ni
door nikihereur Aug 27, 2014 om 13:35
Garantie & verzekeringen

Arbeidsongeschiktheidsverzekering

Hoe kan het dat de AEGON toch beluit om niet uit te keren (ondanks doktersverklaringen en verklaring van fysiotherapeut tegendeel aangeven), terwijl er wel een arbeidsongeschiktheidsverzekering is afgesloten?

2576 43 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 27, 2014 om 13:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nikihereur,

Dat is op dit forum natuurlijk moeilijk te beoordelen.
Kijk je polisvoorwaarden eens goed door.
Als je het niet eens bent met een besluit van de verzekeringsmaatschappij, kun je je zaak voorleggen aan het Kifid (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) Postbus 93257 2509 AG Den Haag Tel. 0900-3552248).

Suc6

ge
door gerboe - Aug 27, 2014 om 14:10
806 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad, niet veel van te zeggen. Maar ben wel benieuwd of de vraagsteller bij het UWV geweest is en in aanmerking is gekomen voor een WIA uitkering. Oftewel, heeft een deskundige van het UWV de (mate van) arbeidsongeschiktheid vastgesteld. Een huisarts of fysiotherapeut gaan daar niet over.

tijger1
door tijger1 - Aug 27, 2014 om 14:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En niet elke arbeidsongeschiktheidsverzekering volgt de criteria van het UWV.

Doktersverklaring en verklaring fysiotherapeut zeggen niet zoveel. Er kan een uitsluiting op de polis staan.

ni
door nikihereur - Aug 27, 2014 om 14:47
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reacties. Mijn partner werkte voor zichzelf (ZZP'er). Hij had een goede arbeidsongeschiktheidsverzekering afgesloten omdat hij in de sierbestrating werkte. Omdat hij zwaar werk verricht wilde hij goed verzekerd zijn. Ten tijde van het afsluiten van de verzekering heeft de verzekeraar hem nooit medisch laten keuren. Achteraf gezien hadden we dit beter wel kunnen laten doen, maar wisten wij veel??
Hij raakte arbeidsongeschikt in het voorjaar van 2012. Deze periode is het altijd erg druk, veel mensen laten dan hun tuin opknappen. Veel omzetverlies geleden.
De AEGON wilde toen zijn medisch dossier inzien. Geen probleem, niets te verliezen; heeft hij toestemming verleend. Nu was hij in 2005 bij zijn huisarts geweest omdat hij, na een voetbalwedstrijd, een stijve rug had. Er zijn geen vervolgafspraken/ behandelingen geweest! Ook nooit meer aan gedacht ten tijde van het afsluiten van de verzekering (het was tenslotte zo lang geleden en was uiteindelijk uit zichzelf opgelost). Nu zegt de AEGON dat zij niet uitkeren omdat hij al last had van zijn rug?? De huisarts, fysiotherapeut en behandelend arts in het ziekenhuis geven allemaal aan dat de klachten in 2012 NIETS te maken hebben met de klacht uit 2005... Toch zegt AEGON, wij keren niet uit omdat u niet verzekerd had mogen zijn voor de rug.
Zo oneerlijk hoe ze eronderuit komen! Nu 2 jaar later, zitten wij nog steeds op de blaren hiervan (6 maanden geen inkomsten (kostwinnaar!), ik werk parttime, 2 kindjes). De negatieve financiele spiraal, waar we niet uit lijken te komen, lijdt ons zelf tot aanvraag schuldhulpverlening! En dit allemaal omdat de AEGON niet heeft uitgekeerd...
Ik hoop dat ik zo het verhaal iets duidelijker heb geschetst.
Vriendelijke groet, Niki Hereur

tijger1
door tijger1 - Aug 27, 2014 om 14:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Helaas heeft u echtgenoot dus de aanvraag voor die verzekering niet volledig en waarheidsgetrouw ingevuld.

Daarin worden vragen gesteld over elk doktersbezoek en de aanleiding daartoe.

