mr
door mrt2 Jul 19, 2010 om 15:01
Computers & telefonie

AVG 9.0 free

Toevallig zag ik in het beveiligingsoverzicht van het AVG 9.0 free prgramma, dat de "Geïnstallleerde e-mailbescherming" Microsoft Outlook is. Ikzelf werk met Windows Mail. Betekent dit, dat ik in het door mij gebruikte e-mailprogramma niet ben beschermd? Ik zie nergens hoe ik deze instelling van AVG kan wijzigen. Weet iemand raad? Hoe zit dit bij de beveiling door Microsoft Security Essentials?

523 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 19, 2010 om 15:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mrt2,

Voor je gevonden op het net (met dank aan dnties):

1. Deïnstalleer AVG (er is helaas niet de mogelijkheid om de installatie aan te passen).
2. Installeer AVG opnieuw, kies Custom installation en zodra je in Component Selection komt, vink onder E-mail scanner uitsluitend "Personal E-mail scanner (for all other e-mail applications)" aan. Vink niets anders aan dan dat.

Suc6

mr
door mrt2 - Jul 19, 2010 om 18:57
24 Antwoorden / 12 Vragen

Dag Edrick3,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je advies opgevolgd en alles lijkt goed te werken. Ik zag dat nu mijn binnenkomende mail als gescand word aangemerkt.

Vr.groet,
mrt2

edrick3
door edrick3 - Jul 19, 2010 om 19:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mrt2,

OK. Graag gedaan.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

eclipse
door eclipse - Aug 30, 2010 om 21:59
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 19 jul 2010, 19:01]@mrt2,

OK. Graag gedaan.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

edrik :-) kijk ook fff naar mijn posting omtrent avg , kiepert al mijn ciontacten incl mijzelf in de vuillisbak