ro
door robenmars Sep 22, 2015 om 23:08
Vakantie & reizen

Arke Premium comfort seat

Ik heb een reis geboekt naar Jamaica nu kreeg ik een mail dat de op de terug reis geboekte premium comfort stoelen niet beschikbaar zijn en dat ik nu een normale comfort stoel krijg. Kan dit zomaar? (als ik een was bankstel bestel kunnen ze toch niet zo maar zeggen o de rode hadden we niet meer u krijgt een blauwe)

Het is het zelfde toestel maar met een andere indeling zeggen ze. erg vreemd wat kan ik hier tegen doen?

Kan ik bv de hele reis annuleren ik krijg toch niet wat ik bestel.

673 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Sep 22, 2015 om 23:19
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Staat er iets in de algemene voorwaarden over dit probleem?

Is de prijs hetzelfde gebleven? Met een in plaats van 100% een iets minder percentage zou de prijs ook moeten zakken. Het gaat alleen over de terugreis.

pi
door pieterwolters - Sep 23, 2015 om 09:16
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als het toestel geen premium comfort stoelen heeft kun je ze ook niet opeisen. Dus zoals mahadma ook vraagt: is de prijs verandert of niet? Een reis cancellen vanwege een stoel lijkt me overdreven.

zoekster
door zoekster - Sep 23, 2015 om 09:54
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Het lijkt mij ook een te kleine aanpassing om een reis voor te annuleren, tenzij u bijv. een handicap of iets anders lichamelijks (bijv. extreem lang) heeft waardoor de reis in een comfortseat niet is te doen.

U heeft in ieder geval recht op prijsvermindering.

zoekster
door zoekster - Sep 23, 2015 om 09:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Wat ik me nog afvraag, wanneer heeft u geboekt, wanneer vertrekt u en wanneer heeft u de verandering van Arke doorgekregen?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer