Baby en tiener klacht
Hallo
Wij hebben bij Baby en Tiener een babykamer gekocht dit was vorig jaar oktober. Nou is afgelopen maand de commode kapot gegaan de lade rails is afgebroken ik heb hun netjes een mail gestuurd met het probleem krijg ik een mail terug dat ik nieuwe ladegeleiders kan bestellen maar dit kost dan wel 14,95 per set. Hierop heb ik terug gemaild en gevraagd of dit niet onder de garantie valt waarop ik een antwoord kreeg dat dit niet het geval was nu heb ik hun vandaag gebeld en gevraagd hoelang de garantie termijn is, deze blijk 1 jaar te zijn ik ben dus net 2 weken te laat! weten jullie misschien wat ik hiermee kan? het gaat mij niet om de 14,95 maar het is toch gewoon belachelijk dat omdat ik net 2 weken te laat ben ik het bedrag moet betalen en de commode zo snel kapot gaat deze is pas 8 maanden oud
Groetjes Mandy
Ja garantie heeft een bepaalde tijd dat nu eenmaal zo is. Maar uit coulantie willen ze wel eens daar een uitzondering voor maken, maar is geen verplichting.
Of ik moet het niet goed lezen maar u schrijft deze is pas 8 maanden oud. Een jaar heeft nog steeds 12 maanden dus heeft u nog 4 maanden recht op garantie.
Ik denk dat de commode vóórdat de baby geboren is al even klaar stond, een maand of 3, 4. Dus feitelijk is de baby 8 maanden jong en de commode 1 jaar oud.
[quote=mahadma schreef op dinsdag 10 nov 2015, 23:11]Ik denk dat de commode vóórdat de baby geboren is al even klaar stond, een maand of 3, 4. Dus feitelijk is de baby 8 maanden jong en de commode 1 jaar oud. Sorry hoor het staat er toch echt dat de commode pas 8 maanden oud is dus is er nog garantie.
Ik lees: nu heb ik hun vandaag gebeld en gevraagd hoelang de garantie termijn is, deze blijk 1 jaar te zijn ik ben dus net 2 weken te laat!
De commode heb ik vorig jaar oktober gekocht onze zoon is in maart geboren de babykamer is wel een jaar oud maar pas 8 maanden maken wij er gebruik van ! Excuus niet helemaal goed neergezet
Dus de aankoopdatum is bepalend, en die is méér als een jaar geleden. Welliswaar 2 weken, maar daar is eerder op gereageerd.
Misverstand uit de wereld, maar als ik u was zou ik maar eens in een bouwmarkt kijken voor een gelijkwaardige zet. Als de oude het al binnen 8 maanden begeven verwacht ik van de nieuwe niet veel. Ga er van uit dat de commode normaal gebruikt wordt en de kleine niet overdreven zwaar zal zijn.
[quote=mandy25 schreef op dinsdag 10 nov 2015, 20:07]Het gaat mij niet om de 14,95
Daar gaat het u wel om. Anders had u de nieuwe geleiders er al op zitten.
Lijkt mij overigens wel wat snel, maar kan ook door overbelasting komen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer