Arco grindvloeren
we hebben 8 weken geleden een grindvloer laten leggen door arco uit assen
nu hebben ze wat verkeert gedaan ,een stuk van 120x40 cm
ligt 1,5 cm lager
nu lukt het niet om langs te komen altijd druk
ze waren aangesloten bij een brance organisatie
daar heb ik mijn klacht neergelegd ,maar nu blijkt dat ze al in 2010 niet meer lid zijn maar wel het logo op de site
we ergeren ons dood aan de vloer van € 2500
wat moeten we doen
we moesten betalen bij oplevering dus als de vloer gelegd is
maar je mag er 2 dagen niet op lopen dus na 2 dagen kan je het pas controleren
er is meerdere malen telefonisch contact geweest en via de mail
maar ze hebben het heel druk volgens de mevrouw
ik vind dat ze de klacht niet oplossen
wat zijn mijn opties
In eerste instantie moet de vloerenboer de klacht natuurlijk in behandeling nemen, als men niet reageert op telefonisch contact dan is dat slordig.
Misschien is het zinnig om naar de winkel te gaan en daar uw klacht te bespreken met de verkoper.
Het had verder handig geweest om pas te betalen na bezichtiging of inspectie van het geleverde werk, maarja daar dat is inmiddels gebeurd.
Dan had uw klacht voor de verkoper wel een kleine stok achter de deur geweest, en had hij waarschijnlijk eerder gereageerd.
Een bezoekje lijkt mij in dit geval zeer nuttig, daarna kunt u verder op onderzoek uit naar een verdere afhandeling.
in hun voorwaarden stond betalen bij oplevering
ze hebben geen winkel meer in assen maar doen nu alles vanuit huis
reageren niet eens meer op mijn mail
heb nog even op google gezocht maar het schijn dat ze vaker voor het hekje hebben gestaan
ik weet waar ze wonen ga van de week maar even een bezoek brengen
ze zijn langs geweest na 8 week de mevrouw vond het allemaal niet zo erg
maar na een discussie gaven ze toch wel toe dat er iets verkeert was gegaan
een hele nieuwe vloer leggen is geen optie ,
of ze leggen in de keuken een strip met een stuk nieuwe vloer er overheen
maar dan heb ik een verhoging ( zeer lastig als ik weer aan een nieuwe vloer toe ben )
of ze willen wat geld terug storten ongeveer 15 % van het bedrag
Ok, in ieder geval goed dat ze nu langs zijn geweest.
Maar dat ze het lage stuk niet gelijk kunnen maken met de rest begrijp ik niet helemaal.
Een stuk met een verhoging lijkt mij ook niet wenselijk, en 15% geld terug is ook maar een kleine pleister op de wond als je het in geld uitdrukt.
Misschien is het wel een mogelijkheid om een andere grindvloeren-boer op te zoeken en vragen of hij (vrijblijvend) langs wil komen.
Misschien kan hij het wel gelijk maken met de rest.
Dan kunt u deze man met de 15% geld terug betalen (of iets meer, dat is dan vervelend natuurlijk maar dan is wel in ieder geval geen ergernis meer)
een grindvloer kan je niet bijsmeren alleen een laag eroverheen
ik heb aangegeven dat een verhogen van de vloer niet wenselijk is
mocht je na een jaar of 8 weer een nieuwe vloer nemen dan zit je weer aan een
verhoging vast
heb aangegeven dat ik 10% van het betaalde bedrag niet echt veel vind via de mail
maar zoals ik al verwacht had ......totaal geen reactie van hun kant op mijn mail
Hmm,
Misschien iets te ver gezocht, maar...
Het lage stuk er uit hakken tot op de kale betonvloer en dan een laag er op die gelijk is aan de rest??
Ik weet niet of dat een mogelijkheid zou zijn, maar als er een bepaalde laagdikte gelegd moet worden dan moet dat in mijn optiek die hindernis weghalen.
Ik blijf er verder nog steeds bij dat Arco de zaak moet oplossen, maar het is lastig dat ze slecht reageren en niet meer lid zijn van een brancheorganisatie.
Nog even een wedervraag:
Is eigenlijk duidelijk gemaakt wat de reden is dat dat stuk lager ligt als de rest van de vloer?
Ik neem aan dat er een bepaalde reden achter schuil gaat...
(dan wel een zinnige of een onzinnige reden)
Verder heeft u het eerst over 15% geld terug, en in de laatste reactie over 10%.
groet
hoi
uitkappen is ook geen optie er ligt vloerverwarming onder en die ligt bijna tegen de grindvloer aan dus als daar een lek in komt zijn we nog verder van huis
we kregen 250 euro terug ,de vloer koste 2500 ,had me vergist met 20%
de vloerlegger heeft toegegeven dat hij de vloer niet genoeg had opgehoogd
zoals we aangegeven hadden
wat zou een rieele vergoeding zijn denk je
ik denk dat ze maar niet meet met de vloer bezig moeten
groeten
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer