ma
door mandy25 Nov 10, 2015 om 20:07
Huishouden & energie

Baby en tiener klacht

Hallo

Wij hebben bij Baby en Tiener een babykamer gekocht dit was vorig jaar oktober. Nou is afgelopen maand de commode kapot gegaan de lade rails is afgebroken ik heb hun netjes een mail gestuurd met het probleem krijg ik een mail terug dat ik nieuwe ladegeleiders kan bestellen maar dit kost dan wel 14,95 per set. Hierop heb ik terug gemaild en gevraagd of dit niet onder de garantie valt waarop ik een antwoord kreeg dat dit niet het geval was nu heb ik hun vandaag gebeld en gevraagd hoelang de garantie termijn is, deze blijk 1 jaar te zijn ik ben dus net 2 weken te laat! weten jullie misschien wat ik hiermee kan? het gaat mij niet om de 14,95 maar het is toch gewoon belachelijk dat omdat ik net 2 weken te laat ben ik het bedrag moet betalen en de commode zo snel kapot gaat deze is pas 8 maanden oud

Groetjes Mandy

975 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 10, 2015 om 20:52
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Ja garantie heeft een bepaalde tijd dat nu eenmaal zo is. Maar uit coulantie willen ze wel eens daar een uitzondering voor maken, maar is geen verplichting.

gerbera
door gerbera - Nov 10, 2015 om 23:00
7359 Antwoorden / 14 Vragen
0

Of ik moet het niet goed lezen maar u schrijft deze is pas 8 maanden oud. Een jaar heeft nog steeds 12 maanden dus heeft u nog 4 maanden recht op garantie.

mahadma
door mahadma - Nov 10, 2015 om 23:11
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Ik denk dat de commode vóórdat de baby geboren is al even klaar stond, een maand of 3, 4. Dus feitelijk is de baby 8 maanden jong en de commode 1 jaar oud.

mahadma
door mahadma - Nov 10, 2015 om 23:12
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Dan komt de vraag: hoe is het defect ontstaan? eigen schuld of niet?

gerbera
door gerbera - Nov 11, 2015 om 12:35
7359 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=mahadma schreef op dinsdag 10 nov 2015, 23:11]Ik denk dat de commode vóórdat de baby geboren is al even klaar stond, een maand of 3, 4. Dus feitelijk is de baby 8 maanden jong en de commode 1 jaar oud. Sorry hoor het staat er toch echt dat de commode pas 8 maanden oud is dus is er nog garantie.

mahadma
door mahadma - Nov 11, 2015 om 13:05
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Ik lees: nu heb ik hun vandaag gebeld en gevraagd hoelang de garantie termijn is, deze blijk 1 jaar te zijn ik ben dus net 2 weken te laat!

ma
door mandy25 - Nov 11, 2015 om 13:12
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

De commode heb ik vorig jaar oktober gekocht onze zoon is in maart geboren de babykamer is wel een jaar oud maar pas 8 maanden maken wij er gebruik van ! Excuus niet helemaal goed neergezet

mahadma
door mahadma - Nov 11, 2015 om 13:14
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Dus de aankoopdatum is bepalend, en die is méér als een jaar geleden. Welliswaar 2 weken, maar daar is eerder op gereageerd.

gerbera
door gerbera - Nov 11, 2015 om 16:47
7359 Antwoorden / 14 Vragen
0

Misverstand uit de wereld, maar als ik u was zou ik maar eens in een bouwmarkt kijken voor een gelijkwaardige zet. Als de oude het al binnen 8 maanden begeven verwacht ik van de nieuwe niet veel. Ga er van uit dat de commode normaal gebruikt wordt en de kleine niet overdreven zwaar zal zijn.

user123
door user123 - Nov 11, 2015 om 18:13
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=mandy25 schreef op dinsdag 10 nov 2015, 20:07]Het gaat mij niet om de 14,95


Daar gaat het u wel om. Anders had u de nieuwe geleiders er al op zitten.

Lijkt mij overigens wel wat snel, maar kan ook door overbelasting komen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer