tu
door tuutje17 Sep 26, 2014 om 14:34
Huishouden & energie

Artikel besteld en betaald maar niet geleverd gekregen

Op 4 juni 2 stoelen gekocht en betaald bij seats en sofas. Al 3 keer een verkeerde stoel geleverd gekregen en zeer onfatsoenlijk behandeld en uiteindelijk een leenstoel meegekregen. Per email een klacht naar hoofdkantoor gestuurd nooit geen reactie gekregen. Vanochtend na veel problemen de 4de stoel gekregen weer de verkeerde. Gebeld niemand kan ons helepen niet het filiaal capelle ad ijssel en niet het hoofdkantoor. Wij willen ons geld terug en van de leenstoel af. De levertijd was 3weken ik ben nu bijna 3 maanden verder. Alleen de filiaalmaneger kan ons volgens seats en sofas helpen maar die is er nooit. Wat moeten wij doen?

555 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Sep 26, 2014 om 15:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo tuutje17,

Stuur ze een brief waarin je aangeeft dat je tot ontbinding van de koop wilt overgaan.
Lees eens hier.

Suc6

komsja
door komsja - Sep 26, 2014 om 15:51
1064 Antwoorden / 218 Vragen
0

Je hoort heel veel klachten over dat bedrijf met hun advertentie en verkoop methode,s
Heb daar ook ooit eens een bankstel gekocht en je zou bij ELK bankstel (vanaf een bepaald bedrag) een gratis pakket krijgen met allerlei artikelen nou niet dus!! want het bankstel moest dan wel van een duurder matriaal zijn en maar niet te spreken over die irritante verkoop tactiek ze lopen je op een zeer opdringerige manier achterna en het zijn ook nogus van die glad geklede types die je ook vaak bij de autohandelaar vind
Neej mensen kan je beter effe door sparen en elders je bankje kopen

mahadma
door mahadma - Sep 26, 2014 om 16:38
11539 Antwoorden / 51 Vragen
0

Ik vraag mij werkelijk af, hoe dit bedrijf, stevast nummer 1 in de klachten top 10, nog steeds bestaat.

komsja
door komsja - Sep 26, 2014 om 17:05
1064 Antwoorden / 218 Vragen
0

@mahadma
Dat vraag ik me ook weleens af maar denk dat dat komt doordat het een enorm groot bedrijf is en een hoop mensen(ik toendertijd ook) voor weinig een leuk nieuw bankstel daar kunnen kopen en voornamelijk gemaakt van de goedkope leather-look of flinterdunne stof het zitcomfort was in mijn geval niets op aan te merken maar het matriaal is gewoon van slechte kwaliteit en voor kwaliteit leer of stof ben je uitendelijk niet veel goedkoper uit dan bij een gerenomeerde meubelzaak
plus daar heb je geen last van die irritante gladde en gelikte verkopers en verkoop truc,s
Wil niemand kwetsen (want had toen ook weinig te besteden)maar denk dat de meeste klanten van dat bedrijf weinig te besteden hebben maar heb zelf ondervonden dat goedkoop uit eindelijk uitkomt op duurkoop

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

KeesWeer
KeesWeer - Mar 10, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht
Scoupy cashback

Scoupy cashback

Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.

 

[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]

Lees meer

Rienhartman
Rienhartman - Apr 23, 2024 om 22:32
Garantie & verzekeringen

Netvervuiling Siemens

We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond.   De warmtepompdroge ... Lees meer

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer