draadnagel
door draadnagel Sep 15, 2014 om 14:30
Computers & telefonie

App

hoe kan ik een App verwijderen van mijn vaste pc
gedownload van uit Google play /

599 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 15, 2014 om 14:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo draadnagel,

Rechtermuisklik erop en kiezen voor Verwijderen?

W8.1?

U kunt bepaalde apps van uw Startscherm halen door de tegel waar deze op staat los te maken van Start en u kunt een app ook verwijderen via het Startscherm.

U klikt met uw rechtermuisknop op de tegel en een menu verschijnt. Per app zijn de opties die u daarin ziet verschillend, maar u kunt altijd kiezen voor Van Start losmaken. De app staat hiermee niet meer op uw Startscherm, maar staat nog wel op uw computer. Wilt u een app helemaal verwijderen van uw computer, dan klikt u op de optie Verwijderen. De app wordt dan verwijderd van het Startscherm en van uw pc.
(Bron:seniorweb)

Suc6

edrick3
door edrick3 - Sep 15, 2014 om 16:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@draadnagel,

Het gaat dus om een pc met W7.

Vraag me af hoe je daar een app op hebt geïnstalleerd.
Heb je een app-player geïnstalleerd?

Gebruik de zoekfunctie en vul de naam van de app in.
Delete wat er tevoorschijn komt.

Suc6

draadnagel
door draadnagel - Sep 15, 2014 om 17:52
2 Antwoorden / 10 Vragen

Ik ga als volgt te werk !
opstarten > Google> G mail> Rechts boven vierkant vakje met 9 blokjes .
op klikken komen de Apps in zicht .
Nu wil ik Boeken; Blogger; en Shopping verwijderen hoe ?
Gr, W>N

diumenge
door diumenge - Sep 15, 2014 om 18:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nu begrijp ik je vraag. Voor zover ik weet kan je die helemaal niet verwijderen. Zijn gewoon linkjes / snelkoppelingen naar diensten van Google. Ze staan niet geïnstalleerd op je PC

edrick3
door edrick3 - Sep 15, 2014 om 19:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=draadnagel schreef op maandag 15 sep 2014, 17:52]Ik ga als volgt te werk !
opstarten > Google> G mail> Rechts boven vierkant vakje met 9 blokjes .
op klikken komen de Apps in zicht .
Nu wil ik Boeken; Blogger; en Shopping verwijderen hoe ?
Gr, W>N

Zoals diumenge al aangegeven heeft: dat zijn geen apps die op je computer geïnstalleerd staan.
Als je er op klikt krijg je nadere info over het betreffende onderwerp.

Met vr.gr.