Als uw echtgenoot die, tijdelijke, rugklachten had vermeld, zou hij wellicht gekeurd zijn, met misschien een hogere premie, of een uitsluiting, maar ook misschien een volledige dekking zonder problemen. Dat kan men niet met terugwerkende kracht zeggen.

Maar Aegon doet dus nu een beroep op het feit van de niet-volledige verstrekking van gegevens en staat daarmee in haar recht.

tijger1
door tijger1 - Aug 27, 2014 om 15:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik las dit, ook een geval van verzwijging, maar wat gelukkig goed uitpakte voor de verzekerde.

Klik hier

Dus goed doorlezen en vergelijken met uw situatie.

ge
door gerboe - Aug 27, 2014 om 15:39
806 Antwoorden / 0 Vragen

Een eenmalig consult bij een huisarts naar aanleiding van een sportactiviteit van 7 jaar eerder is geen geval van achterhouden van informatie. Aegon probeert 'handig' onder een uitkering uit te komen. Dat hoeft u niet accepteren. U kunt het beste juridische hulp zoeken, als u dat al niet gedaan hebt, en via die weg uw gelijk proberen te krijgen. Snel en gemakkelijk zal het vermoedelijk niet gaan. Sterkte en succes.

tijger1
door tijger1 - Aug 27, 2014 om 16:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het gaat niet om dat éénmalige bezoek, het gaat erop dat hij daar voor rugklachten was. En nu zal hij ongetwijfeld door rugklachten arbeidsongeschikt zijn.

tenormin
door tenormin - Aug 27, 2014 om 16:09
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@nikihereur, de link van @tijger1 geeft m.i. behoorlijk wat hoop om Aegon op één en ander te wijzen. Natuurlijk probeert een verzekeringsmaatschappij zich (bijna) altijd te onttrekken aan e.e.a. maar u zou, weliswaar met moeite, toch aan het langste eind kunnen trekken. Heeft u een letselschade adviseur, laat hij/zij er voor u induiken. Altijd de moeite waard. Kan me overigens voorstellen dat, als men 1x bij de dokter is geweest voor rugklachten en dat dit is overgegaan, er ook totaal niet meer bij stilstaat bij het invullen van het papierwerk om deze verzekering af te sluiten.

tijger1
door tijger1 - Aug 27, 2014 om 16:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het gaat in dat stuk dus om de termijnen die Aegon heeft gehanteerd en hun terminologie.

ge
door gerboe - Aug 27, 2014 om 16:15
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 27 aug 2014, 16:05]Het gaat niet om dat éénmalige bezoek, het gaat erop dat hij daar voor rugklachten was. En nu zal hij ongetwijfeld door rugklachten arbeidsongeschikt zijn.

Een eenmalig bezoek met rugklachten na het sporten. Zeven jaar daarna niets van dat alles. Geen enkele aanwijzing, ook niet van (para-)medici, dat pijn in de rug na het sporten van 7 jaar daar voor, tot chronische rugklachten en arbeidsongeschiktheid zou lijden.
Elke rechter schiet dit aan flarden. De juridische strijd aangaan, met zeer veel kans op succes.

tenormin
door tenormin - Aug 27, 2014 om 16:19
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=gerboe schreef op woensdag 27 aug 2014, 16:15][quote=tijger1 schreef op woensdag 27 aug 2014, 16:05]Het gaat niet om dat éénmalige bezoek, het gaat erop dat hij daar voor rugklachten was. En nu zal hij ongetwijfeld door rugklachten arbeidsongeschikt zijn.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elke rechter schiet dit aan flarden. De juridische strijd aangaan, met zeer veel kans op succes.

Mijn idee zeker ook.

tijger1
door tijger1 - Aug 27, 2014 om 17:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Men schijnt niet te begrijpen dat Aegon, als het formulier correct was ingevuld, rugklachten uitgesloten had.

tenormin
door tenormin - Aug 27, 2014 om 19:19
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 27 aug 2014, 17:35]Men schijnt niet te begrijpen dat Aegon, als het formulier correct was ingevuld, rugklachten uitgesloten had.

