wizard2
door wizard2 Mar 26, 2015 om 11:38
Computers & telefonie

Anti-Malware

Hallo,

Momenteel heb ik de gratis versie van Malwarebytes Anti-Malware op mijn PC staan.
Maar nu krijg ik het advies om SpyHunter van Enigma Software Group USA , ook gratis, te installeren. Zou beter zijn.
Heeft iemand hier enige ervaring mee?

groetjes van wizard2

2273 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 26, 2015 om 11:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

NIET DOEN NIET DOEN NIET DOEN!!!!!

Geeft alleen maar problemen.
ROMMEL

Heb je niets aan.
Voegt niets toe.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2015 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

wizard2 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 11:38: Hallo,

Momenteel heb ik de gratis versie van Malwarebytes Anti-Malware op mijn PC staan.
Maar nu krijg ik het advies om SpyHunter van Enigma Software Group USA , ook gratis, te installeren. Zou beter zijn.
Heeft iemand hier enige ervaring mee?

groetjes van wizard2

NEE, zeker NIET Spyhunter installeren! Dat is een zeeeeeeer dubieus programma!

ve
door verwijderd - Mar 26, 2015 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kreeg je dit advies van een reclame op een site?

Hier nooit nooit nooit op letten.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2015 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi edrick3,

Bedankt voor de duidelijke uitleg.
We doen het dus niet!
Tot de volgende keer.

Alle andere reacties, ook zeer bedank!
groetjes, wizard2

ve
door verwijderd - Mar 26, 2015 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo wizard2,

Hier nog wat info ter ondersteuning van bovenstaande.

O.a.:
pyHunter ontwikkelt door "Enigma Software Group USA, LLC" wordt op steeds meer en meer websites aangeboden met handleidingen voor het verwijderen van adware, malware en andere kwaadaardige software. Op dergelijke websites is SpyHunter te downloaden via zogenaamde "affiliate marketing", bij ieder probleem promoten dergelijke sites enkel en alleen SpyHunter met als doel het verkopen van een licentie. SpyHunter is namelijk niet gratis en zal enkel en alleen na aankoop van een licentie gedetecteerde items kunnen verwijderen, maar op voorhand weet u dus niet of het programma wel de problemen zal oplossen waarvoor u een oplossing zocht.

Nogmaals: NIET downloaden en gebruiken!

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2015 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sowieso is het wonderbaarlijk dat een bedrijf in AMERIKA zich drukt maakt over jouw computer in Nederland, en je adviseert om hun troep te gebruiken.

Tenzij natuurlijk de paus himself u het advies geeft om franciscus_care.va te installeren, dan wordt u de hele dag heel blij, 365 dagen per jaar. (uitgezonderd de schrikkeldag in februari).

ve
door verwijderd - Mar 27, 2015 om 00:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is dit advies ook gekomen van Ruud Groeneboer van wie u eerder het advies kreeg om de Zemana antilogger te installeren (te kopen)?
Verstandig dat u steeds eerst advies erover vraagt.

ve
door verwijderd - Mar 27, 2015 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste aurora1,

Die SpyHunter kreeg ik binnen toen ik op internet de vraag stelde hoe ik PC Speed Maximizer het beste kon verwijderen die op mijn PC stond.
Overigens vraag ik altijd advies aan mensen die veel weten over dingen waar ik te weinig van af weet.
Daar word je alleen maar slimmer van!

groetjes, wizard2

ve
door verwijderd - Mar 28, 2015 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

@wizard2,

.....Die SpyHunter kreeg ik binnen toen ik op internet de vraag stelde hoe ik PC Speed Maximizer het beste kon verwijderen die op mijn PC stond......

Dat is dus ook een 'fout'(!) progje.
Ben je dat ondertussen al kwijt?
Anders even scannen met AdwCleaner en daarna voor de zekerheid nog even met MBAM.

En niet meer van die rommel binnen halen. ;-)

Goed weekend.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2015 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi edric3,

Inmiddels ben ik de rommel weer kwijt die ik ongewild binnen gehaald heb.
Soms krijg je programma's binnen waar je niet om gevraagd hebt, maar meeliften
met andere programma's of ongevraagd zichzelf installeren.
Ik heb nog gescand met MBAM , maar AdwCleaner werkte niet zo goed.
Volgens mij is mijn PC weer in orde.
In ieder geval bedankt voor de adviezen en tot de volgende keer.

groetjes van wizard2

ve
door verwijderd - Mar 29, 2015 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

jugendstil schreef op donderdag 26 mrt 2015, 13:25: Sowieso is het wonderbaarlijk dat een bedrijf in AMERIKA zich drukt maakt over jouw computer in Nederland, en je adviseert om hun troep te gebruiken.

Wat is er zo vreemd aan een globaal werkend bedrijf?

ve
door verwijderd - Mar 29, 2015 om 18:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nu nog gratis, na gewenning betalen.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2015 om 18:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zit nogal wat kaf onder de koren!