ed
door edmiertje Jan 16, 2014 om 12:41
Auto & vervoer

Auto style tape

hallo,

wij hebben vorige week 6 pakjes met autostyle tape gekocht en mijn man is ruim 3 uur bezig geweest met deze op mijn auto te bevestigen zodat m`n autootje er nog gaver uit zou zien...hij heeft in een garage gestaan en heeft alles eerst goed gerijnigd voordat hij deze erop plaktje ( hij is een pietje prezies) maar de tape heeft er 2 dagen opgezeten en laat alweer los dus ik heb het bedrijg aangeschreven maar die kennen de klacht niet want die hebben ze nog nooit gehad dus heb ik gewoon pech de rest wat ik over had mag ik terug brengen en dan krijg ik me geld terug maar wat erop zit is gewoon pech hebben maar dat klopt toch niet want je mag er toch vanuit gaan dat de tape blijft zitten zolang je dit wilt??? daar koop je deze tape toch voor???? maar niks zoek het maar uit ...is er iemand die weet wat je hier aan zou kunnen doen???

956 4 Rapporteer

tot15karakters
door tot15karakters - Jan 16, 2014 om 12:47
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Bepaalde autowas is zeer moeilijk te verwijderen en het moet echt goed vetvrij zijn....

Dus ooit verkeerde Long Life was die volgens busje 3 jaren mee moest gaan...
En alle stickers lagen in de wasstraat.....

Verder is temperatuur bij opbrengen van belang, bij +20 graden zal het plakband beter kleven dan bij lagere temperatuur.
Ook moet de tape want zo noem ik dat voldoende tijd krijgen om goed te hechten en heeft U voldoende na poetsen voor goede hechting.

Mijn ervaring is dat Spiritus beter ontvet dan andere geadviseerde en reclame bedrijven die voertuigen van reclame voorzien hebben meer ervaring in betrouwbaar ontvetten dus die vragen is ook mogelijk.
Die laten een auto op temperatuur komen, ontvetten en moet bij 25 graden geplakt worden....
Die doen het dagelijks en Uw eerste keer, ja zonder ervaring.... en dan is kans op fouten vele malen groter.

Vermoedelijk iets te dure was gebruikt voor langdurige bescherming....

ed
door edmiertje - Jan 16, 2014 om 13:00
5 Antwoorden / 3 Vragen

goedenmiddag bedankt voor uw reactie maar mijn auto was wel degelijk goed ontvet hij is 3 dagen ervoor nog gewrapt op mijn dak en mootr kap en een gedeelte op de deuren dat is ook de plek waar de tape langs moest lopen.....
mijn man help wel een met auto`s wrappen die weet echt wel wat die doet en de auto stond in een garage die goed op temeratuur was....dus daar ligt het echt niet aan....en ik begrijp ook wel dat het een keer fout kan gaan maar dat zo`n bedrijf dan maar zoiets heeft van zoek het maar uit vind ik geen normale reactie dat snap ik dan niet kijk als we iets fout hadden gedaan hadden we het echt wel toegegeven want het gaat niet om een heel groot bedrag maar die reactie pppfff

emcede
door emcede - Jan 16, 2014 om 14:42
960 Antwoorden / 4 Vragen

Aan 'edmiertje': off topic maar wel even nodig: gebruik alstublieft punten, komma's en hoofdletters in uw reacties. Dit is niet te lezen - ik word hier altijd zo ademloos van als je alles als 1 zin moet lezen!....

grindweg
door grindweg - Jan 18, 2014 om 18:48
2308 Antwoorden / 28 Vragen

de tape moest ook nat gemaakt worden met zeepsop.
meestal met een spatel aan brengen.
wij monteren veel van dat spul en meestal van een bedrijf uit groningen.
die kwaliteit is gewoon goed
belangrijk is dat er geen siliconene onderzitten.
de temperatuur voor aanbrengen moet rond de achtien graden liggen.(minimaal)