jeuneke
door jeuneke Nov 19, 2014 om 13:11
Computers & telefonie

Apps op Ipod uitzetten

Ik heb een Ipod touch waarmee je heel lang naar muziek kunt luisteren. Alleen zit er een app op (aandelen) die veel stroom verbruikt waardoor er minder tijd overblijft. Hoe kan ik die app uitzetten, verwijderen kan niet.

1181 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 19, 2014 om 13:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jeuneke,

Misschien kun je iets met dit artikel; klik hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Nov 19, 2014 om 13:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@jeuneke,

Lees ook even hier over verwijderen.

jeuneke
door jeuneke - Nov 19, 2014 om 13:53
64 Antwoorden / 34 Vragen

Dit is niet wat ik bedoel.Er zit een app op mijn Ipod, (aandelen) die er bij de installatie op zat. Ik gebruik hem niet en ben dus ook niet geïnteresseerd in aandelen. Maar hij werkt wel en verbruikt straaom. Automatisch geïnstalleerde apps kun je niet verwijderen maar misschien wel uitzetten.

costnix
door costnix - Nov 19, 2014 om 15:01
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Sluit uw iPod met de USB-kabel aan op uw computer. Start nu iTunes op. Nu verwijdert u de app op uw computer. Als dit gedaan is, zal deze automagisch van uw iPod worden verwijderd.

edrick3
door edrick3 - Nov 19, 2014 om 16:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@costnix, @jeuneke,

Zie het antwoord van Alf en Everybody in m'n 2e link:

..... Ook kan het via pc doen. Als je iPod is aangesloten kan je in iTunes in de linker kolom op je iPod drukken als het goed is krijg je dan ook alle Apps te zien die op je iPod staan. Nu kan je de app as klikken en dan deleten. .....

.....Als je via iTunes naar iPod van ... en dan boven naar apps gaat, kun je ze verwijderen door op het kruisje te drukken......

jeuneke
door jeuneke - Nov 19, 2014 om 23:01
64 Antwoorden / 34 Vragen

Apps die ik zelf op de Ipod heb gezet kan ik verwijderen. Maar apps die er in de fabriek op zijn gezet niet. Maar ik kan ze ook met jullie aanwijzingen niet uitzetten of de-activeren of hoe je het ook n0oemen wilt.
Bedankt voor het meedenken, maar geholpen heeft het niet.

aurora1
door aurora1 - Nov 19, 2014 om 23:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of je aan dit klik hier filmpje iets hebt.

jeuneke
door jeuneke - Nov 19, 2014 om 23:54
64 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=aurora1 schreef op woensdag 19 nov 2014, 23:20]Kijk eens of je aan dit klik hier filmpje iets hebt.

Heel duidelijk, alleen lukt het me niet om de map met de apps die ik niet wil, in een andere map te plaatsen. Helaas. Ik geef het op, maar bedankt!

edrick3
door edrick3 - Nov 20, 2014 om 10:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@macwouter,

Hoe simpel kan het zijn. ;-)
Duidelijk voorbeeld!

macwouter
door macwouter - Nov 20, 2014 om 11:45
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=jeuneke schreef op woensdag 19 nov 2014, 13:11] Alleen zit er een app op (aandelen) die veel stroom verbruikt waardoor er minder tijd overblijft. Hoe kan ik die app uitzetten, verwijderen kan niet.

Wat een onzin zeg maar goed. Ga naar instellingen----Algemeen-----ververs apps op achtergrond----- en zet aandelen uit (groen schuifje naar links bewegen). Zie voorbeeld.

jeuneke
door jeuneke - Nov 20, 2014 om 11:46
64 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=macwouter schreef op donderdag 20 nov 2014, 00:16][quote=jeuneke schreef op woensdag 19 nov 2014, 13:11] Alleen zit er een app op (aandelen) die veel stroom verbruikt waardoor er minder tijd overblijft. Hoe kan ik die app uitzetten, verwijderen kan niet.

Wat een onzin zeg maar goed. Ga naar instellingen----Algemeen-----ververs apps op achtergrond----- en zet aandelen uit (groen schuifje naar links bewegen). Zie voorbeeld.

Ik sanp niet wat er onzinnig is aan de vraag. Maar je antwoord werkt wel, bedankt!

edrick3
door edrick3 - Nov 20, 2014 om 12:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@jeuneke,

Mooi dat het opgelost is.
(Denk dat macwouter bedoelt dat dat stroomverbruik wel meevalt);-)

Met vr.gr.