Dus, overdreven gesteld, als je een brandverzekering wilt hebben voor je huis en er word gevraagd: rookt U en het antwoord is: ja; men je dan uitsluit als door een sigaret blijkt dat je huis in de fik is gegaan?

tijger1
door tijger1 - Aug 27, 2014 om 19:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin

Nee, dat is niet het geval. Geen opstalverzekeraar vraagt of u rookt, maar in het hypothetische geval dat zo'n verzekeraar dat zou doen en u met ja antwoordt, hangt het van de verzekeraar af of hij u wil verzekeren. Een hogere premier wil berekenen, of brand door een sigaret zal uitsluiten.

De Ts heeft een zwaar beroep wat ongetwijfeld veel van zijn rug vergt. Hij heeft nu rugklachten waardoor hij arbeidsongeschikt is. En hiep, hoi voor de verzekeraar, bij navraag blijkt hij vóór het afsluiten van die verzekering rugklachten gehad te hebben, die niet aangegeven zijn op het formulier. Dat is verzwijging en dan hoeven ze niet uit te keren.

ge
door gerboe - Aug 27, 2014 om 21:00
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 27 aug 2014, 17:35]Men schijnt niet te begrijpen dat Aegon, als het formulier correct was ingevuld, rugklachten uitgesloten had.

Onzin. En dat weet u zelf ook wel. Geen enkel persoon kan nog een zinnige arbeidsongeschiktheidsverzekering afsluiten volgens deze redenering. Want er is altijd wel een klacht te vinden in een (ver) verleden die in verband kan worden gebracht met de arbeidsongeschiktheid. Maar genoeg, ik denk dat de vraagsteller niet zoveel aan uw redenatie heeft maar de strijd met Aegon aan moet gaan. Redelijkheid en billijkheid, daar draait de rechtspraak om.
Maar ik denk niet dat uw naald nog uit de grammofoonplaat te krijgen is.

diumenge
door diumenge - Aug 27, 2014 om 21:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Alleen deze klacht ligt vast in een medisch dossier...

tijger1
door tijger1 - Aug 27, 2014 om 21:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gerboe

Dat is dus helemaal, helaas, geen onzin. Bij verzekeraars draait het dus niet om billijkheid. Men moet over een aangegeven periode alles vermelden. Hebt u weleens een aanvraagformulier voor een arbeidsongeschiktheidsverzekering gezien? Ze vragen je het hemd van het lijf. En als dat niet compleet en zorgvuldig wordt ingevuld, dan hang je. En juist bij deze verzekerde met zwaar werk en een keer rugklachten grijpt de verzekeraar dat aan om zich op verzwijging te beroepen.

Ik zeg ook niet dat de echtgenoot van de Ts het daar maar bij moet laten zitten, ik verwijs niet voor niets naar die rechtszaak.

Helaas heeft de Ts nog veel minder aan uw redenatie.

pi
door pieterwolters - Aug 27, 2014 om 23:34
3610 Antwoorden / 0 Vragen

En het is maar goed ook dat er grondig wordt doorgevraagd. Als je het te soepel maakt zet je de deur open voor fraude. Zo zijn wij "gewone burgers" dan ook weer....

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2014 om 00:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=nikihereur schreef op woensdag 27 aug 2014, 14:47]
Nu 2 jaar later, zitten wij nog steeds op de blaren hiervan
Waarom komt u 2 jaar na dato met dit verhaal aanzetten? Is het omdat Aegon nu pas zijn besluit heeft genomen om niet uit te keren, of wordt u alsnog boos, omdat u de gevolgen van deze beslissing nu nog meer aan den lijve ondervindt dan 2 jaar geleden?

