Gr
door Grunn1 Nov 15, 2015 om 12:10
Auto & vervoer

ANWB

Dit is geen vraag maar alvast een antwoord op de vele vragen die gaan komen.

U bent nu te laat met het opzeggen van de ANWB, dit had voor 15 november gemoeten. Ja u moet nu gewoon betalen voor uw lidmaatschap voor 2016.
Wilt u toch opzeggen doe dit dan voor 15 november 2016!

1683 16 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - Nov 15, 2015 om 12:18
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste epcot,

geweldig, speciaal voor iedereen dus die deze tip niet had gelezen :-).

door 1953 - Nov 15, 2015 om 12:52
3725 Antwoorden / 95 Vragen

U was ongetwijfeld uitgeslapen vanochtend. U had de tip kunnen lezen die ik had geplaatst de afgelopen week; TIP van 1953 over het opzeggen vóór 15 november 2015!. Tenslotte een gewaarschuwd mens telt voor twee (punten)!

Enfin diegene die hier al snikkend zich komt beklagen, al dan niet de haren uit het hoofd getrokken, getroost u kunt nu al uw opzegging vóór en per 1 januari 2017 doen. U bent dan zeker op tijd geweest.

door 1953 - Nov 15, 2015 om 12:54
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=epcot schreef op zondag 15 nov 2015, 12:10]Dit is geen vraag maar alvast een antwoord op de vele vragen die gaan komen.

U bent nu te laat met het opzeggen van de ANWB, dit had voor 15 november gemoeten. Ja u moet nu gewoon betalen voor uw lidmaatschap voor 2016.
Wilt u toch opzeggen doe dit dan voor 15 november 2016!

Vóór 15 november 2016!

diumenge
door diumenge - Nov 15, 2015 om 12:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=epcot schreef op zondag 15 nov 2015, 12:10]Dit is geen vraag maar alvast een antwoord op de vele vragen die gaan komen.

U bent nu te laat met het opzeggen van de ANWB, dit had voor 15 november gemoeten. Ja u moet nu gewoon betalen voor uw lidmaatschap voor 2016.
Wilt u toch opzeggen doe dit dan voor 15 november 2016!
Geweldig epcot, vanaf morgen kunnen we hier naar gaan verwijzen ;-). Beter dan die tips die toch niemand leest.

mahadma
door mahadma - Nov 15, 2015 om 21:47
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Ach, de ANWB opzeg 15 november blues komt toch elk jaar weer terug. Zodra de nieuwe acceptgiro's zijn verzonden of automatische betalingen zijn afgeschreven. Of mensen die een aanmaning krijgen omdat ze gestorneerd hebben, ten onrechte..

tijger1
door tijger1 - Nov 15, 2015 om 21:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Of mensen die een leaseauto krijgen, of de auto opruimen en een fiets aanschaffen, of een nieuwe auto kopen met voorzieningen van de dealer en ga maar door.

zoekster
door zoekster - Nov 15, 2015 om 23:05
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ben ik te laat?

mahadma
door mahadma - Nov 16, 2015 om 00:45
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Maar dat is dan wel de enige uitzondering van het jaar! (lol)

valerius-2
door valerius-2 - Nov 16, 2015 om 01:42
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het grootste probleem is dat niet iedereen op dit forum komt dus die blijven dan toch te laat hun lidmaatschap op te heffen

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 16, 2015 om 22:48
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 15 nov 2015, 23:05]Ben ik te laat?
Lol.

Wanneer je inlogt bij de ANWB staat er opzeggen voor 30 november, terwijl ze overal de 15de publiceren.

tijger1
door tijger1 - Nov 16, 2015 om 22:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@akkerdistel

Dit staat op de site van de ANWB.

Opzeggingen moeten vóór 15 november van het lopende jaar door ons ontvangen zijn. Als u nu opzegt gaat uw opzegging per 31 december 2015 in. U kunt dus nog tot eind 2015 profiteren van de voordelen van uw lidmaatschap en/of Wegenwacht pechhulp Service.

En u zegt dat als je inlogt, dat de 30ste zou zijn? Wonderlijk.

door 1953 - Nov 16, 2015 om 22:58
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 15 nov 2015, 23:05]Ben ik te laat?

De bus gemist?!

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 16, 2015 om 23:12
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 16 nov 2015, 22:57]En u zegt dat als je inlogt, dat de 30ste zou zijn? Wonderlijk.
Log eventjes zelf in, een andere mogelijkheid van overtuigen zie ik niet, mijn welgemeende excuses daarvoor.

mahadma
door mahadma - Nov 16, 2015 om 23:39
11537 Antwoorden / 51 Vragen

na inloggen:
Na afloop van de eerste contractperiode kun je je Wegenwacht Service dagelijks opzeggen met 1 maand opzegtermijn. Als je in de tussentijd hebt gekozen voor een duurdere Wegenwacht Service, dan wordt de contractperiode verlengd en kun je na afloop van deze verlengde contractperiode opzeggen met 1 maand opzegtermijn. Op Mijn ANWB kun je precies zien wat de looptijd is van je Wegenwacht Service en per wanneer je kunt opzeggen. Je kunt hiervoor ook bellen met ons Leden Service Center (088-269 22 22).

door 1953 - Nov 17, 2015 om 00:28
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 16 nov 2015, 23:39]na inloggen:
Na afloop van de eerste contractperiode kun je je Wegenwacht Service dagelijks opzeggen met 1 maand opzegtermijn. Als je in de tussentijd hebt gekozen voor een duurdere Wegenwacht Service, dan wordt de contractperiode verlengd en kun je na afloop van deze verlengde contractperiode opzeggen met 1 maand opzegtermijn. Op Mijn ANWB kun je precies zien wat de looptijd is van je Wegenwacht Service en per wanneer je kunt opzeggen. Je kunt hiervoor ook bellen met ons Leden Service Center (088-269 22 22).

Topicstarter heeft het wel over het ANWB-lidmaatschap.

mahadma
door mahadma - Nov 17, 2015 om 00:33
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Opzeggen lidmaatschap
Uw opzegging of wijziging gaat per 31 december 2015 in
.We vinden het erg jammer dat u er over denkt om uw lidmaatschap op te zeggen.

Opzeggingen moeten vóór 15 november van het lopende jaar door ons ontvangen zijn. Als u nu opzegt gaat uw opzegging per 31 december 2015 in. U kunt dus nog tot eind 2015 profiteren van de voordelen van uw lidmaatschap en/of Wegenwacht pechhulp Service.

Voor uw opzegging kunt u bellen met 088 - 269 2222 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag: 8.30 - 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 - 16.00 uur. Op zondag en feestdagen gesloten). Wij staan u graag te woord en zorgen direct voor de juiste verwerking.

Geen Wegenwacht, toch lid blijven van de ANWB?

U kunt ook uw Wegenwacht opzeggen en toch lid blijven van de ANWB. Op die manier kunt u voor slechts 15,- per jaar nog volop gebruik blijven maken van alle overige voordelen van het ANWB-lidmaatschap.

Wat u mist als u uw lidmaatschap opzegt bij de ANWB?

Als u uw lidmaatschap en Wegenwacht Service opzegt heeft u geen recht meer op:
•Hulp bij autopech (gemiddeld lossen we 3.000 pechgevallen per dag op!)
•Korting op tanken en parkeren
•Korting op uitjes en evenementen
•Exclusieve producten en diensten als ANWB Creditcard, Digikluis of Mijn Auto Onderhoud
•Korting in de ANWB winkel en op andere producten en diensten van de ANWB

Speciaal voor @1953 dit staat over opzeggen van de vereniging.