag 4 jun 2014, 18:20]Uit de link van Boppe: De rechter bepaalde onlangs echter dat de dienstverlening van internetaanbieder Tele2 niet op dat moment begint, maar pas als Tele2 de benodigde apparatuur heeft geleverd en toegang heeft verleend op haar netwerk.
om per 1 juni 2014 over te stappen van UPC naar TELE2. Afgelopen maandag 2 juni 2014 heb ik getekend voor de ontvangst van de apparatuur van TELE2.
Als je per 1 tele2 wilt hebben en je ontvangt de apparatuur PLUS signaal op 2 juni, heb je zondag wel zondert tv enz gezeten. Beetje vaag wat je hier nu zegt.
Die 2e alinea zie ik niet terug in die link van boppe terwijl je dat wel cursief hebt staan.
En wat wil je nu eigenlijk met die laatste alinea zeggen? De exacte leverdatum is niet bekend. Het hoeft echt niet precies de 1e vd maand te zijn. Waar haal je vandaan dat het om een meer in een pakket gaat?
[quote=jerell schreef op woensdag 4 jun 2014, 15:37]Ik heb op 30 mei 2014 een bestelling geplaats bij TELE2, om per 1 juni 2014 over te stappen van UPC naar TELE2.
Afgelopen maandag 2 juni 2014 heb ik getekend voor de ontvangst van de apparatuur van TELE2. Nu heb ik mij bedacht dat ik geen producten van TELE2 wil afnemen en wil mij beroepen op mijn bedenktijd, wat volgens mij 7 dagen na ontvangst van de bestelling ingaat.
Na vanmorgen pas na 43 en een halve minuut geholpen te worden na het bellen van 020 - 754 4444 wat GEEN gratis nummer is, wordt mij gemeld dat annuleren niet kosteloos mogelijk is, omdat wordt beweerd dat de bedenktijd ingaat direct na het plaatsen van de bestelling.
De bedoeling achter de bedenktijd is toch dat de consument in staat te stellen te beoordelen of een dienst of product wel aan zijn verwachtingen beantwoordt en zo niet, een overeenkomst binnen een redelijke termijn te ontbinden ?
Overigens heb ik nooit een bevestiging van mijn bestelling ontvangen en heb ik nooit een contract ontvangen.
Ik wil af van TELE2, help, en zo snel mogelijk !
Met mijn innige deelneming! De Almachtige behoede uw voor het fenomeen Tele2!
U moet z.s.m. binnen de zeven werkdagen de order annuleren, dus niet opzeggen, liefst schriftelijk (aangetekend). U herroept middels het ANNULEREN van uw bestelling binnen de zeven werkdagen.
Doe bij de aangetekende zending ook een kopie van de niet ondertekende overeenkomst bij.
Balen dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan over de respijt periode! Ik snap dat dit niet fijn is. We willen graag even met je mee kijken naar de situatie zodat we een beter beeld krijgen van de stand van zaken. Hiervoor kun je het beste een topic openen op ons eigen consumenten forum: https://forum.tele2.nl/. We helpen je daar graag verder!
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling. Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen. Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode. Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen. Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender. Je mag dus als ont
...
Lees meer
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten. Direc
...
Lees meer
Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer