jo
door joep2009 Jul 9, 2010 om 05:08
Garantie & verzekeringen

Arbeidsongeschiktheidsverzekering bij Jubilee

Wij hebben bij het afsluiten van onze hypotheek in 2006 een koopsom polis afgesloten. Nu is mijn man geopereerd aan zijn schouder en tijdelijk arbeidsongeschikt.
Nu willen we een declaratie op de arbeidsongeschiktheidsverzekering van Jubilee.
Heeft iemand hier ervaring mee.

Groetjes Joep

6325 17 Rapporteer

bloedkoraal
door bloedkoraal - Jul 9, 2010 om 10:36
38 Antwoorden / 1 Vragen

U zult toch iets duidelijker moeten zijn, want een koopsom polis heeft niets te maken met een arbeidsongeschiktheid. En wat bedoelt U met een declaratie op de arbeidsongeschiktheidsverzekering?

vladja
door vladja - Jul 9, 2010 om 10:45
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Is uw man in loondienst of zelfstandig ondernemer?

Vladja

vladja
door vladja - Jul 9, 2010 om 10:58
8293 Antwoorden / 27 Vragen

U moet de schadeclaim bij Jubilee indienen binnen 30 dagen na de gebeurtenis. Ook al kunt u nu nog geen exact schadeformulier invullen, leg in ieder geval de claim vast. Schrijf een brief aan Jubilee waarin u de arbeidsongeschiktheid meldt en zegt dat het schadeformulier volgt, maar bij deze vast de claim op een uitkering vastlegt op polisnr. .... t.n.v. ...... Verstuur de brief aangetekend met ontvangstbewijs:

Jubilee Europe B.V.
Afdeling Schadebehandeling
Nachtwachtlaan 20
1058 EA AMSTERDAM

Vladja

vladja
door vladja - Jul 9, 2010 om 11:08
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Het was even zoeken maar van deze pagina kunt u een schadeformulier downloaden om in te vullen:

arbeidsongeschiktheid schadeformulier...

Ook deze aangetekend insturen.

Vladja

lambertbecks
door lambertbecks - Jul 9, 2010 om 12:32
24 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben niet bekend met de producten van Jubilee. Het komt nogal eens voor dat woonlasten AOV's tegen koopsom geen dekking bieden tegen TIJDELIJKE arbeidsongeschiktheid.Ik kan helaas op hun website de voorwaarden niet vinden...

jo
door joep2009 - Jul 9, 2010 om 14:35
2 Antwoorden / 1 Vragen

In 2006 hebben we een hypotheek protector afgesloten voor:
arbeidsongeschiktheid, en onvrijwillige werkeloosheid.

Mijn man werkt in loondienst en het salaris loopt door tijdens de arbeidsongeschiktheid periode.

De schade is inmiddels aangemeld bij Jubilee.
Weet iemand of de verzekering ook het verzekerde maandelijkse bedrag uitbetaald bij een volledige doorbetaling van salaris door de werkgever?

vladja
door vladja - Jul 9, 2010 om 14:40
8293 Antwoorden / 27 Vragen

De polisvoorwaarden staan niet op de website, dus het is niet na te zoeken. Maar het is wel bekend dat dergelijke verzekeringen zeer veel beperkingen en uitzonderingen kennen, waardoor er niet uitbetaald behoeft te worden.

Vladja

birdies
door birdies - Jul 9, 2010 om 15:04
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Weet iemand of de verzekering ook het verzekerde maandelijkse bedrag uitbetaald bij een volledige doorbetaling van salaris door de werkgever? ..............

Er is toch geen inkomstenderving, dus lijkt mij logisch dat je schadeclaim wordt afgewezen. Voor 100% zekerheid, kun je natuurlijk de alg. voorwaarden even doornemen, deze zul je ongetwijfeld ontvangen hebben bij het afsluiten v.d. verzekering.

jo
door joep2009 - Jul 9, 2010 om 15:13
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zo werd ons in 2006 wel de verzekering aan gepraat.
Ik vond dat toen ook wel raar overkomen, maar er werd verteld dat als je langdurig arbeidsongeschikt bent je veel extra onkosten hebt en dat de verzekering zou uitbetalen.

Veel vertrouwen heb ik er niet in en we wachten dus vol spanning af.

birdies
door birdies - Jul 9, 2010 om 15:16
6104 Antwoorden / 31 Vragen

............maar er werd verteld dat als je langdurig arbeidsongeschikt .........

Ik neem aan dat ze daarmee langer dan 2 jaar bedoelen, pas dan kom je n.l. in aanmerking voor een WIA uitkering. Maar goed, je hebt een claim ingediend, maar ik zou mezelf niet rijk rekenen.

bloedkoraal
door bloedkoraal - Jul 9, 2010 om 16:43
38 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=joep2009 schreef op vrijdag 9 jul 2010, 14:35]In 2006 hebben we een hypotheek protector afgesloten voor:
arbeidsongeschiktheid, en onvrijwillige werkeloosheid.

Mijn man werkt in loondienst en het salaris loopt door tijdens de arbeidsongeschiktheid periode.

De schade is inmiddels aangemeld bij Jubilee.
Weet iemand of de verzekering ook het verzekerde maandelijkse bedrag uitbetaald bij een volledige doorbetaling van salaris door de werkgever?

Zolang Uw man salaris ontvangt zal hij geen uitkering ontvangen. Pas als hij in de WIA terecht komt zullen ze tot betaling overgaan.
Heb het ook meegemaakt met mijn man. Toendertijd (een jaar of 7 geleden)
zou je een aanvulling krijgen van 10%. Toen we de voorwaarden eens goed gingen lezen bleek dat als je 55 jaar of ouder was nog maar een aanvulling van 5% kreeg, maar dat vertellen ze er niet bij als je de verzekering afsluit.

kr
door krieties - Jul 10, 2010 om 14:44
442 Antwoorden / 0 Vragen

Het is algemeen bekend dat deze zogenaamde woonlastenverzekeringen zelden uitkeren. Is ook in kassa of radar in uitzending geweest. Nepverzekeringen zijn het.

vladja
door vladja - Jul 10, 2010 om 15:47
8293 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=krieties schreef op zaterdag 10 jul 2010, 14:44]Het is algemeen bekend dat deze zogenaamde woonlastenverzekeringen zelden uitkeren. Is ook in kassa of radar in uitzending geweest. Nepverzekeringen zijn het.

Dat zei ik al:

De polisvoorwaarden staan niet op de website, dus het is niet na te zoeken. Maar het is wel bekend dat dergelijke verzekeringen zeer veel beperkingen en uitzonderingen kennen, waardoor er niet uitbetaald behoeft te worden.

Vladja

ha
door hajo200 - Jul 16, 2010 om 19:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

jubilee zijn boeven. ze keren zelden uit, en je betaald veel premie. Misdadig! ik roep alle gedupeerden op om een gezamenlijke rechtzaak aan te spannen, en het volop in de media te brengen. Je wordt gewoon bestolen, witte boorden criminaliteit.
ze zouden allemaal voor de rechter gesleept moeten worden, en alle gedupeerden moeten veel heel veel smartegeld gaan eisen. Als we het met zijn allen doen. Moet het lukken.

an
door angela11 - Sep 27, 2010 om 11:18
1 Antwoorden / 0 Vragen

idd, jubilee zijn boeven wat dat betreft, elke keer beloven ze contact op te nemen .
en zoeken andere smoesjes.
ik heb ook een woonlasten verzekering afgesloten. en was er heel blij mee[dacht ik]
alleen als je ze nodig hebt...tja.
ik dacht even bellen en dan uitbetaald worden, nou mooi niet. ik ben ziek uit dienst gemoeten, want mijn baas heeft om economische reden zijn zaak moeten sluiten.
alleen zat ik in de ziektewet ivm ernstige rug klachten. dus niet alleen emotienele problemen maar ook een ziektewet uitkering krijgen [dus minder inkomsten].
en dacht blij te zijn met de woonlasten verzekering, maar tot heden niks meer van ze gehoord. wie kent zo,n zelfde verhaal?