ni
door nikihereur - Aug 28, 2014 om 14:21
3 Antwoorden / 1 Vragen

Nogmaals bedankt voor alle reacties. Ik kan hier veel mee. De rechtzaak die tijger1 heeft doorgestuurd, heb ik goed gelezen. Bij ons is het ook zo dat de Aegon ons later dan 2 maanden heeft geinformeerd over het "verzwijging". Ook vind ik dat gerboe gelijk heeft in het feit dat je niet alles meer kunt herinneren waarvoor je 7 jaar daarvoor bij een huisarts geweest bent. Ook hebben wij informatie ingewonnen bij de rechtswinkel en ook daar vinden ze dat we nog een kans maken. Ik heb al eens eerder geprobeerd 'een zaak aan te spannen' maar dat kostte ons toen geld wat we niet konden missen. De reden dat we er nu pas mee komen is omdat we er steeds op geattendeerd worden door vrienden/ collega's dat we er toch achteraan moeten gaan. Nu na 2 jaar komen we in de schuldsanering terrecht omdat we toen zoveel verlies hebben geleden en nooit meer uit de neerwaardse spiraal gekomen zijn. 2 jaar lang hebben we het gered tot nu... Vandaar nu toch nog proberen of ons onrecht is aangedaan (zoals het voelt!).

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2014 om 14:41
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=nikihereur schreef op donderdag 28 aug 2014, 14:21]Nogmaals bedankt voor alle reacties. Ik kan hier veel mee. De rechtzaak die tijger1 heeft doorgestuurd, heb ik goed gelezen. Bij ons is het ook zo dat de Aegon ons later dan 2 maanden heeft geinformeerd over het "verzwijging". .
Ik hoop dan dat u alle papieren nog heeft waarmee u kunt bewijzen dat Aegon u later dan 2 maanden heeft geïnformeerd. En dat er niet een of andere akkoordverklaring is getekend.

Is dat het geval dan moet u waarschijnlijk eerst opnieuw een bezwaar indienen bij Aegon, aangezien u nu nieuwe argumenten aanvoert om de afgewezen uitkering alsnog te bemachtigen. Hint er alvast een beetje op dat u anders doorstoomt naar het Kifid en voeg daarbij het nummer van de Uitspraak Geschillencommissie Financiële Dienstverlening (nr. 2014-068 d.d. 11 februari 2014 ) toe. Geef aan de hand daarvan de argumenten van uw bezwaar. Het argument van gerboe er ook bij voegen, maar ik denk dat het eerste argument meer gewicht in de schaal legt, omdat daar al een uitspraak over is gedaan.

Verzoek altijd om een schriftelijke reactie binnen een bepaalde tijd (bijv. 3 weken). Doe het per mail en aangetekende brief.

Voeg kopieën toe waardoor u kunt aantonen dat Aegon te laat was met de 'verzwijging'.
U=uw partner

kifid klik HIER

ge
door gerboe - Aug 28, 2014 om 16:43
806 Antwoorden / 0 Vragen

Fijn dat de rechtswinkel u een kans geeft. Ik had ook niet anders verwacht. En alle succes met de procedure.

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 17:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik ben niet voor het instituut "tussenpersoon", maar hier had dus een GOEDE tussenpersoon u voor kunnen behoeden. Hij zou u doorgezaagd hebben over elke, in uw ogen, medische futiliteit bij het invullen van dat aanvraagformulier voor een arbeidsongeschiktheidsverzekering.

