rubyn
door rubyn Aug 20, 2014 om 16:28
Computers & telefonie

Automatisch voorbeeld foto uitschakelen

Bij mijn nieuwe galaxy s4 krijg ik als ik een foto maak, automatisch de foto te zien. Kan ik dit uitschakelen zodat ik zonder steeds terug naar de camera te moeten kan door fotograferen?

552 3 Rapporteer

zinook
door zinook - Aug 20, 2014 om 17:23
261 Antwoorden / 7 Vragen

Als u naar de instellingen bij de camera gaat, ziet u ergens 'overzicht' staan. Deze uitzetten, dan is het probleem opgelost.

Even stap voor stap:
- Open de app camera
- Druk op de linkerknop van je telefoon
- Druk op instellingen
- Druk op het tandwieltje, radar of hoe men dit ook wil noemen
- Druk op overzicht
- Druk op 'uit'

Ik heb de s4 mini, dus ik hoop dat de instellingen overeen komen met de gewone s4

rubyn
door rubyn - Aug 20, 2014 om 17:51
146 Antwoorden / 18 Vragen

Helaas staat bij mij nergens de optie overzicht. Ik gebruik Android 4.4.2 (KitKat) dus misschien ligt het daar aan?

Cookies
door Cookies - Aug 20, 2014 om 17:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zal vast wel in de gebruiksaanwijzing staan. Vanaf blz. 85 staan instellingen van de camera KLIK