eclipse
door eclipse Aug 30, 2010 om 21:57
Computers & telefonie

Avg, update, 9.0, spam, adresboek

hoi, ik heb verleden week avg 9.0 binnengehaald, van avg zelf, nu gooit dikke truus mijn adresboek contacten bij de spambak ???? ook al zeg ik dat het een veilige afz is , trekt ie zich niets van aan, zelfs mail aan mezelf verdwijnt naar spam ????
alle opties gedaan bij ongewenste afzenders maar niets helpt...
iemand een suggestie voor ik hem de digitale vuillisbak inkieper ....

625 17 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Aug 30, 2010 om 22:00
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Han volgens mij heb ik je wel eens vaker gezegd dat AVG niet de beste keus is.
Neem Avira of Avast, dan zit je goed. Wil je een goed spamfilter, neem Gmail of werk met Thunderbird.

genius
door genius - Aug 30, 2010 om 22:01
886 Antwoorden / 4 Vragen

@eclipse

Het enige wat ik zo snel kan bedenken is de beveiligingsinstellingen bijgesteld moeten worden.
Werk je met Windows7 en LiveMail? Dan ook deze instellingen even nakijken.

Succes.

G.

genius
door genius - Aug 30, 2010 om 22:02
886 Antwoorden / 4 Vragen

@edwardus,

Ikzelf heb (was op de laptop reeds geïnstalleerd) Trend. Op zich een prima proggie. Heb jij hier ervaring mee?

G.

eclipse
door eclipse - Aug 30, 2010 om 22:05
1561 Antwoorden / 370 Vragen

heb xp prof

eclipse
door eclipse - Aug 30, 2010 om 22:06
1561 Antwoorden / 370 Vragen

en office outlook 2003

edrick3
door edrick3 - Aug 30, 2010 om 22:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

Kijk even hier om AVG eerst te uninstallen
Download dan eens opnieuw.
Kijk eens of de problemen weg zijn. Anders horen we het wel.

Suc6

eclipse
door eclipse - Aug 30, 2010 om 22:09
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edwardus schreef op maandag 30 aug 2010, 22:00]Han volgens mij heb ik je wel eens vaker gezegd dat AVG niet de beste keus is.
Neem Avira of Avast, dan zit je goed. Wil je een goed spamfilter, neem Gmail of werk met Thunderbird.
Edwardus, is Thunderbird zoiets als google chrome ?? wiol wel mijn outlook 2003 houden heb ik mijn eigen briefpapier...

edwardus
door edwardus - Aug 30, 2010 om 22:17
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Even wat reacties:
Trend Micro bedoel je? In het verleden heb ik wel eens de online scan gebruikt, met een stand alone scanner van hun heb ik geen ervaring. Check av-comparaives.org zou ik zeggen.

Thunderbird is niet zoiets als Google Chrome, het is meer zoiets als Outlook. Het heeft ook briefpapier als ik me niet vergis, maar of het uitwisselbaar is is de vraag. Bij m'n zus heb ik het er ook niet door gekregen, want er moest een logo en allerlei andere zaken in, dat kon [die versie van] Thunderbird niet aan.

Outlook 2003 is wel prima met een Gmail account te gebruiken (kies IMAP).

edwardus
door edwardus - Aug 30, 2010 om 22:19
6844 Antwoorden / 14 Vragen

oops een storende typo, moest zijn: check http://av-comparatives.org/

eclipse
door eclipse - Aug 30, 2010 om 22:41
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edwardus schreef op maandag 30 aug 2010, 22:19]oops een storende typo, moest zijn: check http://av-comparatives.org/

QQ Edwardus,
ik heb de alvira erop, en krijg nu mijn eigen mail gewoon binnen, ik heb gelijk een jaar abbotje daar ik toch inkt moest hebben , via een bestelling van euro 15 krijg je 1 jaar licentie :-) dank voor de tip, en avg is eraf....zal wel weer een abbotje aangeboden krijgen moest een heel formulier invullen....mja....nog bedankt gr han

eclipse
door eclipse - Aug 31, 2010 om 15:14
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edwardus schreef op maandag 30 aug 2010, 22:17]Even wat reacties:
Trend Micro bedoel je? In het verleden heb ik wel eens de online scan gebruikt, met een stand alone scanner van hun heb ik geen ervaring. Check av-comparaives.org zou ik zeggen.