ni
door nikihereur - Aug 28, 2014 om 21:06
3 Antwoorden / 1 Vragen

We hadden zelfs een tussenpersoon (nu nog steeds). Hij heeft ons geadviseerd om begin 2012 te veranderen van verzekeraar, ivm kosten. Aegon zou voordeliger zijn. Hij heeft, samen met mijn vriend de vragenlijst ingevuld. Na alles heeft hij voor ons ook nog brieven naar Aegon gestuurd... Maar helaas mocht het niet baten. Ook hebben we geprobeerd om de 'teveel' betaalde premie dan achteraf terug te krijgen (want volgens Aegon waren we immers verkeerd verzekerd), daar zijn ze gedeeltelijk mee akkoord gegaan.
Mijn vriend had in het voorjaar van 2012 een vorm van een hernia opgelopen. Maar de klachten waren niet alleen van zijn rug. Ook verloor hij kracht in zijn handen. De arts in het ziekenhuis stelde vast dat dit vanuit zijn nek kwam. Aegon (Medas, medisch adviseur van Aegon) is er vanuit gegaan dat dit vanuit zijn rug kwam. Ook door zijn handen kon hij zich niet vol inzetten zoals daarvoor. Zelfs om die reden heeft hij niets uitgekeerd gekregen.
Onze adviseur gaf aan dat het (bijna) geen zin had om tegen het 'grote' Aegon te vechten...
Maar toch voelt het niet goed en daarom proberen wij er, ook nu, na zoveel tijd er toch alles aan te doen.

ge
door gerboe - Aug 28, 2014 om 21:20
806 Antwoorden / 0 Vragen

Een allerlaatste reactie: u hebt helemaal niks verkeerd ingevuld of verzwegen. Hou daaraan vast, twijfel niet en ga de strijd aan. U wordt gesterkt door de mening van een rechtswinkel, vrienden/collega's, en (para-)medici. U hebt een hele sterke zaak. Ik hoop dat u ooit op dit forum nog eens meldt hoe het afgelopen is. Nogmaals succes en het ga u goed.

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 21:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt deels de premie teruggekregen? Verbijsterend, want u had daar geen recht op.

Maar ja, ik schreef ook dat een GOEDE tussenpersoon uw vriend zou hebben doorgezaagd ivm de vragen.

Ik hoop voor u dat een eventuele rechtszaak gunstig uitpakt. Maar persoonlijk zou ik er nog geen euro om verwedden.

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 21:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het advies om voor struisvogel te spelen is onzinnig. Slechts die termijnen kunnen u wellicht helpen. De verzwijging is een feit en de aandoening ook. De opvatting van collega's/vrienden, rechtswinkel en para-medici is niet relevant

ge
door gerboe - Aug 28, 2014 om 23:18
806 Antwoorden / 0 Vragen

Merkwaardig dat opvattingen van collega's/vrienden, rechtswinkel en paramedici en medici er niet toe doen. Vooral de rechtswinkel en de (para-)medici zou ik niet uitvlakken.

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 23:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien begrijpt u het niet helemaal, maar de Ts heeft van doen met een verzekeraar. En zei zal naar de rechter moeten als zij het standpunt van die verzekeraar wil bestrijden.

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2014 om 23:48
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 28 aug 2014, 23:47]Misschien begrijpt u het niet helemaal, maar de Ts heeft van doen met een verzekeraar. En zei zal naar de rechter moeten als zij het standpunt van die verzekeraar wil bestrijden.
Ze kan toch ook naar het Kifid?

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 23:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat betwijfel ik of dat nu nog kan. De Ts, of beter gezegd haar vriend, is zelfs al akkoord gegaan met een gedeeltelijke terugbetaling van de premie..

Ik heb even geen zin om op te zoeken of er voor het Kifid ook nog termijnen zijn waarbinnen je iets aanhangig moet maken.

Maar niet geschoten, is altijd mis.

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 23:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Toch maar even.

Termijn Kifid binnen drie maanden na afwijzing klacht door verzekeraar.

Dus die termijn lijkt mij ruimschoots verstreken.

zoekster
door zoekster - Aug 29, 2014 om 00:01
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Daarom moet ze ook opnieuw een klacht indienen zoals ik al zei, omdat de klacht nu op geheel nieuwe gronden berust.

