aj
door ajpouw Oct 29, 2014 om 16:50
Computers & telefonie

Antwoord beantwoorden

Ik heb een vraag gesteld in kassa vraag en beantwoorden.
ik krijg daar inderdaad een reactie op .maar als ik nu wil antwoorden op die reactie ,hoe doe ik dat?
Ik klik op reageren dan naar inloggen dat lukt wel maar hoe moet ik nu reageren op een reactie
bijv ik heb een antwoord van Sjoppie , en daar wil ik op reageren

322 14 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 29, 2014 om 16:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u hebt toch al gereageerd op Sjoppie?

Maar als u ingelogd bent, gaat u naar het vak reageren, tik in dat vak uw reactie en klik dan op reageer.

edrick3
door edrick3 - Oct 29, 2014 om 17:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En ter aanvulling op bovenstaande:
als je op 'quote' klikt bij het antwoord waar je op wilt reageren, dan kom je vanzelf in het Reageervak. Zorg daar dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter, typ je antwoord en klik onder dit vak op Reageer.

Wél eerst ingelogd zijn.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 29, 2014 om 17:35
4299 Antwoorden / 5 Vragen

En zie je nu onverhoopt na het inloggen dat vak niet, klik dan op F5 of control + F5.

edrick3
door edrick3 - Oct 29, 2014 om 17:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Snap bij nader inzien niet waarom deze vraag gesteld is.

Bij een eerdere vraag is er door TS al verschillende keren gereageerd zoals ik net zag.
Er is dus geen probleem.

tijger1
door tijger1 - Oct 29, 2014 om 18:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat schreef ik toch al?;-)

edrick3
door edrick3 - Oct 29, 2014 om 19:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 29 okt 2014, 18:34]Dat schreef ik toch al?;-)

Inderdaad.

tenormin
door tenormin - Oct 29, 2014 om 19:17
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 29 okt 2014, 16:54]Maar u hebt toch al gereageerd op Sjoppie?

Maar als u ingelogd bent, gaat u naar het vak reageren, tik in dat vak uw reactie en klik dan op reageer.

Ja, klinkt allemaal logisch. En doe het ook zo. Maar als ik soms op een topic wil reageren (in moet telkens inloggen) krijg ik meestal niet het Topic waar ik wil antwoorden maar een ander Topic. Dus kan me best wel voorstellen dat iemand nieuw hier soms ook klutsje van kan kwijtraken.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 29, 2014 om 21:01
7188 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=ajpouw schreef op woensdag 29 okt 2014, 16:50]Ik heb een vraag gesteld in kassa vraag en beantwoorden.
ik krijg daar inderdaad een reactie op .maar als ik nu wil antwoorden op die reactie ,hoe doe ik dat?
Ik klik op reageren dan naar inloggen dat lukt wel maar hoe moet ik nu reageren op een reactie
bijv ik heb een antwoord van Sjoppie , en daar wil ik op reageren

Zo gaat dat @Ajpouw
Heb op de rode quote geklikt toen achter de aan het eind van jouw bericht op enter geklikt, tekst toegevoegd en om te verzenden op reageer geklikt.
Groetjes.

gerbera
door gerbera - Oct 29, 2014 om 23:32
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Ja, klinkt allemaal logisch. En doe het ook zo. Maar als ik soms op een topic wil reageren (in moet telkens inloggen) krijg ik meestal niet het Topic waar ik wil antwoorden maar een ander Topic. Dus kan me best wel voorstellen dat iemand nieuw hier soms ook klutsje van kan kwijtraken.

Als je eerst, bij betreffende Topic, op "meer" klikt voordat je inlogt kom je weer in die betreffende Topic. Wat bedoel je met (ik moet telkens inloggen). 1x is toch voldoende om alle Topics door te kunnen nemen.

tenormin
door tenormin - Oct 29, 2014 om 23:50
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@gerbera, klinkt helemaal logisch wat je schrijft, maar ik blijk en blijf een uitzondering op de regel te zijn. Ik jok geen woord wat ik schrijf: ik wil b.v op dit topic: topic beantwoorden, moet altijd opnieuw inloggen; schrijf iets en merk dan dat ik op verkeerd topic antwoord. Het gezegde: vraag niet hoe het kan maar geniet ervan gaat dus hier op de Vara site voor mij volledig niet op. Meestentijds krijg ik nog de "vriendelijke" waarschuwing: weet u zeker dat u wilt uitloggen? Dan heb ik het wel weer gehad. En dit is met IE, wat ik eigenlijk niet meer gebruik, FF en Chroom. Maar, never mind, er s veel meer dan Vara Kassa. Geloof me.

tijger1
door tijger1 - Oct 29, 2014 om 23:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik moet ook regelmatig in de loop van de dag opnieuw inloggen. Waarom? Geen idee. Maar als er een reactie binnenkomt, waarop ik opnieuw wil reageren, klik ik op de link en komt die reactie naar voren. Soms kan ik meteen mijn nieuwe reactie plastsen, maar vaak moet ik opnieuw inloggen voordat ik dat kan doen, maar nadat ik dat gedaan heb, komt wel datzelfde topic naar voren,

tenormin
door tenormin - Oct 30, 2014 om 00:48
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Dit soort reacties maakt dus dat ik mij volledig "buitenspel" word gezet. Nogmaals, ik wil vanuit een totaal niets met Kassa te doen een antwoord geven (heb b.v. de krantenkoppen gelezen): vaak kom ik er na inloggen wel in (waarom de vraag: wilt u ingelogd blijven?), maar goed, ik meld me weer aan en dan: op topic waar ik niets mee heb "kom ik binnen". Probeer het nog eens: en de melding zoals geschreven: uitloggen? Nou, simpel, dan ga ik naar een beter werkende site. Net zoals 'smetvrees' ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

door 1953 - Oct 30, 2014 om 03:24
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Eenvoudig op 'Quote' drukken, tekst schrijven, controleren 'preview' en 'reageer' drukken.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 30, 2014 om 08:54
7188 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 30 okt 2014, 00:48]Dit soort reacties maakt dus dat ik mij volledig "buitenspel" word gezet. Nogmaals, ik wil vanuit een totaal niets met Kassa te doen een antwoord geven (heb b.v. de krantenkoppen gelezen): vaak kom ik er na inloggen wel in (waarom de vraag: wilt u ingelogd blijven?), maar goed, ik meld me weer aan en dan: op topic waar ik niets mee heb "kom ik binnen". Probeer het nog eens: en de melding zoals geschreven: uitloggen? Nou, simpel, dan ga ik naar een beter werkende site. Net zoals 'smetvrees' ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
Nee u bent niet de enige, ik heb het ook bij het op de link klikken van de mail en vandaaruit inlog.
Tegenwoordig ga ik eerst naar de site, accepteer de cookies en log in, dan terug naar de link in de mail.
Vr. gr.