Thunderbird is niet zoiets als Google Chrome, het is meer zoiets als Outlook. Het heeft ook briefpapier als ik me niet vergis, maar of het uitwisselbaar is is de vraag. Bij m'n zus heb ik het er ook niet door gekregen, want er moest een logo en allerlei andere zaken in, dat kon [die versie van] Thunderbird niet aan.

Outlook 2003 is wel prima met een Gmail account te gebruiken (kies IMAP).

hoi Edwardus,
ik had gistere dat avira erop gezet, nu krijg ik een zgn update ?? maar als je dat uitpakt komt er geen install symbool, het pakt uit en doet verder niets ??
Dear Mr. Han Mourick,

We have just provided the following updates to protect AntiVir users against the latest digital threats:

VDF version: 7.10.11.57
The VDF update is automatically downloaded and installed by AntiVir. Alternatively, you can perform a manual update here: http://www.avira.com/en/support/vdf_update.html

wel heeft Avira zelf gister de laatste versie eropgezet ?? en nu sturen ze dit ??? kom jij hieruit ?? misschien is het wel voor een ander stuurprogram, ik heb xp prof

edwardus
door edwardus - Aug 31, 2010 om 16:02
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Avira updates gaan volautomatisch. Je hebt er geen omkijken naar.

eclipse
door eclipse - Aug 31, 2010 om 16:22
1561 Antwoorden / 370 Vragen

ja dat deed hij gisteren ook direct , vreemd at ik nu een rar bestand van hun krijg die niets doet ???? 41 mb

edwardus
door edwardus - Aug 31, 2010 om 16:57
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Weliswaar heb ik de Personal versie, ik weet niet of dat het verschil verklaart, maar ik begrijp niet wat er bij jou aan de hand is. Het lijkt wel alsof je de installer (opnieuw) hebt aangeklikt ofzo.

eclipse
door eclipse - Aug 31, 2010 om 17:03
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@@ Edwardus,
dit is hem ????
aanvinken uitpakken en ????? raar hoor gisteren update die na het installeren direct zichzelf dus vat deez ook niet

Avira Newsletter (VDF 7.10.11.58), 31 Aug 2010 11:10

**********************************************************************

Dear Mr. Han Mourick,

We have just provided the following updates to protect AntiVir users against the latest digital threats:

VDF version: 7.10.11.58
The VDF update is automatically downloaded and installed by AntiVir. Alternatively, you can perform a manual update here: http://www.avira.com/en/support/vdf_update.html

---------------------------------------------------------------------

Indication:
If you intend to use the manual update please pay attention to install the correct VDF. If you are not sure whether version you need to install please visit the following website in order to find out more information: http://www.avira.com/en/support/vdf_update.html

----------------------------------------------------------------------

Follow this link to check the detection patterns added to our detection pattern database:

http://www.avira.com/en/threats/section/vdfhistory/ivdf_no/7.10.11.58/7.10.11.58.html

Sincerely,
Your Avira team

---------------------------------------------
Avira GmbH
Lindauer Str. 21, D-88069 Tettnang, Germany
Phone: +49 (0) 7542-500 0
Fax: +49 (0) 7542-525 10
Internet: http://www.avira.com

CEO: Tjark Auerbach
Headquarter: Tettnang
Commercial register: AG Ulm HRB 630992
---------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------
If you like to unsubscribe, or to change your preferences, click here: http://lists.avira.com/profile.php?h=e1fee27d81bc3e37b71d369d0e8d92a0

eclipse
door eclipse - Aug 31, 2010 om 17:33
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Dank je Edwardus, ... krijg net weer een mail om de boel up te daten
laat het maar voor wat het is,

edwardus
door edwardus - Aug 31, 2010 om 17:36
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat komt omdat je het niet goed gelezen hebt. Er staat dat deze update automatisch wordt geïnstalleerd. Maar, als je dat wilt, kún je 'm ook handmatig downloaden. Dat hoef je dus niet te doen.