ke
door kevergek - Dec 1, 2010 om 18:07
1 Antwoorden / 0 Vragen

wij zitten met hetzelfde probleem,
maar bij ziekte heb je een jaar wachttijd omdat de werkgever doorbetaald,
in de tweede jaar moet je dan ook nog 45% arbeidsongeschikt zijn anders keren ze nog niks uit.
en dat had ons tussenpersoon niet gezegd,die had erover dat je de tweede jaar wel wat kon krijgen ter aanvulling van het loon.
DUS NIET

pa
door pas00741 - Jan 25, 2015 om 16:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

in 2004 met oversluiten van hypotheek op advies van hypotheekverstrekker destijds (HCB groep die inmiddels is opgegaan in Triffin financiele adviesgroep ) een hypotheek protector afgesloten voor maar liefs €7500,00 koopsompolis.
in 2007 kreeg ik gezondheid problemen, ik heb daardoor diverse operaties ondergaan zowel aan mijn linker als rechter schouder ook ben ik aan mijn beide armen vanwege hardnekkige tennisarmen geopereerd aan mijn linkerarm zelfs 2x, ook lijd ik collitis een chronische darmziekte.
in 2011 werd bij mij apneu vastgesteld , klachten na 2 trappen op moeten lopen totaal geen adem meer, zere en stijve spieren en vooral moe na een kleine inspanning.
nu sinds anderhalve maand ben ik blind geworden aan mijn rechter oog dat ook vanwege apneu is gekomen door zuurstofgebrek, ( ja als freelance cameraman ben je dan naar de klote ) ik ben was dus freelance cameraman.
inmiddels ben ik door het UWV 80/100% afgekeurd.

Sinds 2011 al bezig met verzekeringsmaatschappij Jubilee Europe om een beroep te doen op mijn hypotheek protector schadeclaim.
tot nu toe heeft Jubilee met mijn claim niets gedaan , ondanks dat ze alle medische stukken van mij hebben waaronder van longarts huisarts arbeidsdeskundige en Arts van het UWV verdomd Jubilee over de brug te komen, op dit moment heeft Jubilee de zaak overgedragen aan expertise bureau Cunningham&Lindsey.
Tja en dan mag je raden wat expertise Cunningham&Lindsey nu weer wil van mij, nou het volgende dus, ze hebben mij een brief gestuurd met verzoek om toestemming van mij te krijgen om medische gegevens op te vragen bij mijn artsen en specialisten.
Laat nou al die informatie al bij Jubilee zijn, van bankafschriften jaarcijfers medische dossiers enz......, snap je dit nog, zijn die gasten nu zo onwijs stom? Of hoort dit ook bij het vervelende spel van die gladde aasgieren?
Het lijkt er sterk op dat dit de manier is van dei gasten om mensen naar de klote te helpen.
Het is Jubilee er alles aan gelegen om onder die schadeclaim uit te komen, het kan gewoon niet anders, ze maken je helemaal murw!

Als je de naam Jubilee europe op google intikt dan kom je er al snel achter dat je hier te maken hebt met een verzekeringsmaatschappij die met zo'n beetje al hun clienten overhoop ligt over het uitkeren van schadeclaims van arbeidsongeschiktheidverzekeringen en hypotheek protectors die zij afgesloten hebben, ze incasseren wel de torenhoge premies en koopsompolissen, maar raak jij arbeidsongeschikt, dan kun je fluiten naar je centen!
Jubilee is één van de zovele gladde verzekeringsmaatschapijen die de boel oplichten! Het wordt hoog tijd dat de politiek ingrijpt bij dit soort witte boorden criminelen! Het zijn niet alleen maar de woekerpolissen waardoor veel mensen diep in de problemen zijn gekomen, ook door dit soort aov die niet tot uitkering komen raken heel veel mensen diep in de problemen.
Heb nu beroep gedaan op rechtshulp, ik voel mij zwaar gedupeerd en opgelicht door die snelle gladde geldgraaiers, die alleen maar bezig zijn met zelfverrijking.

Politiek Nederland wordt aub wakker, dit zijn net zulke grote criminelen als die gasten die geldtransporten overvallen of juweliers overvallen enz... Alleen met dat verschil dat deze gasten het op papier met een gladde babbel doen!
ze roven je geld!