De echte sta in de weg is naar mijn mening dat met het terugbetalen van de premie er wel een soort regeling is getroffen die een gang naar geschillencommissie of de rechter nutteloos kan maken.

tijger1
door tijger1 - Aug 29, 2014 om 00:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zoekster

Zoals eerder gezegd, ik zou geen dubbeltje op de uitkomst zetten. Maar als de Ts nu "voordelig" kan procederen, dan die weg maar bewandelen. Bij het Kifid verwacht ik nog minder resultaat.

door 1953 - Aug 29, 2014 om 00:51
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Het percentage van de arbeidsongeschiktheid tijdelijk of permanent? Wat staat in de polisvoorwaarden?

ge
door gerboe - Aug 29, 2014 om 07:34
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 28 aug 2014, 23:47]Misschien begrijpt u het niet helemaal, maar de Ts heeft van doen met een verzekeraar. En zei zal naar de rechter moeten als zij het standpunt van die verzekeraar wil bestrijden.

Precies zoals ik al meerdere keren aangaf.

ge
door gerboe - Aug 29, 2014 om 07:44
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op donderdag 28 aug 2014, 23:48][quote=tijger1 schreef op donderdag 28 aug 2014, 23:47]Misschien begrijpt u het niet helemaal, maar de Ts heeft van doen met een verzekeraar. En zei zal naar de rechter moeten als zij het standpunt van die verzekeraar wil bestrijden.
Ze kan toch ook naar het Kifid?

ge
door gerboe - Aug 29, 2014 om 07:45
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op donderdag 28 aug 2014, 23:48][quote=tijger1 schreef op donderdag 28 aug 2014, 23:47]Misschien begrijpt u het niet helemaal, maar de Ts heeft van doen met een verzekeraar. En zei zal naar de rechter moeten als zij het standpunt van die verzekeraar wil bestrijden.
Ze kan toch ook naar het Kifid?

Prcies, uit de rechtszaak die tijger1 aanhaalde blijkt dat dat succesvol kan zijn

target
door target - Sep 2, 2014 om 15:13
297 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=gerboe schreef op woensdag 27 aug 2014, 21:00]Redelijkheid en billijkheid, daar draait de rechtspraak om.

Nee hoor. Wat je bewezen kunt krijgen daar draait de rechtspraak om. En redelijkheid en billijkheid vanuit dat wat bewezen kan worden.

[quote=gerboe schreef op donderdag 28 aug 2014, 23:18]Merkwaardig dat opvattingen van collega's/vrienden, rechtswinkel en paramedici en medici er niet toe doen. Vooral de rechtswinkel en de (para-)medici zou ik niet uitvlakken.

En iemand die iets niet wil krijgt ook weleens zijn standpunt bewezen. Googel maar eens naar werkgroep1970.

Jij moet nog veel van de wereld leren lijkt me.

Spijtig dat TS dit allemaal moet ondergaan.
Weer blijkt dat in ons land niet alles zo mooi geregeld is als het de laatste jaren altijd leek en men wel hard geroepen heeft omdat men dat allemaal dacht.

ge
door gerboe - Sep 2, 2014 om 15:36
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=target schreef op dinsdag 2 sep 2014, 15:13]Jij moet nog veel van de wereld leren lijkt me.

Erg bedankt voor deze wijze les. Ik heb er heel veel van geleerd...

mi
door mika1967 - Sep 28, 2015 om 14:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Aegon zorgt ervoor dat onderzoeken bij deskundigen jaren duren, ze houden mensen aan het lijntje ook al betalen deze mensen al 20 jaar een echt peperdure verzekering ( premie) aan Aegon, en als ze Aegon echt een keer nodig hebben, want daar betalen ze natuurlijk al die jaren de premie voor, geeft Aegon niet thuis, schandalig! ook al breek je je nek en kan je na operatie en revalideren niet meer doen datgene je daarvoor kon doen kwa werkzaamheden en eigen baas bent.. Aegon is echt schandalig!!! Aegon is helaas een enorme oplichter, heel triest!!
Tuurlijk moeten ze streng zijn en iemand erg goed controleren voordat ze X uur % arbeidsongeschiktheid betalen, maar als iemand het echt nodig heeft niet betalen, walgelijk Aegon, hoop dat iedereen dit een keer te horen krijgt voordat ze iets bij jullie afsluiten!

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2015 om 14:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mika1967

Wat voegt uw reactie na een jaar toe aan de vraag van Ts?