Appartement voldoet niet aan de eisen
een nichtje heeft een studio gehuurd voor haar stage in curacou, 3 maanden,nu zijn er allemaal gebreken die nog steeds niet opgelost zijn incl de elektra rekening, met de verhuurdrers is over alles contact gehouden per mail want zij hebben geen telefoon of persoonlijk contact, alleen via de mail, alles zou opgelost worden alleen tot op de dag van vandaag geen reactie terwijl er ruim een week geleden beloofd is er dezelfde dag op terug te komen hoe alles op te lossen want ik de huur is nog niet volledig betaald en de aqualektra rekening klopt al vanaf het begin niet, het kastje hing al vanaf begin los, gelukkig is alles op foto vastgelegd net als de gehele mailwisseling,er is ook geen meterstanden te vinden op het kastje, het bedrijf is op alle fronten fout maar ik vertrouw ze voor geen cent ,en reageren doen ze niet,nu gaat ze terug naar huis en kan het niet afhandelen, dus zou graag advies hebben van mensen die ook wel eens met zoiets te maken hebben gehad,ik zou op vliegtuig stappen en ze het laten bekijken want 2 x toezegging voor antwoord en niets krijgen, dan houd het voor mij op maar ja zij zit daar............
Curacao is geen Nederland. De in Nederland gebruikelijke gang van zaken is dus niet zonder meer ook van toepassing op Curacao.
U zult iemand moeten vinden die weet hoe dit op curacao aangepakt kan worden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schuursponsjes en micro-plastic
Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer
Distributie riem
wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer